Στο δρόμο των πληθωρικών τμημάτων, με όλα τα αρνητικά που συνεπάγεται για την εκπαιδευτική διαδικασία, κινείται η κυβέρνηση και για τη νέα σχολική χρονιά, κινούμενη στον ίδιο δρόμο που χάραξαν και οι προηγούμενες κυβερνήσεις, με συγχωνεύσεις, τμήματα όπου στοιβάζονται 30 μαθητές κ.ο.κ.
Ειδικότερα, στο κομμάτι «αριθμός μαθητών ανά τμήμα στα Γυμνάσια και στα Γενικά Λύκεια», της εγκυκλίου για τον «Προγραμματισμό εκπαιδευτικού έργου για τα Γυμνάσια και τα ΓΕΛ για το 2015 - 2016», προβλέπεται ότι ισχύει η με αρ. πρωτ. 129818/Γ2/16-9-2013 ΚΥΑ (ΦΕΚ 2451/Β). Αυτή προβλέπει ότι: «Οι μαθητές, σε κάθε τάξη ή τμήμα τάξης Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων, δεν μπορεί να υπερβαίνουν τους είκοσι επτά (27). Τάξεις με μαθητές περισσότερους από τους είκοσι επτά (27) διαιρούνται σε τμήματα. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Β/βάθμιας Εκπαίδευσης, μπορεί να γίνει προσαύξηση κατά 10%».
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ συνεχίζει και σ' αυτό το ζήτημα την πρακτική που στρέφεται ευθέως ενάντια στο μορφωτικό δικαίωμα των παιδιών της λαϊκής οικογένειας, ενώ, όπως φαίνεται, με βάση τα 27άρια και 30άρια τμήματα, υπολογίζει και τις ανάγκες σε εκπαιδευτικούς. Την εικόνα συμπληρώνει το γεγονός ότι ελάχιστοι θα είναι οι διορισμοί, που θα αφήσουν, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, περίπου 22.000 κενά, ενώ πίσω από τις ανάγκες θα είναι και οι προσλήψεις αναπληρωτών, με ελαστική σχέση εργασίας. Ολα δείχνουν πως το σκηνικό θα συνθέτουν πληθωρικά τμήματα και ελλείψεις εκπαιδευτικών.
Πηγή: Ριζοσπάστης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη