Thumbnail
Εύρεση εργασίας 

Το Κοινωφελές Ίδρυμα «Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ» προτίθεται να προβεί σε πρόσληψη συνεργατών με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, στο πλαίσιο των κάτωθι προγραμμάτων του Ιδρύματος, για να καλύψει τις κάτωθι ανάγκες του Ιδρύματος:

1.     Τεχνικού για την στελέχωση της τεχνικής υπηρεσίας του ΚΔΕΜΤ στο πλαίσιο του προγράμματος «Πρόγραμμα συντηρήσεων και αποκαταστάσεων υποδομών του ΚΔΕΜΤ 11/2016 – 11/2017» (Α1)
Προκήρυξη θέσης – Αίτηση

2.     Χειριστή Συστημάτων και Εξοπλισμού Προσομοιωτή, στο πλαίσιο του προγράμματος «Υποστήριξη των επισκέψεων σχολικής περιόδου 11/2016–06/2017 στο ΚΔΕΜΤ» (Α2)
Προκήρυξη θέσης – Αίτηση

3.     Χειριστή Συστημάτων και Εξοπλισμού Πλανηταρίου, στο πλαίσιο του προγράμματος «Υποστήριξη των επισκέψεων σχολικής περιόδου 11/2016–06/2017 στο ΚΔΕΜΤ»  (Α3)
Προκήρυξη θέσης – Αίτηση

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν αίτηση, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, όπως αυτά περιγράφονται στην αναλυτική προκήρυξη της κάθε θέσης.

Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι την 21/10/2016 και ώρα 14:30, κατά τις εργάσιμες ημέρες. Δεκτές γίνονται και ηλεκτρονικές αιτήσεις στο email του Φορέα ([email protected]) εφόσον περιλαμβάνουν όλα τα απαιτούμενα έγγραφα σε ηλεκτρονική μορφή.

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia