Ο καπετάνιος του Norman Atlantic, Argilio Giacomazzi, αναφέρει στην ιταλική εφημερίδα corriere.it, πως τις ευθύνες για το τραγικό γεγονός, τις μοιράζονται η Ελλάδα και η εταιρεία ANEK Linees η οποία επέτρεψε να επιβιβαστούν στο πλοίο περισσότεροι επιβάτες και οχήματα από όσα επιτρέπει ο κανονισμός.
Όπως αναφέρει στην κατάθεσή του ο Giacomazzi, ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρές κατηγορίες για το συμβάν, το σκάφος διέθετε τέσσερις σωστικές λέμβους χωρητικότητας 150 ατόμων η καθε μία οι οποίες επαρκούσαν για όλους τους επιβαίνοντες. Όπως όμως σημειώνεθι η υψηλή θερμοκρασία έσπασε τα φινιστρίνια, οι φλόγες βγήκαν από τη μία πλευρά και εξαιτίας του σφοδρού ανέμου δύο από τις λέμβους καταστράφηκαν»
Ο καπετάνιος τονίζει πως έδωσε εντολή να ετοιμαστούν αλλά όχι και να πέσουν στην θάλασσα καθώς οι επιβαίνοντες δεν φορούσαν όλοι σωσίβια και αυτό γιατί η ομάδα που είχε αναλάβει την διανομή αυτών, βρισκόταν στο κατάστρωμα 5 όπου λόγω της υψηλής θερμοκρασίας δεν μπορούσε να αρχίσει το μοίρασμα.
«Ενώ μοιράζονταν τα σωσίβια στο κατάστρωμα 6 κάποιος κατέβασε τη σωστική λέμβο δίχως να έχω δώσει εντολή», δήλωσε ο πλοίαρχος, ο οποίος επισήμανε πως: «Ο πλοίαρχος σε μία τέτοια κατάσταση δε μπορεί να ελέγξει τη διαδικασία αυτή γιατί πρέπει να ασχοληθεί με τη σταθερότητα του πλοίου»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Βάζουν τους εκπαιδευτικούς να δουλεύουν... και στις διακοπές!
750 ευρώ σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ