Thumbnail
«Δεν είναι επί πληρωμή όλοι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι» - «Να μην απαξιώνεται το έργο των Δημοσίων Πανεπιστημίων» - Ομιλία στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων

Έκκληση να «μην πρυτανεύσουν τα αντικρουόμενα συμφέροντα», απηύθυνε η Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Μερόπη Τζούφη, κατά την ακρόαση των φορέων στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, επί του ν/σ του ΥΠΠΕΘ με τίτλο: «Συνέργειες Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τα ΤΕΙ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις».

Συγκεκριμένα, μιλώντας για την Τροπολογία με την οποία ορίζεται το σύστημα των επικείμενων, μόνιμων διορισμών στην Εκπαίδευση, η Υφυπουργός σημείωσε ότι αποτελεί μια «ισορροπημένη προσπάθεια, για να τιμήσει τους ανθρώπους που στήριξαν το δημόσιο σχολείο από τη θέση του αναπληρωτή, μετά από 10 χρόνια αδιοριστίας».

Υπογράμμισε δε ότι αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο το νέο σύστημα διορισμών «αναγνωρίζει και την μακροχρόνια προϋπηρεσία, περίπου 12 με 15 χρόνια, διότι αυτοί  οι άνθρωποι, με την εμπειρία τους, μπορούν να συνεισφέρουν». Ταυτόχρονα, όμως, όπως επεσήμανε, «δίνει και μία προοπτική στη νεότερη χρονιά που έχει ακαδημαϊκά προσόντα».

Απαντώντας στη ρητορική που αναπτύσσεται περί «πληρωμένων μεταπτυχιακών», η κ. Τζούφη τόνισε ότι «δεν είναι επί πληρωμή όλοι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι» και κάλεσε «να μην απαξιώνεται το έργο των Δημοσίων Πανεπιστημίων».

Επιπλέον, η Υφυπουργός υπογράμμισε σε όλους τους τόνους ότι «αυτή η κυβέρνηση έδωσε μάχη για να εξασφαλίσει τη δυνατότητα μόνιμων διορισμών εκεί που υπήρχε μεγάλη ανάγκη. Προηγήθηκε η Υγεία και ακολουθεί η δημόσια Εκπαίδευση. Υπενθύμισε δε ότι «σε αυτά τα χρόνια, από το 2015, αυτή η κυβέρνηση επανέφερε και επαναπροσέλαβε τους υπό διαθεσιμότητα 2.000 εκπαιδευτικούς, 450 από διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, 150 από δικαστικές αποφάσεις και 600 εκπαιδευτικούς άμεσα, από δικαστικές αποφάσεις του ΑΣΕΠ».

Ανέφερε δε ότι η μόνιμοι, 4.500 διορισμοί ξεκινούν από την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), καθώς αποτελεί «έναν πολύπαθο κλάδο, του οποίου οι μόνιμοι άνθρωποι που τον υπηρετούν είναι μόνο 3.500, εδώ και 20 χρόνια». Συμπλήρωσε δε ότι «οι ανάγκες είναι πολύ μεγάλες, διότι ενώ έχουμε μείωση του μαθητικού πληθυσμού στη γενική εκπαίδευση, έχουμε πολύ μεγάλη αύξηση των παιδιών που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική εκπαίδευση: Έχουμε πάει από τις 60.000 το 2014-2015 στις 90.000 στην παρούσα χρονιά και από το σύνολο των 30.000 αναπληρωτών, οι 16.000 αφορούν την ΕΑΕ», σημείωσε.

Διαβάστε ακόμη στο alfavita.gr:

Γαβρόγλου: Εξαιρετική ισορροπία ανάμεσα σε 120 μήνες και ακαδημαϊκά κριτήρια

Αύξηση της μοριοδότησης του 2ου Μεταπτυχιακού στο σύστημα διορισμών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημιο
To ΠαΠει συμμετέχει στην εκδήλωση «Piraeus Career Pathways 2025» με θέμα «Διασυνδέοντας τον Άνθρωπο με την Οικονομία»
Το πάνελ με θέμα «Ο Πειραιάς ως κόμβος ανάπτυξης, εκπαίδευσης και επιχειρηματικότητας», ανέδειξε τον ρόλο της πόλης ως σταυροδρόμι εμπορίου,...
To ΠαΠει συμμετέχει στην εκδήλωση «Piraeus Career Pathways 2025» με θέμα «Διασυνδέοντας τον Άνθρωπο με την Οικονομία»
παδα
ΠΑΔΑ: Συμμετοχή φοιτητών στη μεγάλη Γιορτή του Αθλητισμού
Η φετινή διοργάνωση ανέδειξε το τρίπτυχο «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ» ως τον πυρήνα ενός τρόπου ζωής που εμπνέει, ενώνει και διαμορφώνει πολίτες με...
ΠΑΔΑ: Συμμετοχή φοιτητών στη μεγάλη Γιορτή του Αθλητισμού
επεκ
Η Εκπαιδευτική Καινοτομία, ως ακρογωνιαίος λίθος της Μάθησης, εδραιώνεται στη Λάρισα!
Εντυπωσίασαν οι εργασίες του 11ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας!
Η Εκπαιδευτική Καινοτομία, ως ακρογωνιαίος λίθος της Μάθησης, εδραιώνεται στη Λάρισα!
παρέλαση
Έλλειψη γυμναστών στα σχολεία: Ποιος θα προετοιμάσει τους μαθητές για τις παρελάσεις;
Απόντες οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής από τις εθνικές επετείους – Ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας
Έλλειψη γυμναστών στα σχολεία: Ποιος θα προετοιμάσει τους μαθητές για τις παρελάσεις;