Ο καπετάνιος του Norman Atlantic, Argilio Giacomazzi, αναφέρει στην ιταλική εφημερίδα corriere.it, πως τις ευθύνες για το τραγικό γεγονός, τις μοιράζονται η Ελλάδα και η εταιρεία ANEK Linees η οποία επέτρεψε να επιβιβαστούν στο πλοίο περισσότεροι επιβάτες και οχήματα από όσα επιτρέπει ο κανονισμός.
Όπως αναφέρει στην κατάθεσή του ο Giacomazzi, ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρές κατηγορίες για το συμβάν, το σκάφος διέθετε τέσσερις σωστικές λέμβους χωρητικότητας 150 ατόμων η καθε μία οι οποίες επαρκούσαν για όλους τους επιβαίνοντες. Όπως όμως σημειώνεθι η υψηλή θερμοκρασία έσπασε τα φινιστρίνια, οι φλόγες βγήκαν από τη μία πλευρά και εξαιτίας του σφοδρού ανέμου δύο από τις λέμβους καταστράφηκαν»
Ο καπετάνιος τονίζει πως έδωσε εντολή να ετοιμαστούν αλλά όχι και να πέσουν στην θάλασσα καθώς οι επιβαίνοντες δεν φορούσαν όλοι σωσίβια και αυτό γιατί η ομάδα που είχε αναλάβει την διανομή αυτών, βρισκόταν στο κατάστρωμα 5 όπου λόγω της υψηλής θερμοκρασίας δεν μπορούσε να αρχίσει το μοίρασμα.
«Ενώ μοιράζονταν τα σωσίβια στο κατάστρωμα 6 κάποιος κατέβασε τη σωστική λέμβο δίχως να έχω δώσει εντολή», δήλωσε ο πλοίαρχος, ο οποίος επισήμανε πως: «Ο πλοίαρχος σε μία τέτοια κατάσταση δε μπορεί να ελέγξει τη διαδικασία αυτή γιατί πρέπει να ασχοληθεί με τη σταθερότητα του πλοίου»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ
Alfavita Newsroom