Επιστήμη

Και όμως ο καφές υπόσχεται να απογειώσει τη σεξουαλική σας διάθεση

Μια σταγόνα γάλα στον καφέ μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία που δεν
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Τι βρήκαν ερευνητές

Νέες μελέτες δείχνουν πως τελικά μία καθημερινή μας μεγάλη αγάπη και συνήθεια μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη σεξουαλική μας ζωή.

Πιο συγκεκριμένα, αναφερόμαστε στην κατανάλωση καφέ, που έχει συνδεθεί με πολλά θετικά για την υγεία.

Η μελέτη

Μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Τέξας, διαπίστωσε ότι οι άνδρες που έπιναν 2 φλιτζάνια την ημέρα είχαν 42% λιγότερες πιθανότητες να υποφέρουν από στυτική δυσλειτουργία σε σύγκριση με όσους δεν έπιναν καθόλου. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι μπορεί να οφείλεται στο ότι η καφεΐνη, πυροδοτεί μια χημική αντίδραση που αυξάνει τη ροή του αίματος χαλαρώνοντας τους μύες, όπως αναφέρει το ladylike.gr.

Άλλη μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν διαπίστωσε ότι το 62% των ηλικιωμένων, παντρεμένων γυναικών που έπιναν 2 φλιτζάνια καφέ καθημερινά ήταν σεξουαλικά ενεργές, σε σύγκριση με το 38% των γυναικών που δεν έπιναν καφέ. Για τους άνδρες, 1 φλιτζάνι την ημέρα φαινόταν να αποτρέπει προβλήματα που σχετίζονται με την έλλειψη σεξουαλικής διάθεση. Αλλά 2 φλιτζάνια μπορεί να είναι το όριο, καθώς οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι το αποτέλεσμα μειώθηκε ελαφρά για τους άνδρες που έπιναν 3 ή περισσότερα φλιτζάνια την ημέρα.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ο καφές μπορεί να θεωρηθεί αυτομάτως αφροδισιακός. Οι επιστήμονες βλέπεις υποστηρίζουν, ότι 2 φλιτζάνια καφέ, μπορεί να έχουν θετικό αντίκτυπο στη σεξουαλική διάθεση τόσο των γυναικών, όσο και των ανδρών που γενικά δεν καταναλώνουν καφεΐνη.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Market Pass 2026: 600.000 δικαιούχοι παίρνουν ως 240 ευρώ - Πότε τα παίρνετε

Ανατροπή στους πίνακες ΑΣΕΠ: Ακυρώνονται προσλήψεις αναπληρωτών μετά από ελέγχους

Πανελλήνιες 2026: Η πρώτες εκτιμήσεις για τις βάσεις σε  Νομικές, Πολυτεχνεία και Ιατρικές

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

επιστήμη