Thumbnail
Έπεσε από τον πέμπτο όροφο

Τραγική κατάληξη είχε ένας 36χρονος Βολιώτης, ο οποίος λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Πέμπτης ανέβηκε στην εξωτερική μεταλλική σκάλα στο Νοσοκομείο της πόλης και έπεσε στο κενό με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα.

Όπως αναφέρει το magnesianews.gr ο 36χρονος μετέβη στις 11.30 χθες τη νύχτα στα επείγοντα του Νοσοκομείου, συνοδευόμενος από τους γονείς του και έναν συγγενή, διότι είχε πόνο στην κοιλιά.

Αφού τον εξέτασαν οι γιατροί, ανέβηκε στη μεταλλική εξωτερική σκάλα και φτάνοντας στν 5ο όροφο έκανε «βουτιά» στο κενό, για άγνωστο λόγο.

Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο πατέρας του προσπάθησε να τον προλάβει και η μητέρα του απεγνωσμένη ζητούσε βοήθεια, αλλά δυστυχώς, δεν πρόλαβαν να κάνουν κάτι. Η σορός του άνδρα βρέθηκε στην οδό Αθανασάκη.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο αυτόχειρας, αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα εδώ και τέσσερα περίπου χρόνια.

Η Αστυνομία αποδίδει την πτώση σε αυτοκτονία, ενώ προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Βόλου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia