Thumbnail
Νίκος Τσιφόρος

«Είμαι τεμπέλης», σκεφτότανε. «Είμαι τεμπέλης γιατί έτσι μ’αρέσει και γιατί οι άνθρωποι είναι ηλίθιοι.

Πιστεύουνε πως τα ερτζιανά κύματα γίνανε για να παίζουνε τα ραδιόφωνα και πως ο Σαμψών σκότωσε τους Φιλισταίους μ’ ένα σαγόνι γαϊδάρου.


Ανοίγουνε μαγαζιά και πουλάνε ο ένας του άλλου κάτι, το βράδυ πάνε στα σπίτια τους σκοτωμένοι από την κούραση και απολαμβάνουν “της οικογενειακής θαλπωρής και γαλήνης” εξόν αν μαλώσουνε με τη γυναίκα τους γιατί το φαΐ ήτανε τσαγγό.

Ευχαριστούνε κάποιον Ύψιστο ή βρίζουνε μια Τύχη ανάλογα με το περιεχόμενο της τσέπης τους. Πριν πεθάνουνε σκέφτουνται την αιωνιότητα.

Είναι έντιμοι, σιχαίνουνται τις πόρνες, μα τρέχουνε σ’ αυτές.

Codex_Gigas_devilΛένε την αλήθεια όταν δεν πρέπει να πουν ψέματα, οι συφιλιδικοί γεμίζουνε αρρώστια τους γερούς, οι γιατροί ζητάνε προκαταβολές για να εξασκήσουνε το “κοινωφελές έργο” τους.

Οι παπάδες παίζουνε ρόλο μαστρωπού μεταξύ Θεού και πιστών.

Όλοι κλέβουνε. Οι έμποροι στο ζύγι, τα γκαρσόνια στον λογαριασμό, οι δάσκαλοι κλέβουνε το Δημόσιο.

Κάνανε όμως νόμους για τους κακούς. Κακός είναι όποιος δεν πάει με τα νερά των καλών. Άμα σκοτώσεις είσαι κακός. Ο Ναπολέοντας ήτανε καλός. Είναι κι οι σοφοί.

Οι σοφοί βρήκανε τον ηλεκτρισμό, την έδρα της ψυχής και το ρετσινόλαδο. Έτσι σώθηκε η ανθρωπότητα. Αν ήμουνα άρχοντας θα τους κρέμαγα πρώτους.v

 

Την ανθρωπότητα τη φτιάχνουν οι γυναίκες. Καμαρώνουνε γι’ αυτό. Σαν είναι μάλιστα και Κλεοπάτρες πίνουνε στο λικέρ τους μαργαριτάρια. Όσες δεν είναι Κλεοπάτρες πίνουνε μαργαριτάρια imitation.

Κατά τη γνώμη μου, κάθε άνθρωπος μόλις γεννιέται πρέπει να πηγαίνει για ύπνο και να ξυπνάει τη μέρα που θα πεθάνει.

Τα δικαστήρια να γίνουνε κοιτώνες. Τα σχολεία να γίνουνε κοιτώνες.

Να κάψουνε τα βιβλία κι εκείνους που γράφουνε βιβλία. Να κάψουνε τα φάρμακα, τα γραμματόσημα και τους μπακάληδες.

Τα χαρτονομίσματα να γίνουνε χαρτιά της τουαλέτας.

Όποιος μιλάει για “μελλοντική καλυτέρευση” να του κόβουνε τη γλώσσα.

Όποιος πιστεύει στα “ιδανικά” να τον ζεύουνε στα κάρα.

Να λειώσουνε τις καμπάνες γιατί δεν μας αφήνουνε να κοιμηθούμε τις Κυριακές.

Τους ποιητές να τους ξουρίσουνε στο κεφάλι. Άμα δεν έχουνε μαλλιά δεν είναι πια ποιητές.

Τις παρθένες να τις βγάλουνε στη λοταρία. Παρθένα λέγεται μια γυναίκα που επιτρέπεται να τα κάνει όλα, εξόν από κείνο για το οποίο πλάστηκε. Οι παρθένες διαφέρουνε απ’τις γυναίκες. Αν κλείσεις δέκα παρθένες σ’ ένα σπίτι, λέγεται “Παρθεναγωγείο”. Αν κλείσεις δέκα γυναίκες, λέγεται “παλιόσπιτο”».

Και ξαπλωνότανε τ’ ανάσκελα.

Από το βιβλίο του Νίκου Τσιφόρου “ο Σατανάς ιγκόγνιτο”

Από το οπισθόφυλλο: 

Μικρέ μου, αγαπημένε Σατανά! Τι αφέλεια να θέλουνε να με τραβήξουνε με τις μαύρες τους λειτουργίες. Έβλεπα τόσο καθαρά την ανθρώπινη κουταμάρα. Εσύ τουλάχιστο ήρθες ινκόγνιτο, μέσα σε φτερούγες αγγέλου. Αυτό μπόρεσε να ζεστάνει το παγωμένο μου αίμα. Έτσι θα διώξω από μέσα μου κάθε άρνηση και θα πιστέψω στους ανθρώπους 

by Αντικλείδι , http://antikleidi.com

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 19/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mayrh sokolata
Υγιεινές επιλογές για να ικανοποιήσετε τις λιγούρες σας χωρίς ενοχές
Με μερικές έξυπνες αλλαγές στα υλικά και τον τρόπο παρασκευής, μπορείτε να απολαύσετε γλυκά που όχι μόνο δεν επιβαρύνουν τη σιλουέτα σας, αλλά...
Υγιεινές επιλογές για να ικανοποιήσετε τις λιγούρες σας χωρίς ενοχές
ntoys.jpg
Μήπως κάνεις λάθος το ντους σου;
Σύμφωνα με ειδικούς, περίπου 8 στους 10 ανθρώπους ακολουθούν λανθασμένη σειρά στο πλύσιμο, κάτι που μπορεί να έχει δυσάρεστες συνέπειες, όπως...
Μήπως κάνεις λάθος το ντους σου;
γλωσσ
Προτάσεις για αναβάθμιση του ρόλου της δεύτερης ξένης γλώσσας στο εκπαιδευτικό σύστημα
Η ανάγκη για ισότιμη διδασκαλία της β΄ ξένης γλώσσας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Προτάσεις για αναβάθμιση του ρόλου της δεύτερης ξένης γλώσσας στο εκπαιδευτικό σύστημα