Μπορεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να άλλαξε αλλά η απάντηση που δόθηκε στην Ανώτατη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων σε επιστολή της για τους διορισμούς πολύτεκνων εκπαιδευτικών κινείται στα ίδια πλαίσια με αυτή που δόθηκε στις 7 Οκτωβρίου του 2014 όταν υπουργός Παιδείας ήταν ο Ανδρέας Λοβέρδος. Συγκεκριμένα αφού παρατίθεται όλο το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο το έγγραφο καταλήγει στα εξής:
Ο αριθμός των διοριζόμενων εκπαιδευτικών κάθε κατηγορίας, όπως και αυτής των πολύτεκνων εκπαιδευτικών, κατά τους διορισμούς της μεταβατικής περιόδου, καθορίζεται με Κοινή Υπουργική Απόφαση με βάση τις υφιστάμενες εκπαιδευτικές ανάγκες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με το προηγούμενο νομοθετικό πλαίσιο διορισμού πολύτεκνων εκπαιδευτικών (Ν.3255/2004), συνίσταντο οι αναγκαίες θέσεις εκπαιδευτικών, και με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Παιδείας καθοριζόταν ο αριθμός των διοριζόμενων εκπαιδευτικών κατά κλάδο και ειδικότητα, και σε καμία περίπτωση η ένταξή στους οικείους πίνακες δεν σήμαινε τη θεμελίωση δικαιώματος διορισμού.
Μετά την λήξη της μεταβατικής περιόδου, που προβλέπεται από τις διατάξεις του Ν.3848/2010, έχει ληφθεί μέριμνα για τους εκπαιδευτικούς γονείς άνω των τριών τέκνων με τη μοριοδότησή τους για την τελική κατάταξη στους πίνακες επιτυχόντων του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Επισημαίνεται ότι οι γονείς άνω των τριών τέκνων λαμβάνουν 10 μονάδες που είναι το μέγιστο ανάμεσα στα μοριοδοτούμενα ακαδημαϊκά και κοινωνικά κριτήρια του νόμου.
Επίσης αναφέρεται ότι στους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων της μεταβατικής περιόδου προβλέπεται πρόταξη πολύτεκνων εκπαιδευτικών. Από τις διατάξεις του άρθρου 5 παρ.2 και του άρθρου 12 παρ.3 της αρ. 35557/Δ2/9-4-2003 Υ.Α, με την οποία ρυθμίζονται θέματα πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών για τις ανάγκες λειτουργίας των δημόσιων σχολείων, προκύπτει ότι οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί, προτάσσονται στους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων κατά πίνακα (πίνακας Β με προϋπηρεσία και πίνακας Γ με μηδενική προϋπηρεσία). Οι πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2014-15 συντάχθηκαν σύμφωνα με τα ανωτέρω.
Το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας κλείνει με την ίδια κατακλείδα που είχε και αυτό του Οκτωβρίου του 2014. Τα αιτήματα των υποψηφίων είτε σε ατομικό είτε σε συλλογικό επίπεδο αντιμετωπίζονται με ευαισθησία από την Διοίκηση, ειδικά όταν αυτά αφορούν σε σοβαρά κοινωνικά ή ιατρικά προβλήματα των αιτούντων, υπό το πρίσμα, όμως, τόσο του ισχύοντος νομικού πλαισίου που ρυθμίζει τα θέματα διορισμών και προσλήψεων όσο και της επιβεβλημένες συσταλτικής δημοσιονομικής πολιτικής στην παρούσα δυσμενή συγκυρία που βρίσκεται η χώρα λόγω της οικονομικής κρίσης.
Για οποιαδήποτε τροποποίηση του υφιστάμενου πλαισίου απαιτείται ανάληψη νομοθετικής πρωτοβουλίας από το αρμόδιο προς τούτο όργανο.
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στο Carrefour και κέρδισε 200 ευρώ
Καλόγηρος Βασίλειος
ΠΗΓΗ: Πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί και διορισμοί σε δημόσια σχολεία
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη