makri
Η Ζ. Μακρή σε Λάρισα, Καρδίτσα και Τρίκαλα για αυτοψία στα προσβάσιμα σχολεία

Η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και βουλευτής Ν. Μαγνησίας κα Ζέττα Μ. Μακρή επισκέφτηκε τα προσβάσιμα σχολεία στους πληγέντες, από την πρόσφατη θεομηνία, νομούς της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Είχε προηγηθεί η αυτοψία της Υφυπουργού Παιδείας στα προσβάσιμα σχολεία του Ν. Μαγνησίας και, την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου, η κα Μακρή, συνοδευόμενη, καθ’ όλη τη διάρκεια των επισκέψεών της, από την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Βασιλική Ζιάκα, βρέθηκε στις σχολικές μονάδες Λάρισας, Καρδίτσας και Τρικάλων για επί τόπου αυτοψία.

Σκοπός της παρουσίας της Υφυπουργού Παιδείας στη Θεσσαλία ήταν η αναλυτική ενημέρωση του Υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη σχετικά με την κατάσταση των σχολείων, τις ζημιές και τις καταστροφές που έχουν υποστεί υποδομές, κτήρια και εξοπλισμός. Για τις επισκευές των σχολικών κτηρίων η ευθύνη και η αρμοδιότητα ανήκει στους οικείους Δήμους, από τους οποίους και αναμένεται εκτίμηση της κατάστασης και ενημέρωση για τον άμεσο προγραμματισμό των εργασιών επισκευής, που θα καθορίσει και την έναρξη της σχολικής χρονιάς που μετατέθηκε για τη Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου, με απόφαση της Περιφέρειας Θεσσαλίας και σε συνεννόηση με τον Υπουργό Παιδείας.

Στη Λάρισα, την κα Μακρή συνόδευσαν στις επισκέψεις της στο 19ο Νηπιαγωγείο, στο 15ο και το 43ο Δημοτικό, στο 14ο Γυμνάσιο, στο 9ο ΓEΛ και στο 1ο Δημοτικό Φαρσάλων, εκτός από την κα Ζιάκα, η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κα Καραγιώργου και ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Ζέρβας.

Στην Καρδίτσα, η Υφυπουργός Παιδείας, συνοδευόμενη από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Ζαχαρή, επισκέφτηκε το ΕΠΑΛ Σοφάδων, το 3ο Nηπιαγωγείο και το 3ο Δημοτικό Παλαμά.

Και τέλος, στα Τρίκαλα, όπου βρέθηκε στο 30ο Νηπιαγωγείο και στο Γυμνάσιο Μεγάλων Καλυβίων, η κα Μακρή συνοδευόταν από τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Τρικάλη και τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Καπανιάρη.

Στις προσβάσιμες σχολικές μονάδες, την Υφυπουργό Παιδείας και την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας υποδέχτηκαν οι Διευθυντές των σχολείων και συζήτησαν μαζί τους για την ομαλή επαναλειτουργία των σχολείων. Η κα Μακρή, που από τις επισκέψεις της  αποκόμισε σαφή εικόνα του μεγέθους της πρωτόγνωρης καταστροφής, μετέφερε τη διαβεβαίωση του Υπουργού Παιδείας για ολοκληρωμένο σχέδιο, συντονισμένες και τάχιστες ενέργειες προκειμένου η σχολική χρονιά να ξεκινήσει και στις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας χωρίς ελλείψεις σε βιβλία, που καταστράφηκαν, σε τεχνολογικό εξοπλισμό, σε σχολικά υλικά και μαθητές και εκπαιδευτικοί να μπουν στις τάξεις, όπου όλα θα ειναι έτοιμα για τη νέα σχολική χρονιά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

attiko-nosokomeio
Εργαζόμενοι νοσοκομείου Αττικόν: «Απαράδεκτες οι δηλώσεις Καλλιάνου – Οι απειλές θα πέσουν στο κενό»
«Δεν έχει τίποτα με το «φίλο» Άδωνι Γεωργιάδη και την πολιτική της κυβέρνησης για αυτό και μπορεί ωραιότατα να διαπομπεύει τους υγειονομικούς!»
Εργαζόμενοι νοσοκομείου Αττικόν: «Απαράδεκτες οι δηλώσεις Καλλιάνου – Οι απειλές θα πέσουν στο κενό»
afrikaniki-skoni
Πανεπιστήμιο Κρήτης για αφρικανική σκόνη: Ήταν «σημαντικό» επεισόδιο
Οι μέγιστες συγκεντρώσεις σκόνης παρατηρηθήκαν στην πόλη των Χανιών - Τι έδειξαν οι μετρήσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης
Πανεπιστήμιο Κρήτης για αφρικανική σκόνη: Ήταν «σημαντικό» επεισόδιο
bullying
Σχολική βία: «Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη “δηλητηριάζει” τις σχέσεις»
«Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη, δεν αποκαθιστά την παιδαγωγική σχέση απεναντίας, «δηλητηριάζει» τις σχέσεις, δημιουργεί...
Σχολική βία: «Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη “δηλητηριάζει” τις σχέσεις»