Thumbnail
Εγκυκλίος για την εφαρμογή του νόμου

Oδηγίες για την εφαρμογή της διαδικασίας ελέγχου της γνησιότητας πτυχίων -  πιστοποιητικών και λοιπών δικαιολογητικών πριν από κάθε νέα πρόσληψη, αλλά και πριν από κάθε παραίτηση υπαλλήλου στο Δημόσιο, όπως έχει προβλεφθεί στο Νόμο 4305/2014, δίνει με εγκύκλιό του ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης. 

Υπενθυμίζεται ότι με το νόμο αυτό καθιερώθηκε ο αυτεπάγγελτος έλεγχος της γνησιότητας των δικαιολογητικών πριν από κάθε νέα πρόσληψη στο δημόσιο, αλλά και κάθε σοβαρή υπηρεσιακή μεταβολή (μετάταξη ή μεταφορά) ή την παραίτηση από την υπηρεσία. Η

Πιο συγκεκριμένα, με το άρθρο 28 του Νόμου 4305/2014 προβλέπεται ότι για όλες τις προσλήψεις στο Δημόσιο Τομέα, οι υπηρεσίες υποχρεούνται πριν από την υπογραφή της πράξεως διορισμού ή πρόσληψης του προσωπικού που διορίζεται - προσλαμβάνεται να διενεργούν υποχρεωτικά αυτεπάγγελτο έλεγχο της γνησιότητας των δικαιολογητικών που έχει υποβάλει ο υποψήφιος και που είναι απαραίτητα για το διορισμό - πρόσληψή του ή επηρεάζουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την κατάταξή του κατά τη διαδικασία πρόσληψης ή τη βαθμολογική και μισθολογική κατάταξή του μετά την πρόσληψη.

Επίσης, προβλέπεται ότι αίτηση παραίτησης υπαλλήλου που απασχολείτο μέχρι 31/10/2014 στο Δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα δεν γίνεται δεκτή πριν ολοκληρωθεί ο αυτεπάγγελτος έλεγχος γνησιότητας των υποχρεωτικών και λαμβανομένων υπόψη για το διορισμό, πρόσληψη ή εν γένει υπηρεσιακή κατάσταση δικαιολογητικών, ενώ μετά την ολοκλήρωση του αυτεπάγγελτου ελέγχου εκδίδεται σχετική βεβαίωση, η οποία κοινοποιείται στον υπάλληλο.

Αντίστοιχη διαδικασία προβλέπεται και για κάθε υπηρεσιακή μεταβολή (μετάταξη ή μεταφορά) που λαμβάνει χώρα μετά από αίτηση του υπαλλήλου, η οποία δεν ολοκληρώνεται χωρίς την έκδοση σχετικής βεβαίωσης του φορέα προέλευσης, ενώ η διαδικασία ισχύει και για τις υπηρεσιακές μεταβολές που έχουν υπογραφεί από τα αρμόδια όργανα, αλλά δεν έχουν δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Επίσης, σημειώνεται ότι πλέον η χρήση, η κατάθεση, η συμπερίληψη και η διατήρηση στον ατομικό υπηρεσιακό φάκελο υπαλλήλου, πλαστού, νοθευμένου ή παραποιημένου πιστοποιητικού ή τίτλου ή βεβαιώσεως, αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα διαρκούς χαρακτήρα το οποίο θέτει αυτόματα τον υπάλληλο σε καθεστώς αυτοδίκαιης αργίας.

Πηγή: naftemporiki.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φουρνος κουζινα
Γιατί δεν πρέπει να αφήνετε ανοιχτή την πόρτα του φούρνου μετά το μαγείρεμα
Η συνήθεια να αφήνετε την πόρτα του φούρνου ανοιχτή μετά το μαγείρεμα μπορεί να φαίνεται αθώα ή ακόμα και πρακτική. Ωστόσο, αυτή η πρακτική ενδέχεται...
Γιατί δεν πρέπει να αφήνετε ανοιχτή την πόρτα του φούρνου μετά το μαγείρεμα
tsai
Καίει το πράσινο τσάι το λίπος; Τι απαντά διατροφολόγος
Το πράσινο τσάι προβάλλεται συχνά ως ένα φυσικό «λιποδιαλυτικό» ρόφημα, ικανό να επιταχύνει την απώλεια βάρους. Πόσο βάσιμη είναι, όμως, αυτή η...
Καίει το πράσινο τσάι το λίπος; Τι απαντά διατροφολόγος
χταποδι
Ποιά είναι η κοινή εξελικτική καταγωγή ανθρώπων και χταποδιών: Ένας δεσμός 518 εκατομμυρίων ετών
Μια νέα επιστημονική μελέτη φωτίζει μια απροσδόκητη αλλά συναρπαστική εξελικτική συγγένεια ανάμεσα στους ανθρώπους και τα χταπόδια, εντοπίζοντας έναν...
Ποιά είναι η κοινή εξελικτική καταγωγή ανθρώπων και χταποδιών: Ένας δεσμός 518 εκατομμυρίων ετών
autokinita
Αυτοκινητοβιομηχανία: 3.000 ευρώ ανά όχημα στη Γερμανία – 520 στην Κίνα
Την ώρα που η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ανεβάζει το κόστος παραγωγής, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν λύσεις: και αυτές δεν βρίσκονται...
Αυτοκινητοβιομηχανία: 3.000 ευρώ ανά όχημα στη Γερμανία – 520 στην Κίνα