Thumbnail
Ολοκληρώνεται μέσα στο 2014 η γέφυρα Τσακώνας

Εντός των επόμενων μηνών αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία ο νέος αυτοκινητόδρομος «Λεύκτρο -Σπάρτη», μήκους 47 χλμ., με τον υπουργό Υποδομών, Μ. Χρυσοχοΐδη, να τονίζει πως «σύντομα θα φέρουμε στη Βουλή τη νέα αναθεωρημένη σύμβαση» προκειμένου να γίνει η εκκίνηση του υπολοίπου των έργων.

Ο νέος αυτοκινητόδρομος, το ποσοστό ολοκλήρωσης του οποίου αγγίζει σήμερα το 90%, θα μειώσει σημαντικά την απόσταση μεταξύ Αθήνας, Τρίπολης, Καλαμάτας και Σπάρτης, περνώντας ανάμεσα από τον Ταΰγετο και τον Πάρνωνα, ενώ με την παράδοσή του, αναμένεται να αναβαθμιστεί τουριστικά η περιοχή της Λακωνίας. Παράλληλα, στο πλαίσιο επίσκεψης του υπουργού στα οδικά έργα της Πελοποννήσου, ο Μ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε την παράδοση της Γέφυρας Τσακώνας, συνολικού κόστους 19 εκατ. ευρώ, στο τέλος του 2014. Η γέφυρα αποτελεί το τελευταίο ανολοκλήρωτο κομμάτι του τμήματος Παραδείσια ? Τσακώνα του αυτοκινητόδρομου Τρίπολη ? Καλαμάτα.

Πρόκειται για μια τοξωτή γέφυρα μήκους 400 μέτρων για τη γεφύρωση της περιοχής της μεγάλης κατολίσθησης του 2003, ένα έργο εξαιρετικής πολυπλοκότητας, τόσο ως προς τη θεμελίωση, όσο και ως προς την ανωδομή, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από Έλληνες μηχανικούς και τεχνίτες. «Στη θέση της καταστροφικής διαδικασίας, που συντελέστηκε εδώ πριν από πολλά χρόνια λόγω κακοτεχνιών, συντελείται σήμερα ένα μεγάλο επίτευγμα της μηχανικής.
Ένα σπουδαίο έργο, το οποίο κατασκευάζουν Έλληνες μελετητές και κατασκευαστές, Έλληνες επιστήμονες, μηχανικοί και νομίζω, ότι γι' αυτό χρειάζονται συγχαρητήρια σε όλους όσοι συμμετέχουν σε αυτή την προσπάθεια», επισημαίνει ο υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης, τονίζοντας πως «μέσα από αυτά τα έργα δημιουργούνται χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και ταυτόχρονα προστιθέμενη αξία στις περιοχές, που αναπτύσσονται τουριστικά. Στη Μεσσηνία, για παράδειγμα, καταγράφεται πλέον κάθε χρόνο με γεωμετρική πρόοδο, αύξηση στον τουρισμό.
 
Στις μεγαλύτερες γέφυρες
Η γέφυρα Τσακώνας, μέγιστου ελεύθερου ανοίγματος 300μ., είναι η δεύτερη στην Ελλάδα από πλευράς ανοίγματος μετά τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου και συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων τοξωτών γεφυρών παγκοσμίως. Αποτελείται από δύο ακρόβαθρα και ένα μεσόβαθρο. Το άνοιγμα των 300μ. γεφυρώνεται εν μέρει (40μ.) με προεντεταμένο φορέα και το υπόλοιπο του ανοίγματος (260μ.) καλύπτεται με 2 χαλύβδινα τόξα από τα οποία αναρτάται το σύμμεικτο κατάστρωμα της γέφυρας.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kok
Αλλαγές στον ΚΟΚ: Αυστηρά πρόστιμα για μοτοσικλετιστές και νέοι κανονισμοί ταχύτητας
Νέα δεδομένα για τους μοτοσικλετιστές - Τι προβλέπει ο νέος ΚΟΚ για ηλεκτρονικά πρόστιμα, όρια ταχύτητας και κράνος
Αλλαγές στον ΚΟΚ: Αυστηρά πρόστιμα για μοτοσικλετιστές και νέοι κανονισμοί ταχύτητας