Κλειστή παραμένει και στα δύο ρεύματα η Εθνική Οδός Αθηνών - Θεσσαλονίκης, σε δύο σημεία.
Το ένα βρίσκεται στη Νίκαια, όπου οι αγρότες κρατούν κλειστό το ρεύμα προς Αθήνα, ενώ το δεύτερο βρίσκεται στο κόμβο του Πλατυκάμπου, όπου οι αγρότες του μπλόκου από σήμερα το μεσημέρι έχουν αποκλείσει το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη.