e-ΕΦΚΑ: Αυξήσεις στις συντάξεις εργαζομένων συνταξιούχων – Πώς να κερδίσετε έως 120 ευρώ τον μήνα

Επιστήμη 0

Επιβεβαιώνεται η αντικαρκινική δράση της ασπιρίνης

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Δημοσιοποιήθηκαν τα αποτελέσματα της μεγαλύτερης μελέτης που έχει γίνει μέχρι σήμερα

Επιστήμονες με επικεφαλής τον καθηγητή Τζακ Κιούζικ επικεφαλής του κέντρου πρόληψης καρκίνου του Πανεπιστημίου Queen Mary στο Λονδίνο πραγματοποίησαν μια μετανάλυση στην οποία ανέλυσαν τα δεδομένα 200 ερευνών. Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η καθημερινή λήψη μιας μικρής δόσης ασπιρίνης (75 mg) για διάστημα 5-10 ετών μειώνει αξιοσημείωτα την εμφάνιση καρκίνου ειδικά στα άτομα 50-65 ετών. Σύμφωνα με τη μελέτη η ημερήσια λήψη ασπιρίνης για διάστημα δέκα ετών μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του εντέρου κατά 35% και τους θανάτους από αυτόν τον τύπο καρκίνου κατά 40%.

Όπως δημοσιεύει το "ΒΗΜΑ", μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του οισοφάγου και του στομάχου κατά 30% και τους θανάτους από αυτούς τους καρκίνους 35%-50%. Δεν υπήρξαν όμως ξεκάθαρα στοιχεία για την ευεργετική δράση της ασπιρίνης σε μορφές καρκίνου που «χτυπούν» εκατομμύρια ανθρώπους κάθε χρόνο όπως αυτές του προστάτη, του πνεύμονα και του μαστού. Οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι η ημερήσια λήψη ασπιρίνης μειώνει τα καρδιακά επεισόδια κατά 18% και τους θανάτους από καρδιά κατά 5%. Μειώνει επίσης κατά 5% τα εγκεφαλικά επεισόδια και κατά 21% τους θανάτους από αυτά.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Υπουργείο Παιδείας: Διορισμός 4.789 εκπαιδευτικών μονίμων εκπαιδευτικών - Όλα τα ονόματα

ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟ: Στο νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ ο ενιαίος γραπτός ΑΣΕΠ για 30.000 θέσεις προϊσταμένων

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

επιστήμη