Ένα άτομο βρέθηκε απανθρακωμένο εντός του οικήματος ύστερα από πυρκαγιά που ξέσπασε σε μονοκατοικία στη συμβολή των οδών Μιχαήλ Βόδα και Διδύμου.
Η πυρκαγιά ξέσπασε λίγο μετά τη 01:00 τα ξημερώματα της Δευτέρας. Στο σημείο είχαν σπεύσει 20 άνδρες της Πυροσβεστικής με 7 οχήματα.