Thumbnail
Προκήρυξη δύο (2) άμισθων θέσεων Ερευνητών ή Βοηθών Ερευνητών για θέματα Διεθνών σχέσεων με έμφαση στη Στρατηγική και την Ενέργεια στην Ανατολική Μεσόγειο

Στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου έργου του ΕΚΠΑ με την ΕΕ  “EU Policies towards its East Med maritime Space: Energy and Security”, (PROJECT NUMBER – 611501-EPP-1-2019-1-EL-EPPJMO-PROJECT), το Ευρωπαϊκό Κέντρο Αριστείας Jean Monnet του Πανεπιστημίου Αθηνών προκηρύσσει την πλήρωση 2 άμισθων θέσεων Ερευνητών ή Βοηθών Ερευνητών για θέματα Ενέργειας και Ασφάλειας στην Ανατ. Μεσόγειο, διάρκειας τριών (3) μηνών (17/10/22 -17/1/2023). 

Συγκεκριμένα τα καθήκοντά είναι η συλλογή βιβλιογραφίας σε θέματα που αφορούν το πρόγραμμα, η ερευνητική και οργανωτική υποστήριξη του αγγλόφωνου διεθνούς συνεδρίου, η επιμέλεια των ομιλιών που θα πραγματοποιηθούν κατά την διάρκεια του Συνεδρίου, με σκοπό την έκδοσή και έκθεση των σχετικών πεπραγμένων.

Τα ερευνητικά Προγράμματα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Αριστείας Jean Monnet δίνουν την ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους να αποκτήσουν ή να εμπλουτίσουν την ερευνητική τους εμπειρία σε πρακτικά  ζητήματα εξωτερικής πολιτικής (policy oriented research) και να εξοικειωθούν με τη λειτουργία και τις απαιτήσεις ενός Κέντρου Αριστείας. 

Απαιτούμενα προσόντα θέσης 

1. Μεταπτυχιακός τίτλος /η ιδιότητα μεταπτυχιακού φοιτητή/φοιτήτριας κατά προτίμηση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Σπουδών, Νομικής ή Πολιτικήε Επιστήμης για τη θέση του Ερευνητή. Οι βοηθοί ερευνητές μπορούν να είναι σε αντίστοιχα αντικείμενα σε προπτυχιακό επίπεδο. 

1. Καλή γνώση σύγχρονων θεμάτων ελληνικής εξωτερικής πολιτικής και ειδικότερα πολύ καλή γνώση των ελληνοτουρκικών σχέσεων και ασφάλειας και διεθνών σχέσεων στην Ανατ. Μεσόγειο καθώς και θεμάτων ενέργειας (παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι που δεν μπορούν να τεκμηριώσουν τέτοιες γνώσεις να μην υποβάλουν αίτηση). Θα εκτιμηθεί η σχετική ικανότητα χρήσης διαδικτύου, αρχείων και ηλεκτρονικών πηγών.

2. Άπταιστα ελληνικά και αγγλικά (γραπτά και προφορικά). Η γνώση και άλλων ξένων γλωσσών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.

3. Γνώση χρήσης υπολογιστή (άριστη γνώση Microsoft Word και Excel).

4. Διαθεσιμότητα χρόνου (15-20 ωρών την εβδομάδα με υβριδικό τρόπο).  Υπευθυνότητα, προθυμία. 

5. Εμπειρία έρευνας  ή υποσχόμενη ακαδημαϊκή εξέλιξη 

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ: 13/10/2022

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/ες να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα (CV), καθώς και μια σύντομη συνοδευτική επιστολή (motivation letter), συμπληρώνοντας την φόρμα στο ακόλουθο link  https://forms.gle/yS1jFDqbYQSA8RnF6

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleia d
Αθανάσιος Γρίβας (Διευθυντής σχολείου): Τι χρειαζόμαστε στην εκπαίδευση
Όταν σταματήσει ο κομματισμός, οι αναπληρωτές γίνουν μόνιμοι, τα σχολεία αποκτήσουν υποδομές, σύγχρονα προγράμματα και υποστήριξη καθημερινά, ίσως...
Αθανάσιος Γρίβας (Διευθυντής σχολείου): Τι χρειαζόμαστε στην εκπαίδευση
Έκλειψη ηλίου
Μερική έκλειψη ηλίου: Το ουράνιο σόου που θα καθηλώσει αύριο την Ελλάδα
Σάρος 154: Η μερική ηλιακή έκλειψη που συνδέει 71 γεγονότα – Δείτε πώς θα την δείτε με ασφάλεια, τι ώρα θα φανεί στην Ελλάδα
Μερική έκλειψη ηλίου: Το ουράνιο σόου που θα καθηλώσει αύριο την Ελλάδα
Η Έλενα Ακρίτα στη Βουλή
Έλενα Ακρίτα: «Τα προβλήματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών δεν έχουν τέλος»
«Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί σε καθεστώς αβεβαιότητας – Απαιτούνται άμεσες προσλήψεις, πλήρης διαφάνεια και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας»
Έλενα Ακρίτα: «Τα προβλήματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών δεν έχουν τέλος»
mpratisoloimera_20.jpg
Συναγερμός στα Ολοήμερα Σχολεία - Γονείς μαθητών: «Η νέα οδηγία φέρνει αποκλεισμούς»
«Υποχρηματοδότηση και αποκλεισμοί»: Η νέα εγκύκλιος φέρνει αδιέξοδο στα ολοήμερα σχολεία - Σφοδρές αντιδράσεις γονέων και εκπαιδευτικών
Συναγερμός στα Ολοήμερα Σχολεία - Γονείς μαθητών: «Η νέα οδηγία φέρνει αποκλεισμούς»