Warning message

Unable to retrieve https://www.youtube.com/watch?v=l0eWNXlGSRU at this time, please check again later.
Thumbnail
Ο υπουργός εξήγησε τη φιλοσοφία και την αρχιτεκτονική της νέας Γ’ Λυκείου και του νέου συστήματος πρόσβασης

Επί περισσότερες από τρεις ώρες μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς του Α’ Λυκείου Γλυφάδας συζήτησαν με τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου όλες τις πτυχές του νέου συστήματος πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και της νέας Γ’ Λυκείου.

Η ανοιχτή συνάντηση έγινε την Κυριακή 17 Μαρτίου στην κατάμεστη αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Γλυφάδας, μετά από πρόσκληση του Συλλόγου Γονέων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών του Α’ Λυκείου, στην οποία ο Υπουργός ανταποκρίθηκε.

Ο κ. Γαβρόγλου εξήγησε τη φιλοσοφία και την αρχιτεκτονική της νέας Γ’ Λυκείου και του νέου συστήματος πρόσβασης, δίνοντας έμφαση στη δυνατότητα -για πρώτη φορά- ελεύθερης πρόσβασης σε πανεπιστημιακά τμήματα καθώς και στην ευκαιρία που δίνει το νέο σύστημα στους μαθητές για εμβάθυνση σε καθορισμένα γνωστικά αντικείμενα,  χωρίς την ανάγκη της  αποστήθισης και της παραπαιδείας.

Ο Υπουργός εξήγησε ότι στόχος του σχολείου και ιδίως της Γ' Λυκείου θα πρέπει να είναι η προετοιμασία μελλοντικών επιστημόνων και ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται με το νέο σύστημα. Στη συνέχεια απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

https://www.youtube.com/watch?v=l0eWNXlGSRU

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
aristoteleio panepistimio thessalonikis
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
Αγώνας για συμπεριληπτική εκπαίδευση: Η φωνή ενός φοιτητή του ΑΠΘ με αυτισμό
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
daskala
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση
Καταγγελία για παραπομπή σε πειθαρχικό κατά την άδεια κύησης
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση