Thumbnail

Στο άρθρο 24 του ν.σ. "Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις." ( αποτίμηση κριτηρίων  για την επιλογή στελεχών) τα μεταπτυχιακά μοριοδοτούνται με 4 μονάδες έναντι 3,5 που προβλεπόταν στο αρχικό ν/σ. Επίσης ο δεύτερος  μεταπτυχιακός τίτλος μοριοδοτείται με 2 μονάδες έναντι 1,5 που προβλεπόταν.

Σημαντικό είναι ότι δεν αναφέρεται πουθενά η μοριοδότηση των πτυχίων ΤΕΙ για την επιλογή στελεχών.

Συγκεκριμένα:
α) Τίτλοι σπουδών: 9 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
αα) Διδακτορικό δίπλωμα: 6 μονάδες.
ββ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 4 μονάδες.
γγ) Τίτλος Διδασκαλείου Εκπαίδευσης: 3 μονάδες.
δδ) Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. : 3 μονάδες.
εε) Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών:2 μονάδες.

Μεταπτυχιακό με ανοικτές αιτήσεις για στελέχη εκπαίδευσης και διευθυντές σχολείων

Το αναγνωρισμένο από τον ΔΟΑΤΑΠ, Μεταπτυχιακό στην εκπαιδευτική ηγεσία και Διοίκηση που υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας με την μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ξεκινάει τον Σεπτέμβριο και οι αιτήσεις του έχουν ανοίξει!

Στόχος της κατεύθυνσης Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση είναι να προετοιμάσει ηγετικά στελέχη, που να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί η εκπαίδευση και, επομένως, να ενεργούν κριτικά κατά την άσκηση του ρόλου που αναλαμβάνουν. Ακόμη, αυτή η κατεύθυνση προσφέρει ευκαιρίες άσκησης σε δεξιότητες αποτελεσματικής οργάνωσης και διοίκησης σχολείου.

Το εν λόγω Μεταπτυχιακό είναι αναγνωρισμένο από τον ΔΟΑΤΑΠ και αποτελεί γνωστικό αντικείμενο επιπέδου Master στις επιστήμες Αγωγής.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων (προδημοτικής, δημοτικής και μέσης εκπαίδευσης), οι οποίοι ενδιαφέρονται:

- Να εμβαθύνουν σε έννοιες, αρχές και γενικεύσεις του γνωστικού αντικειμένου που επιλέγουν και να ασκηθούν σε σχετικές δεξιότητες.
- Να καταλάβουν θέση σε επίπεδο σχολείου ( βοηθός διευθυντής, διευθυντής ) ή/και σε επίπεδο υπουργείου ( επιθεωρητής, παιδαγωγικός σύμβουλος, ανώτερος λειτουργός εκπαίδευσης ). Να δραστηριοποιηθούν στον ιδιωτικό τομέα και να διακριθούν μέσω εξειδικευμένων γνώσεων σε τομείς αιχμής.

Το πρόγραμμα αποτελείται από 30 πιστωτικές μονάδες (credits)/90 ECTS και μπορεί να ολοκληρωθεί είτε με πλήρη φοίτηση, είτε με φοίτηση επί μερικής βάσης. Το πρόγραμμα έχει ελάχιστη διάρκεια 3 εξάμηνα και μέγιστη διάρκεια 9 εξάμηνα. Για την αποφοίτηση από το πρόγραμμα απαιτείται η επιτυχής ολοκλήρωση με ορθή αναλογία υποχρεωτικών και επιλεγόμενων μαθημάτων. Δύο επιλεγόμενα μαθήματα (9 credits/18 ECTS) μπορούν να αντικατασταθούν με την εκπόνηση μεταπτυχιακής εργασίας.

Δηλώστε ενδιαφέρον για ενημέρωση εδώ

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να σας ενημερώσουμε για την  α) διαδικασία εγγραφής και β) τα δικαιολογητικά που χρειάζονται το κόστος, τις δόσεις και την μοριοδότηση

Εκπρόσωπος του Πανεπιστήμιο θα επικοινωνήσει μαζί σας!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ:  2112341253​

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

biskota
Μπισκότα ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη
Αν αναζητάτε ένα υγιεινό σνακ χωρίς προσθήκη ζάχαρης αλλά με φυσική γλύκα και πλούσια θρεπτικά συστατικά, τότε αυτά τα μπισκότα είναι ό,τι πρέπει.
Μπισκότα ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη
ζαχαρακη
Ζαχαράκη: Στα ζητήματα Παιδείας, η Ελλάδα του 2025 δεν έχει καμία σχέση με όσα παραλάβαμε το 2019
Από 9.882 εκπαιδευτικούς Παράλληλης Στήριξης που βρήκαμε το σχολικό έτος 2019-2020, φτάσαμε στους 16.284 το 2023-2024 – αύξηση της τάξης του 65% μέσα...
Ζαχαράκη: Στα ζητήματα Παιδείας, η Ελλάδα του 2025 δεν έχει καμία σχέση με όσα παραλάβαμε το 2019