Thumbnail
Η Γ.Σ. της Γ΄ ΕΛΜΕ που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 29-5-2013 αποφάσισε τα εξής:   1. Εκτιμά πως οι αποφάσεις της Γ.Σ. των προέδρων την Τετάρτη 14/5 παραβίασαν την εκφρασμένη από χιλιάδες συναδέλφους θέληση του κλάδου, καταστρατήγησαν  κατάφωρα τις καταστατικές αρχές και τη δημοκρατική λειτουργία του συνδικάτου, μας οδήγησαν σε ταπεινωτική ήττα και έσπειραν την απογοήτευση.

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ  Γ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ  Γ΄ΕΛΜΕ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η Γ.Σ. της Γ΄ ΕΛΜΕ που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 29-5-2013 αποφάσισε τα εξής:
 
1. Εκτιμά πως οι αποφάσεις της Γ.Σ. των προέδρων την Τετάρτη 14/5 παραβίασαν την εκφρασμένη από χιλιάδες συναδέλφους θέληση του κλάδου, καταστρατήγησαν  κατάφωρα τις καταστατικές αρχές και τη δημοκρατική λειτουργία του συνδικάτου, μας οδήγησαν σε ταπεινωτική ήττα και έσπειραν την απογοήτευση.
2. Θεωρεί ότι ο πρόεδρος της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ εκπροσώπησε ως όφειλε καταστατικά, ηθικά και συνδικαλιστικά,  επάξια τις αποφάσεις της  κρίσιμης σε σχέση με την απεργία  Γ.Σ. της ΕΛΜΕ.
3. Επιβεβαιώνει την απόφαση της προηγούμενης μαζικότατης Γ.Σ. για αναστολή της συμμετοχής της ΟΛΜΕ στην ΑΔΕΔΥ, μετά την πρωτοφανή και ανήθικη στάση της Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ, που αρνήθηκε τη συμπαράσταση στον αγώνα μας, όταν την ίδια στιγμή δεκάδες ομοσπονδίες και συνδικάτα, είχαν ταχθεί στο πλευρό μας, ακόμη και με απεργιακές κινητοποιήσεις στις 17/5, δημιουργώντας έτσι όρους άρσης της επιστράτευσης.
4. Αποφάσισε τη συμμετοχή της Γ΄ ΕΛΜΕ στο συλλαλητήριο της Παρασκευής 31/5 ενάντια στην Επιστράτευση, καθώς και τη συνέχιση των αγωνιστικών κινητοποιήσεων για την άρση της επιστράτευσης από κοινού με τους άλλους επιστρατευμένους κλάδους όπως ΜΕΤΡΟ, ΠΝΟ, ΟΤΑ, ΕΡΤ κ.α
5. Καταγγέλλει την κατασκευή από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας, μέσω της  κακόβουλης «δημιουργικής λογιστικής» της πολιτικής του ηγεσίας αλλά και ανώτερων διοικητικών στελεχών ολόκληρης «στρατιάς», υπεράριθμων καθηγητών, που θα αποτελέσουν τη «δεξαμενή», για τις χιλιάδες υποχρεωτικές μετακινήσεις και απολύσεις και θα οδηγήσει σε πλήρη αδυναμία λειτουργίας των σχολείων.
5.Αποφάσισε τη συνέχιση των παραστάσεων διαμαρτυρίας και τις παρεμβάσεις μας από κοινού με τις άλλες ΕΛΜΕ-Θ στα Υ.Σ. επιδιώκοντας με κάθε τρόπο να μη παρθούν αποφάσεις που ισοδυναμούν με καρατόμηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων.
6. Καταγγέλλει τα διορισμένα μέλη του ΠΥΣΔΕ Δυτικής και Ανατολικής Θεσσαλονίκης, που κωφεύοντας στις δραματικές εκκλήσεις των ΕΛΜΕ-Θ, προχώρησαν στην υλοποίηση του σχεδίου του Υπουργείου , επικυρώνοντας την νομικά έωλη διαδικασία που καταργεί την αυτοτέλεια των ΠΥΣΔΕ.
7. Θεωρεί αντίθετη με τις αποφάσεις των ΕΛΜΕ αλλά και με τη σχετική πρόταση της ΟΛΜΕ προς τους αιρετούς, την παραμονή στις συνεδριάσεις των ΠΥΣΔΕ και τη νομιμοποίηση της διαδικασίας των αιρετών Χ.Βαϊτσίδη- και Θ Δαρδαμανέλη. Η Γ.Σ. της Γ΄ ΕΛΜΕ τους καλεί να παραιτηθούν άμεσα!
8. Καλεί το απερχόμενο  Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να προχωρήσει άμεσα σε κύκλο νέων Γ.Σ. μετά και τις νέες δραματικές εξελίξεις, που οδηγούν σε χιλιάδες αναγκαστικές μεταθέσεις και απολύσεις.
9. Καλεί το απερχόμενο  Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να προτείνει άμεσα άρση της αναστολής της απεργίας. Σε αντίθετη περίπτωση να παραιτηθεί και ν’ αναλάβει υπηρεσιακό αντιπροσωπευτικό Δ.Σ. με μόνο στόχο την οργάνωση του συνεδρίου.
10. Τονίζει προς κάθε κατεύθυνση πως δεν θα δεχθούμε καμία απόλυση.
11. Αν έστω και ένας συνάδελφος απολυθεί, η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ θα προχωρήσει την ίδια μέρα άμεσα σε απεργιακή κινητοποίηση και καλεί και την ΟΛΜΕ να πράξει το ίδιο.
12. Προτείνει στο επικείμενο συνέδριο της ΟΛΜΕ να υιοθετήσει την πρόταση πως ο κλάδος έχει κηρυχθεί «υπό διωγμόν» και να αποφασί σει απεργία διαρκείας από το Σεπτέμβριο ήδη.
13. Απόφαση που προφανώς θα επικυρωθεί από τις Γ.Σ. αμέσως μετά την έναρξη του σχολικού έτους και οπωσδήποτε μέσα στο 1ο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου.
14. Σε κάθε περίπτωση το συνέδριο του κλάδου καλείται να διαμορφώσει ολοκληρωμένη εκπαιδευτική πρόταση απέναντι στην αντιμεταρρύθμιστική επίθεση διαρκείας που έχει κεντρικό στόχο τη  διάλυση του δημόσιου σχολείου. Με κύριους αλλά όχι αποκλειστικούς άξονες την επαρκή χρηματοδότηση, τους 20 μαθητές ανά τμήμα, την κατάργηση του σφαγείου των πανελλαδικών εξετάσεων, το ενιαίο 12χρονο, δημόσιο, δωρεάν, και υποχρεωτικό σχολείο, την επιμόρφωση-στήριξη του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου, την αναβάθμιση της Τ.Ε. κ.α
15. Η Γ.Σ. της Γ΄ ΕΛΜΕ  τονίζει πως με τους καθηγητές επιστρατευμένους και στρατωνισμένους ολοκληρώνονται αυτές τις μέρες οι πανελλήνιες εξετάσεις. Θυμίζει πως  πάγια θέση του κλάδου αποτελεί η πεποίθηση πως ο θεσμός των πανελλήνιων εξετάσεων εντείνει τις κοινωνικές ανισότητες και οδηγεί στην απαξίωση της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Οι οικογένειες ρημάζονται οικονομικά και ψυχικά. Οι μαθητές-τριες έχουν μετατραπεί σε στυγνές μηχανές απομνημόνευσης πληροφοριών στερημένοι από σημαντικό κομμάτι της νεότητάς τους ,αποκλεισμένοι από τη χαρά της δημιουργικής γνώσης. Οι προνομιούχοι υποψήφιοι των ακριβοπληρωμένων φροντιστηρίων και των Ιδιωτικών Σχολείων θα ευνοηθούν για μια ακόμη φορά και μάλιστα με ιδιαζόντως σκανδαλώδη τρόπο σε αντίθεση με τους πληβείους των κατώτερων κοινωνικών στρωμάτων που θα είναι άλλη μια ακόμη φορά  αυτόι που θα στερηθούν το καθολικό κοινωνικό δικαίωμα στη μόρφωση.
16. Τα προβλήματα, ωστόσο, που δημιουργήθηκαν στις εφετινές πανελλαδικές εξετάσεις φαίνεται πως έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, παροξύνοντας το άγχος και την αβεβαιότητα μεταξύ όλων των υποψηφίων αλλά και των λοιπών μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας . Δημιούργησαν μία πρωτοφανή αίσθηση πικρίας και ματαίωσης στους περισσότερους μαθητές-τριες, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις προκάλεσαν ακόμη και την ψυχολογική τους κατάρρευση. Καταγγέλλουμε το Υπ. Παιδείας  το οποίο «έχυνε» κροκοδείλια για την ψυχική υγεία των υποψήφιων δάκρυα σφετεριζόμενο την αγωνία των μαθητών στο ενδεχόμενο της απεργίας των καθηγητών τους  στις πανελλήνιες απεργία στην οποία μας οδήγησε εσκεμμένα το ίδιο το Υπουργείο. Η πολιτική του ηγεσία απέδειξε με αλγεινό τρόπο  πως όχι μόνο δεν διαθέτει την απαιτούμενη κοινωνική ευαισθησία αλλά ούτε καν τη στοιχειώδέστερη αίσθηση δικαιοσύνης.
Απαιτούμε ΤΩΡΑ!! Ενιαίο, δωδεκάχρονο, δημόσιο και δωρεάν σχολείο ευρύχωρο και ελκυστικό για όλα τα παιδιά. Απαιτούμε την θέσμιση ενός νέου εκπαιδευτικού συστήματος που θα λειτουργεί δίκαια προς όλους και όχι τιμωρητικά απέναντι στα φτωχώτερα παιδιά. Απαιτούμε κατάργηση του «Μινώταυρου» των πανελλαδικών εξετάσεων που έχουν  μεταβληθεί σε  σκανδαλώδες προνομιακό τσιφλίκι των πάσης φύσεως ελίτ που κυβερνούν αυτό το τόπο αλλά και ταυτόχρονα σε « φαιό νταμάρι» για τα παιδιά των όλο και περισσότερων φτωχών συμπολιτών μας. Απαιτούμε και θα αγωνιστούμε γι αυτήν, αλλά και για όλα τα παραπάνω ελεύθερη πρόσβαση όλων των μαθητών-τριών που θα προέρχονται από τους δύο   ισότιμους πυλώνες της γενικής και της τεχνικής εκπαίδευσης σε μια ενιαία, δημόσια ποιοτική και δωρεάν πανεπιστημιακή εκπαίδευση με γενναία και επαρκή χρηματοδότηση και σύγχρονες υποδομές που θα παρέχει ακλόνητα πτυχία και θα προάγει κατά απόλυτη προτεραιότητα την κοινωνικά ωφέλιμη γνώση.
 
17. Προτείνουμε κι απαιτούμε από το απερχόμενο ΔΣ της ΟΛΜΕ και όχι μόνο από αυτό την ανάληψη μαζικής ενημερωτικής καμπάνιας που θα απευθύνεται στην κοινωνία και θα τη διαφωτίσει για το εφιαλτικό σχέδιο διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς και για αυτό της διαπόμπευσης και καρατόμησης των καθηγητών. Προτείνουμε στους εργαζόμενους στους ΟΤΑ  την δημιουργία ενός κοινού μέτωπου αλληλεγύης και δράσης που θα χρησιμοποιεί ως όπλα΄ την συλλογική μας ευφυία και τη σπουδαία αγωνιστική  παράδοση και των δύο κλάδων  αλλά και όλα τα διαθέσιμα μέσα και μορφές πάλης όπως κοινές επισκέψεις στους χώρους δουλειάς,αφίσες, προκηρύξεις, συγκεντρώσεις-ενημερώσεις σε όλη την Ελλάδα με γονείς-μαθητές, καταχώριση σε κεντρικές εφημερίδες, τηλεοπτικών σποτ, κοινές συνεντεύξεις τύπου, συναυλίες  κ.τ.λ. Σ΄αυτήν την κατεύθυνση δεσμεύεται ότι θα κινηθεί και αυτοτελώς η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ σε όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού και όχι μόνο σε αυτήν.
 
ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ Γ.Σ.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τα 5 ιδιωτικά σχολεία που εξαγοράστηκαν από funds και τα 2 που επίκειται

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Έρωτας στην Αρχαία Ελλάδα
Αρχαία Ελλάδα: Πώς αντιμετωπιζόταν το έγκλημα σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων
Η ιστορία των αρχαίων Αθηναίων λειτουργεί ως υπενθύμιση για τη σημασία μιας αυστηρής, αλλά και δίκαιης, προσέγγισης στην προστασία των ευάλωτων...
Αρχαία Ελλάδα: Πώς αντιμετωπιζόταν το έγκλημα σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων
παιδάκια
Γρήγορη και λαχταριστή συνταγή για χοιρινά παϊδάκια με κρούστα από καρύδια και σύκα
Η κρούστα από κανέλα και καρύδια προσθέτει μια αρωματική πινελιά, ενώ η σάλτσα με σύκα συμπληρώνει τέλεια το πιάτο. Ιδανική επιλογή για γιορτινά...
Γρήγορη και λαχταριστή συνταγή για χοιρινά παϊδάκια με κρούστα από καρύδια και σύκα