Thumbnail
Υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης Β επιπέδου με το μοντέλο μικτής μάθησης: Προκαταρκτική ενημέρωση, ανίχνευση ενδιαφέροντος συμμετοχής

 

Υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης Β επιπέδου με το μοντέλο μικτής μάθησης: Προκαταρκτική ενημέρωση, ανίχνευση ενδιαφέροντος συμμετοχής
Γίνεται γνωστό ότι, στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ) του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - ΕΚΤ) και του Ελληνικού Δημοσίου, πρόκειται να υλοποιηθεί ένας αριθμός προγραμμάτων επιμόρφωσης Β’ επιπέδου με βάση το μοντέλο μικτής μάθησης (blended learning). Τα προγράμματα αυτά έχουν στόχο την κάλυψη των αναγκών επιμόρφωσης σε περιοχές όπου δεν είναι δυνατή η υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων με το παραδοσιακό μοντέλο. Στους λόγους αδυναμίας υλοποίησης παραδοσιακών προγραμμάτων περιλαμβάνονται ο γεωγραφικός κατακερματισμός (απομακρυσμένα νησιά, δυσπρόσιτες ορεινές περιοχές), ο μικρός αριθμός εκπαιδευτικών, η έλλειψη επιμορφωτών Β’ επιπέδου κλπ.
 
Το μοντέλο μικτής μάθησης συνδυάζει συνεδρίες σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας και υποστηρικτικών συναντήσεων, με ασύγχρονες δραστηριότητες (ανάθεση εργασιών που οι επιμορφούμενοι υποχρεούνται να υλοποιήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος) και μικρό αριθμό διά ζώσης συνεδριών. Οι σύγχρονες συνεδρίες υλοποιούνται μέσα από κατάλληλο ψηφιακό περιβάλλον σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης,  ενώ οι ασύγχρονες δραστηριότητες υλοποιούνται με τη χρήση ενός συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS). Το επιμορφωτικό πρόγραμμα μικτού μοντέλου υλοποιείται σε διάστημα 20 έως 24 εβδομάδων και ακολουθείται από τελική δοκιμασία πιστοποίησης για τους επιτυχώς παρακολουθήσαντες.
 
Τα επιμορφωτικά προγράμματα μικτού μοντέλου θα επιμερισθούν χρονικά σε δύο περιόδους (Νοέμβριος 2013 – Μάιος 2014, Οκτώβριος 2014 – Απρίλιος 2015).
 
Για την βέλτιστη οργάνωση και προγραμματισμό των προγραμμάτων μικτού μοντέλου, καλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι (επιμορφωτές και ΚΣΕ που επιθυμούν να αναλάβουν προγράμματα, εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε αυτά) να δηλώσουν το κατ’ αρχήν ενδιαφέρον τους και να υποβάλουν σχετικά πληροφοριακά στοιχεία,
 
έως τις 26/3/2013.
 
Διευκρινίζεται ότι, σ΄ αυτήν τη φάση, η υποβολή των στοιχείων αυτών δεν συνιστά υποβολή αίτησης συμμετοχής.
 
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη μέθοδο υλοποίησης του μικτού μοντέλου, τις κυριότερες διαφοροποιήσεις από το παραδοσιακό μοντέλο, τις περιοχές και κλάδους υλοποίησης μικτών προγραμμάτων και τα στοιχεία που καλούνται να υποβάλουν οι ενδιαφερόμενοι, πατήστε εδώ.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

seismos
Σεισμός στην Πάτρα σήμερα το πρωί
Σύμφωνα με τα πρώτα σεισμολογικά δεδομένα, ο σεισμός είχε μέγεθος 3,6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και σημειώθηκε σε απόσταση 79 χιλιομέτρων...
Σεισμός στην Πάτρα σήμερα το πρωί
τεχνητη
Τεχνητή Νοημοσύνη: Το τέλος της εργασίας ή η γέννηση επαγγελμάτων επιστημονικής φαντασίας;
Από τον «φύλακα-άγγελο» των servers μέχρι τον ψυχολόγο των ρομποταξί: Αυτές είναι οι νέες θέσεις εργασίας που πληρώνουν χρυσάφι
Τεχνητή Νοημοσύνη: Το τέλος της εργασίας ή η γέννηση επαγγελμάτων επιστημονικής φαντασίας;
τετράδιο
Πειθαρχικά και απεργία-αποχή: “Αιτία πολέμου” το νέο πλαίσιο – Οι εκπαιδευτικοί απαντούν με ερωταπαντήσεις
Επικαιροποιημένες ερωτήσεις-απαντήσεις για την απεργία-αποχή και τα πειθαρχικά – Παρέμβαση ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ για το νέο πειθαρχικό
Πειθαρχικά και απεργία-αποχή: “Αιτία πολέμου” το νέο πλαίσιο – Οι εκπαιδευτικοί απαντούν με ερωταπαντήσεις
ασε
Η συνήθεια που έγινε λατρεία... (Δήλωση των εκλεγμένων με την ΑΣΕ στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά)
Δήλωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών για την ΕΛΜΕ Πειραιά – Απάντηση σε δημοσίευμα
Η συνήθεια που έγινε λατρεία... (Δήλωση των εκλεγμένων με την ΑΣΕ στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά)