mathimata_ellinikwn
ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ: Με ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ξεκινάει το κορυφαίο σεμινάριο στην Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/Ξένης Γλώσσας: Θεωρία και πράξη. Πραγματοποιείται από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και μοριοδοτεί - ΝΕΑ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου προσφέρει μοριοδοτούμενο 9μηνο επιμορφωτικό πρόγραμμα 440 ωρών στην «Διδασκαλία της Ελληνικής ως 2ης/ξένης Γλώσσας: Θεωρία και Πράξη». Το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης GoLearn με το οποίο επικοινωνείτε για να α) ενημερωθείτε β) να κατοχυρώσετε την θέση σας γ) να λάβετε υποτροφία - έκπτωση.

Πρώτο σεμινάριο σε ζήτηση στην Ελλάδα μαζί με την ΕΑΕ.

Διέξοδος και 1η επιλογή στους φιλόλογους και όχι μόνο

Το μεγαλύτερο  κομμάτι των επιλογών για πανεπιστημιακή σεμιναριακή εξειδίκευση στους φιλόλογους στρέφεται προς το σεμινάριο στην διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.

Πιθανή μοριοδότηση ή ένταξη σε ενδεχόμενο άνοιγμα πινάκων

Ο λόγος πέρα της ενίσχυσης των ακαδημαϊκών προσόντων και της εξειδικευμένης γνώσης που παρέχει το μεταπτυχιακό, είναι προφανώς και η ενίσχυση της επαγγελματικής προοπτικής καθώς και η πιθανή μοριοδότηση σε μελλοντικές προκηρύξεις που αφορούν το προσφυγικό ή η πιθανή ένταξη σε πίνακες διαπολιτσιμικής Εκπαίδευσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Αποτελεί μαζί με το σεμινάριο της Ειδικής Αγωγής το κορυφαίο σε ζήτηση στην Ελλάδα. Αποτελεί το 1ο σε ζήτηση και ενδιαφέρον ιδιαίτερα για τους φιλολόγους

Στο τέλος λαμβάνεις Μοριοδοτούμενο πιστοποιητικό Επιμόρφωσης με την σφραγίδα του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Περιγραφή Προγράμματος

To επιμορφωτικό πρόγραμμα αναδεικνύει ποικίλες πτυχές της διδασκαλίας της πρώτης και δεύτερης/ξένης γλώσσας εστιάζοντας τόσο σε ειδικότερα μεθοδολογικά ζητήματα όσο και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά διαφορετικών ομάδων διδασκομένων. Αρχικά, ύστερα από τον ορισμό της πρώτης, δεύτερης και ξένης γλώσσας και την ανάλυση της επίδρασης που ασκεί στη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πραγματικότητας προσδιορίζονται σύγχρονες τάσεις της γλωσσικής διδασκαλίας με άξονα, μεταξύ άλλων, τη δημιουργική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, τις αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και τη διγλωσσία στην ατομική και κοινωνική της διάσταση. Σε αυτό το πλαίσιο, εξετάζονται προσεγγίσεις που αφορούν τη διδασκαλία/εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας στην τυπική εκπαίδευση και τη διασπορά με σημείο αναφοράς την τοποθέτηση της γλώσσας σε ποικίλα κοινωνικοπολιτισμικά πλαίσια και τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για κάθε ομάδα-στόχο. Ομοίως, αναδεικνύονται, μέσα από τη διαμόρφωση ενός ανάλογου θεωρητικού πλαισίου, καλές πρακτικές και διδακτικές προτάσεις για τη διδασκαλία της γλώσσας σε παιδιά με μεταναστευτικό υπόβαθρο, σε παιδιά Ρομά, σε παιδιά προσφύγων, αλλά και σε άλλες ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού. Παρέχεται έτσι, στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος, ένα ευρύ πεδίο ερευνητικών δεδομένων και προβληματισμών στη βάση της επιστημονικής ειδίκευσης των συγγραφέων των επιμέρους συνεδριών και εφαρμοσμένων δράσεων που έχουν μέχρι τώρα υλοποιηθεί για τη διδασκαλία της γλώσσας ως πρώτης και δεύτερης ή ξένης σε ποικίλα πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:

να προσεγγίζει κριτικά ζητήματα που άπτονται της διδασκαλίας της γλώσσας ως πρώτης ή δεύτερης/ξένης
να προβαίνει στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για διαφορετικές ομάδες μαθητών/τριών με ιδιαίτερα κοινωνικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά
να επεξεργάζεται κριτικά το φαινόμενο της διγλωσσίας και τις εκπαιδευτικές του εκφάνσεις
να προβαίνει στον διδακτικό σχεδιασμό παρεμβάσεων που εναρμονίζονται με τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/τριών του/της σε μια πολυπολιτισμική τάξη.
να ενημερωθεί για προγράμματα και δράσεις που έχουν υλοποιηθεί στο πλαίσιο της διδασκαλία της γλώσσας ως πρώτης, δεύτερης ή ξένης στην Ελλάδα και τη Διασπορά και  αξιοποιεί σε ερευνητικό ή διδακτικό επίπεδο τα βασικά πορίσματα που αναδείχθηκαν από την υλοποίησή τους.

Το πρόγραμμα απευθύνεται στις ακόλουθες ομάδες ενδιαφερομένων:

1) Σε όσους αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς θέλουν να συγκεντρώσουν μόρια για το σύστημα διορισμών ή τις προσλήψεις στους πίνακες

2) Σε εργαζόμενους και σε όσους θέλουν να εργαστούν σε ΜΚΟ

3) Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων οι οποίοι ενδιαφέρονται να διεκδικήσουν θέσεις διοικητικών στελεχών της εκπαίδευσης (διευθυντές σχολικών μονάδων, συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, διευθυντές Εκπαίδευσης, κλπ) ή εργάζονται ήδη σε  αυτές τις θέσεις.

4) Σε αποφοίτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι επιθυμούν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού

5) Σε παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους και απόφοιτους σχολών κοινωνικών και πολιτικών επιστημών

6) Σε όσους φοιτούν ή έχουν ολοκληρώσει ΠΜΣ στην ΕΑΕ και άλλα πάνω στις επιστήμες της αγωγής και στα παιδαγωγικά

7) σε Πτυχιούχους ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, ΙΕΚ: Προσχολικής αγωγής, δραστηριοτήτων δημιουργίας & έκφρασης)

8) Έλληνες εκπαιδευτικούς που διαμένουν μόνιμα στο εξωτερικό και διδάσκουν εκεί την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη ή ξένη

9) Διερμηνείς

10) όσους επιθυμούν να επιμορφωθούν σε θεωρητικά και πρακτικά θέματα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας με στόχο τη δυναμική τους ένταξη σε προσφυγικές δομές και «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο»

Μοριοδότηση


- 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)
- 10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
- 1 μόριο για τα στελέχη εκπαίδευσης σύμφωνα με το νόμο Κεραμέως που είναι σε διαβούλευση
- Πιθανή ένταξη σε ενδεχόμενο άνοιγμα πινάκων για το προσφυγικό σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια (ΔΥΕΠ)

Αξιοποίηση 

Αποτελεί συνεκτιμώμενο προσόν σε Προκηρύξεις:

1. για Εκπαιδευτές Ενηλίκων στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), στις Πειραματικές Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα Διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας (ως διδακτικό αντικείμενο) σύμφωνα με το ΦΕΚ (Αρ. Φύλλου 1961/30.6.2017).
2. για Εκπαιδευτές Ενηλίκων στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΙΕΚ) και στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΣΕΚ) του ν. 4186/2013 (Α’ 193), στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΚεΔιΒιΜ & eΚεΔιΒιΜ) - σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής σύμφωνα με την υπ' αριθ. Κ1/122418 / 29-08-2016 απόφαση του τμήματος διοίκησης εκπαιδευτικού προσωπικού δια βίου μάθησης της γενικής γραμματείας δια βίου μάθησης.
3. στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Ι.Νε.Δι.Βι.Μ σύμφωνα με την υπ' αριθ. 3915/192/15.04.2016 «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή προτάσεων προς σύναψη σύμβασης έργου ιδιωτικού δικαίου στο πλαίσιο του προγράμματος υποδοχής και φιλοξενίας αιτούντων άσυλο και ασυνόδευτων ανηλίκων» σε σχετικές ειδικότητες (π.χ. πε02) στα συνεκτιμώμενα προσόντα.

Δίδακτρα - Τεράστια Έκπτωση!

ΜΟΝΟ 240 ευρώ (όλα σε δόσεις) για αιτήσεις έως 13 Φεβρουαρίου

ΑΙΤΗΣΕΙΣ

Έναρξη στις 13 Φεβρουαρίου
Αιτήσεις έως 13 Φεβρουαρίου

Μέθοδος: Πλήρως Εξ αποστάσεως και ασύγχρονα

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

bullying
Εκπαιδευτικοί για μέτρα κυβέρνησης για το bullying: Εξαγγελίες με επιβολή του δόγματος «νόμος και τάξη»
«Κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος με την πολιτική επιβολής όλων των αντιεκπαιδευτικών μέτρων στο δημόσιο σχολείο»
Εκπαιδευτικοί για μέτρα κυβέρνησης για το bullying: Εξαγγελίες με επιβολή του δόγματος «νόμος και τάξη»
foto_education_2.jpg
Γονείς μαθητών Περιφέρειας Αττικής για αξιολόγηση: «Είμαστε στο πλάι των εκπαιδευτικών»
«Οι εκπαιδευτικοί δίνουν σήμερα έναν αγώνα όχι για τα δικά τους ιδιαίτερα συμφέροντα όπως τους συκοφαντεί το υπουργείο αλλά για να μπορεί το σχολείο...
Γονείς μαθητών Περιφέρειας Αττικής για αξιολόγηση: «Είμαστε στο πλάι των εκπαιδευτικών»