ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ
Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο της συνεργασίας ΔΥΠΑ – HUAWEI για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού και τη μείωση του ψηφιακού χάσματος στην αγορά εργασίας

Αναρτήθηκαν σήμερα Παρασκευή 4 Οκτωβρίου, οι οριστικοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων του νέου διαδικτυακού προγράμματος κατάρτισης με τίτλο «Women in Tech (2ος Κύκλος): Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και Ανάπτυξη Δεξιοτήτων για Επαγγελματική Ανέλιξη» στην ιστοσελίδα της ΔΥΠΑ. Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Σε κάθε ωφελούμενη του προγράμματος, θα αποσταλεί άμεσα από τη ΔΥΠΑ ενημερωτικό email για την επιλογή της και για τα επόμενα βήματα σχετικά με την εγγραφή της στην εκπαιδευτική πλατφόρμα και την παρακολούθηση των μαθημάτων.

Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο της συνεργασίας ΔΥΠΑ – HUAWEI για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού και τη μείωση του ψηφιακού χάσματος στην αγορά εργασίας.

Το πρόγραμμα, συνολικής διάρκειας 100 ωρών, αφορά την παροχή κατάρτισης σε 500 άνεργες γυναίκες στις θεματικές ενότητες:

  • Βασικές Δεξιότητες Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και
  • Soft Skills.

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί μέσω του Interlei (International Learning Institute), επίσημου εκπαιδευτικού φορέα της HUAWEI για την Ελλάδα, και παρέχεται δωρεάν από τη HUAWEI στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι ωφελούμενες θα έχουν αποκτήσει βασικές γνώσεις και δεξιότητες στην επεξεργασία, στατιστική ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων, στη λήψη αποφάσεων, στην κατανόηση της τεχνητής νοημοσύνης, των εφαρμογών και των επιπτώσεών της στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, στην ενίσχυση των επικοινωνιακών ικανοτήτων και στην καλλιέργεια ισχυρών επαγγελματικών σχέσεων.

Με την ολοκλήρωση κάθε θεματικής ενότητας όλες οι ωφελούμενες θα έχουν το δικαίωμα να λάβουν μέρος σε εξετάσεις που θα βεβαιώνουν το επίπεδο γνώσεών τους. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι καταρτιζόμενες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

Δείτε εδώ τον οριστικό πίνακα των επιτυχόντων

Δείτε εδώ τον οριστικό πίνακα των επιλαχόντων

Δείτε εδώ τον οριστικό πίνακα των αποκλειόμενων

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PERIPOLIKO_euronikissi1.jpg
Ομολόγησε ο 29χρονος τη δολοφονία του 58χρονου στον Νέο Κόσμο - Τον ξυλοκόπησε επειδή του έκλεισε τον δρόμο
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δράστης ισχυρίστηκε ότι τσακώθηκε με τον οδηγό του ΙΧ επειδή του έκλεισε τον δρόμο
Ομολόγησε ο 29χρονος τη δολοφονία του 58χρονου στον Νέο Κόσμο - Τον ξυλοκόπησε επειδή του έκλεισε τον δρόμο
παππας
Οι εκτελεστές του Λάλα κινήθηκαν με αυτοκίνητο που είχε νοικιάσει ο πρώην εξ απορρήτων του Νίκου Παππά, Μανώλης Πετσίτης
Η έρευνα φέρνει στο φως ότι ο Πετσίτης είχε επαφές με υψηλόβαθμα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, μεταξύ των οποίων και ο δολοφονηθείς πρώην...
Οι εκτελεστές του Λάλα κινήθηκαν με αυτοκίνητο που είχε νοικιάσει ο πρώην εξ απορρήτων του Νίκου Παππά, Μανώλης Πετσίτης
onaseia
Άνω Πετράλωνα: Μαθητές και γονείς αντιδρούν στη μετατροπή του 9ου Γυμνασίου-Λυκείου σε "Ωνάσειο"
Σφοδρές αντιδράσεις για τα "Ωνάσεια Σχολεία" – Κίνδυνος αποκλεισμού μαθητών με ειδικές ανάγκες
Άνω Πετράλωνα: Μαθητές και γονείς αντιδρούν στη μετατροπή του 9ου Γυμνασίου-Λυκείου σε "Ωνάσειο"
taksi
Ελλείψεις προσωπικού σε δημοτικό σχολείο προκαλούν έντονες αντιδράσεις γονέων - Φόβοι για συγχωνεύσεις τμημάτων και αύξηση μαθητών ανά τάξη
Παράλληλα, προειδοποιούν για τον κίνδυνο να αποδυναμωθεί το Ολοήμερο Πρόγραμμα, με πιθανές περικοπές ωρών και συγχωνεύσεις τμημάτων, γεγονός που θα...
Ελλείψεις προσωπικού σε δημοτικό σχολείο προκαλούν έντονες αντιδράσεις γονέων - Φόβοι για συγχωνεύσεις τμημάτων και αύξηση μαθητών ανά τάξη