Κωνσταντίνος Βλάσσης
Απόφαση για τη ρύθμιση του μητρώου προσωπικού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας – Νέοι κανόνες και κριτήρια επιλογής

Ο Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Κωνσταντίνος Βλάσης, υπέγραψε απόφαση με θέμα «Κανονισμός Διαχείρισης του Μητρώου Ωρομίσθιου Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Ψυχολόγων και Συμβούλων Σταδιοδρομίας/Επαγγελματικού Προσανατολισμού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας – Καθορισμός της διαδικασίας και των κριτηρίων επιλογής και μοριοδότησης – Ορισμός αρμόδιου φορέα για την προκήρυξη των θέσεων».

Η εν λόγω απόφαση ρυθμίζει το πλαίσιο διαχείρισης του σχετικού Μητρώου, καθορίζοντας τη διαδικασία ένταξης και επιλογής των υποψηφίων, τα μοριοδοτούμενα κριτήρια καθώς και τον αρμόδιο φορέα για την προκήρυξη των θέσεων.

Στόχο αποτελεί η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού που στελεχώνει τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, έναν θεσμό ζωτικής σημασίας για την κοινωνική επανένταξη και επανεκπαίδευση ενηλίκων.

Η απόφαση αυτή επιδιώκει να ενισχύσει τη λειτουργικότητα των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας και να διασφαλίσει τη δίκαιη και αποτελεσματική επιλογή εκπαιδευτικών και συμβούλων, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα.

Η ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘΑ

Απόφαση ρύθμισης του Μητρώου προσωπικού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)

Ο Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Κωνσταντίνος Βλάσης, υπέγραψε απόφαση με θέμα: «Κανονισμός Διαχείρισης του Μητρώου Ωρομίσθιου Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Ψυχολόγων και Συμβούλων Σταδιοδρομίας/Επαγγελματικού Προσανατολισμού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας – Καθορισμός της διαδικασίας και των κριτηρίων επιλογής και μοριοδότησης – Ορισμός αρμόδιου φορέα για την προκήρυξη των θέσεων».

Η εν λόγω απόφαση ρυθμίζει το πλαίσιο διαχείρισης του σχετικού Μητρώου, καθορίζοντας τη διαδικασία ένταξης και επιλογής των υποψηφίων, τα μοριοδοτούμενα κριτήρια καθώς και τον αρμόδιο φορέα για την προκήρυξη των θέσεων. Στόχο αποτελεί η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού που στελεχώνει τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, έναν θεσμό ζωτικής σημασίας για την κοινωνική επανένταξη και επανεκπαίδευση ενηλίκων.

Η απόφαση αυτή επιδιώκει να ενισχύσει τη λειτουργικότητα των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας και να διασφαλίσει τη δίκαιη και αποτελεσματική επιλογή εκπαιδευτικών και συμβούλων, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»