Thumbnail
Ενωτική Πρωτοβουλία Εκπαιδευτικών Λάρισας

ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ

ΑΝΕΞΟΔΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ «ΝΟΜΟΤΑΓΟΥΣ» ;

Είναι τέτοιας έντασης η επίθεση στους εκπαιδευτικούς που υποχρεώνει  τους εκφραστές του κυβερνητικού συνδικαλισμού να υποδυθούν μέσα στο κατακαλόκαιρο ετεροχρονισμένους αποκριάτικους ρόλους.

Ο υπερβολικός αριθμός των υπεράριθμων στο νομό μας και πανελλαδικά αποσκοπεί στην τροφοδότηση κλίματος για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις τον επόμενο μήνα και στις απολύσεις το επόμενο διάστημα.

Φυσικά ένας μεγάλος αριθμός θα απαιτηθεί για την κάλυψη των λειτουργικών κενών που θα προκύψουν μετά τις συνταξιοδοτήσεις του καλοκαιριού ,για να έχει  την ευχέρεια η τρικομματική κυβέρνηση να μειώσει τον ήδη υπέρογκο   αριθμό. ( ο παλαιοκομματισμός και τα τερτίπια του ).

Η βασική στόχευση θα έχει όμως υλοποιηθεί .

Πρόκειται για την αποδοχή του νέου εργασιακού μεσαίωνα της ανά την Ελλάδα περιπλάνησης με μισθούς πείνας .

Σ` αυτήν την καλοσχεδιασμένη επιχείρηση ( να γιατί επέβαλλαν την επιστράτευση ) πρέπει να τηρούνται και οι διακριτοί ρόλοι.

Η ΟΛΜΕ σε ρόλο εξαπατημένης κορασίδας θα ωρύεται για το timing  , οι αιρετοί θα απέχουν από την τυπική πρώτη συνεδρίαση που αφορά τον προσδιορισμό των πλεονασμάτων και  εκατοντάδες  ( σε πρώτη φάση ) θα ετοιμάζουν τις βαλίτσες για τη Φολέγανδρο.

Αυτό που απαιτείται είναι να πάρουν οι εκπαιδευτικοί διαζύγιο με την πολιτική της ΕΕ , της Τρόικας και της υποταγμένης στο κεφάλαιο τρικομματικής κυβέρνησης.

Επειδή δεν πέρασε πολύς καιρός από το 2010 , χρονιά που επιχειρήθηκε η πρώτη μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Λάρισα στα Τρίκαλα, καλό είναι να θυμηθούμε το ρόλο των τότε αιρετών ( των ίδιων σχημάτων ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ ) .

Τήρησαν τη νομοθεσία ,έτσι δήλωσαν στον έντυπο τύπο , εγκρίνοντας τη μετακίνηση.

Για να μην επαναληφθεί η ίδια οπερέτα και με τους νυν αιρετούς και περιοριστούν ( εν είδει αναγκαστικής υποκριτικής ) μόνον στην αποχώρηση από την πρώτη , άσφαιρη και ανέξοδη  τυπική διαδικασία, πρέπει οι άμεσα ενδιαφερόμενοι να τους αφαιρέσουμε αυτή τη δυνατότητα.

Αν και λαλίστατοι , περιορίζονται σε ρόλο Κασσάνδρας ( μας ανακοινώνουν τους αριθμούς ) αποφεύγοντας να καταδικάσουν αυτήν την πολιτική κατονομάζοντας τους ενόχους.

Θα παραιτηθούν άραγε ,όταν θα έρθει η ώρα να πέσουν και οι δικές τους υπογραφές για τον εκτοπισμό συναδέλφων ;

Θα παραμείνουν «νομοταγείς» ;

Οψόμεθα.

ΥΓ. Απλή απορία.

Πώς γίνεται να εγκρίνεις πολιτικά την εφαρμογή αυτής της πολιτικής  και συνδικαλιστικά να την «αντιπαλεύεις» δήθεν ;

 

Λάρισα 31 – 5 - 2013

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κινητό
Έπεσε η Meta: Προβλήματα σε facebook, instagram και WhatsApp και στην Ελλάδα
Τα τεχνικά προβλήματα όσον αφορά τη σύνδεση και παραμονή στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρατηρούνται μάλιστα και στην Ελλάδα
Έπεσε η Meta: Προβλήματα σε facebook, instagram και WhatsApp και στην Ελλάδα
agonas_dromoy.jpg
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στην Λεωφόρο Ποσειδώνος
Η ΕΛΑΣ κάνει έκκληση στους οδηγούς, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή πρόσθετων κυκλοφοριακών προβλημάτων, να αποφύγουν τη διέλευση...
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στην Λεωφόρο Ποσειδώνος
ploio
Αναστάτωση στην Κρήτη: Πλοίο επέστρεψε στο λιμάνι εξαιτίας αδιαθεσίας μαθητή
Μαθητής που ταξίδευε με ομάδα του σχολείου και τους καθηγητές του ένιωσε έντονη αδιαθεσία και χρειαζόταν να μεταφερθεί στο νοσοκομείο
Αναστάτωση στην Κρήτη: Πλοίο επέστρεψε στο λιμάνι εξαιτίας αδιαθεσίας μαθητή