Thumbnail
Άμεσα ξεκαθαρίζει το τοπίο 

Ο πρώην αστυνομικός διευθυντής Ιωαννίνων κ. Τρομπούκης σχετικά με την εύρεση της σορού του Βαγγέλη Γιακουμάκη, δήλωσε πως:  «Στο σημείο αυτό δεν μπορούσε ανθρώπινο μάτι να εντοπίσει τον Βαγγέλη»

Όπως λέει στο protothema.gr o εντοπισμός του νεαρού ήταν αδύνατο να γίνει με ανθρώπινο μάτι διότι το σημείο που εντοπίστηκε ήταν δύσβατο: «Δεν ήταν εύκολο να το δει μάτι άνθρωπου, θα μπορούσε να έχει μόνο εντοπιστεί από τα εκπαιδευμένα σκυλιά τα οποία όμως μάλλον δεν είναι και τόσο εκπαιδευμένα για τέτοιους είδους έρευνες. Έχω να απευθύνω ένα πολύ σημαντικό ερώτημα: "γιατί ο Βαγγέλης δεν απευθύνθηκε εκεί πού έπρεπε". Σε κάποιον δικό του άνθρωπο αφού είχε σημαντικά προβλήματα. Ναι, η αστυνομία έπρεπε να τον είχε βρει. Μαζί μας ήταν και η ΕΜΑΚ και ειδικά τμήματα. Δεν τα καταφέραμε. Είχα διατάξει προσωπικά να πάρουν πόντο - πόντο το ρέμα, δεν βρήκαμε τίποτα. Ούτε τα εκπαιδευμένα σκυλιά είχαν καταφέρει κάτι να εντοπίσουν. Τα σκυλιά της αστυνομίας αποδείχτηκε ότι ήταν ακατάλληλα τελικά, δεν εντόπισαν τίποτα απολύτως, στο σημείο αυτό δε μπορούσε ανθρώπινο μάτι να εντοπίσει το Βαγγέλη», λέει.

Συμπλήρωσε το newsletter της Carrefour και κέρδισε δωροεπιταγή 200€

Σύμφωνα με πληροφορίες της αστυνομίας, το άψυχο κορμί του Βαγγέλη είχε μώλωπες μόνο στο δεξί χέρι, ενώ ο 20χρονος φοιτητής ήταν αριστερόχειρας. Στο μεταξύ η νεκροτομή θα ξεκινήσει κατά τις 17.00 το απόγευμα, ενώ ίσως έχουμε μια πρώτη εικόνα της κατάστασης μέχρι τις 21.00 το βράδυ.

Συγκλονίζει το γεγονός πως δύο γυναίκες από τα Γιάννενα είχαν δει τον Βαγγέλη στην περιοχή, ενώ τους είχε κάνει εντύπωση πως φορούσε μόνο μια φούτερ μπλούζα στα χρώματα της ιταλικής σημαίας σε μια μέρα με ιδιαίτερο ψύχος. Οι γυναίκες κατέθεσαν τα όσα γνώριζαν στην αστυνομία, όμως οι έρευνές των αρχών περιορίστηκαν σε μια έκταση 400μ. από τη σχολή.
Άλλες πληροφορίες αναφέρουν πως το βίντεο που έδειχνε τον Κρητικό να φεύγει από βενζινάδικο, υποδεικνύει πως ο Γιακουμάκης κατευθυνόταν προς το σημείο όπου και συνέβη το μοιραίο. Τέλος, φαίνεται πως το μαχαίρι που βρέθηκε δίπλα είναι αγορασμένο από κατάστημα σε μήκος και πάχος σουγιά, χωρίς όμως να είναι σουγιάς και έφερε χοντρή λαβή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 και οι αλλαγές που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση