τηλεκπαίδευση, εργασία και εκπαίδευση από απόσταση, υπολογιστές που συνδέονται μεταξύ τους
Νέες θέσεις εργασίας για εκπαιδευτικούς σε μεγάλο Εκπαιδευτικό Οργανισμό

Μεγάλος Εκπαιδευτικός Οργανισμός αναζητά συνεργάτες για τη στελέχωση επιστημονικής ομάδας που θα αναλάβει την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού στο πλαίσιο ερευνητικού έργου.

Όλη η εργασία πραγματοποιείται εξ αποστάσεως και ασύγχρονα με υψηλή αμοιβή!

Αντικείμενο συνεργασίας:

Συγγραφή πρωτογενούς, καινοτόμου εκπαιδευτικού υλικού, επιστημονικά τεκμηριωμένου και προσανατολισμένου στις ανάγκες του σύγχρονου σχολείου.

 Αναζητούνται καθηγητές:

  • Φυσικών Επιστημών (Φυσική, Χημεία, Βιολογία)
  • Πληροφορικής
  • Φιλόλογοι
  • Αγγλικής Γλώσσας
  • Γαλλικής Γλώσσας

Ζητούνται επίσης καθηγητές επαγγελματικής εκπαίδευσης στις παρακάτω ειδικότητες: 

  • Επιστήμες Ναυτιλιακών
  • Επιστήμες Μηχανολογίας

Απαραίτητα προσόντα:

  • Αποδεδειγμένη διδακτική εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε σχολική μονάδα
  • Εμπειρία στη συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού (πέραν απλών σημειώσεων ή διαφανειών)
  • Συγγραφική επάρκεια και δυνατότητα επιστημονικής τεκμηρίωσης

Παρέχεται:

Συμμετοχή σε επιστημονικό έργο με επίκεντρο την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας Συνεργασία με εξειδικευμένη ομάδα επιστημόνων Δυνατότητα συμβολής στην παραγωγή καινοτόμου εκπαιδευτικού υλικού με πραγματική εφαρμογή στην εκπαίδευση

Σημείωση: Θα εξεταστούν μόνο τα βιογραφικά που πληρούν αυστηρά τις παραπάνω προϋποθέσεις.

Υποβολή βιογραφικών: [email protected]

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σοφία Ζαχαράκη
Ομάδα ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα Βορίζια με εντολή Ζαχαράκη
Η υπουργός Παιδείας ενεργοποιεί δίκτυο ψυχοκοινωνικής στήριξης σε συνεργασία με το Μεσογειακό Πανεπιστήμιο Κρήτης και τις τοπικές αρχές, για την...
Ομάδα ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα Βορίζια με εντολή Ζαχαράκη
ΑΥΤΙΣΜΟΣ 1.jpg
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
Είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα παιδί που μαθαίνει να «ονειρεύεται χωρίς όρια» και σε ένα άλλο που μαθαίνει να ονειρεύεται στο εμβαδόν της...
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας