Κοινωνία 0

Εισπρακτική εταιρεία θα αναλάβει(;) τα χρέη της ΔΕΗ

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Αν και τα όσα είπε ο πρόεδρος της ΔΕΗ, Μανώλης Παναγιωτάκης ήταν ξεκάθαρα φαίνεται ότι λόγω των αντιδράσεων πλέον υπάρχουν δεύτερες σκάψεις.

Ο Κ. Παναγιωτάκης είπε ότι η ΔΕΗ έχει αποφασίσει ότι πρέπει να προχωρήσει σε αποφασιστικές μεθόδους είσπραξης των οφειλών. Μάλιστα τόνισε ότι έχει αποφασιστεί να προσληφθεί εταιρεία με μεγάλη εμπειρία στην είσπραξη οφειλών η οποία υπόσχεται μάλιστα ότι η εισπραξιμότητα θα αυξηθεί κατά 10%.

Η... μετάφραση των όσων είπε ο κ. Παναγιωτάκης είναι απλή. Η ΔΕΗ θα προσλάβει εισπρακτική εταιρεία. 

Καθώς όμως οι εταιρείες αυτές υπήρξαν κόκκινο πανί για τους πολίτες και μάλιστα τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ έχουν κάνει στο παρελθόν ανοιχτά λόγο για “κοράκια” αμέσως μετά τις δηλώσεις του κ. Παναγιωτάκη στη Βουλή ξεκίνησε και η επιχείρηση... μαζέματος.

Η πρώτη κίνηση ήταν μια διαρροή στο κρατικό πρακτορείο ειδήσεων το ΑΠΕ-ΜΠΕ ανώνυμης πηγής της ΔΕΗ που διέψευδε την είσπραξη οφειλομένων μέσω εισπρακτικής... 

Η ΔΕΗ επισήμως δεν ανακοίνωσε κάτι, καθώς φαίνεται ότι ήταν ξεκάθαρα τα όσα είπε ο Πρόεδρός της.

Μιλώντας πάντως στον ΣΚΑΙ ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γ. Σταθάκης είπε ότι η εταιρεία θα προσληφθεί από τη ΔΕΗ σε επίπεδο τεχνικής υποστήριξης, τη δουλειά, όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά θα την κάνει η ΔΕΗ...

Με λίγα λόγια η εισπρακτική έρχεται και θα αρχίσει να δουλεύει, απλά τα... τηλέφωνα θα τα κάνουν εργαζόμενοι της ΔΕΗ...

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία