Thumbnail
Από το E-learning του ΕΚΠΑ

ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

3μηνο εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα από το Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το συγκεκριμένο Πρόγραμμα μέσα από έναν ευέλικτο συνδυασμό θεωρητικής κατάρτισης και πρακτικής εξάσκησης, εστιάζει σε  προσεγγίσεις και εφαρμογές της Ειδικής Διδακτικής για μαθητές με διαφορετικούς τύπους ειδικών αναγκών.  Βασικός σκοπός είναι η σύνδεση θεωρίας και πράξης σε θέματα κατανόησης, αξιολόγησης, παρέμβασης και διδακτικής ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • ειδικούς παιδαγωγούς, νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Σχολικούς συμβούλους και στελέχη της Ιδιωτικής και της Δημόσιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτές,
  • εμπλεκομένους σε Ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες π.χ. ΚΕ.Δ.Δ.Υ., επαγγελματίες ψυχικής υγείας, επιστήμονες υγείας, κοινωνικούς επιστήμονες,
  • σπουδαστές, φοιτητές, απόφοιτους και νέους ερευνητές Ανθρωπιστικών, Κοινωνικών επιστημών και επιστημών Υγείας,
  • ειδικούς λειτουργούς στο χώρο της κοινότητας καθώς και ενήλικες, π.χ. γονείς, φροντιστές παιδιών με αναπηρία και ειδικές ανάγκες, ιερείς, κατηχητές κ.ά., οι οποίοι επιθυμούν να προάγουν τις γνώσεις τους και να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους σε προσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο, στο πλαίσιο μιας αποτελεσματικής αγωγής και υποστήριξης ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 

 

Οι συμμετέχοντες μέσα από ένα γνωστικό και βιωματικό πλαίσιο στοιχείων και ανάλυσης περιστατικών:

  1. εκπαιδεύονται σε ειδικές διδακτικές δεξιότητες και μεθοδολογικά εργαλεία εκπαιδευτικής υποστήριξης ΑμΕΕΑ ανά κατηγορική διάταξη,
  2. ενθαρρύνονται τόσο στην αξιολόγηση αρχών, στρατηγικών και προγραμμάτων παρέμβασης όσο και στη διερεύνηση της εφαρμογής τους στην ειδική παιδαγωγική και διδακτική πράξη,
  3. εξοικειώνονται με πρακτικές κατευθύνσεις σε εκπαιδευτικούς, επαγγελματίες και γονείς για την ομαλότερη ένταξη των ΑμΕΕΑ στο σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον.

 

Η επιτυχής ολοκλήρωση του Προγράμματος οδηγεί στη χορήγηση Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα

http://elearn.elke.uoa.gr/show_programs.php?catID=all&prID=404

Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία  στα τηλέφωνα 210.36.89.354 και 210.36.89.381, ή να στείλετε e-mail στη διεύθυνση : [email protected].

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"