Στατιστική αλχημεία
Η διαδικασία με την οποία κάλεσε το Υπουργείο Παιδείας, τα υπηρεσιακά μας Συμβούλια να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, αποδεικνύει την αδιαφορία για την Δημόσια Εκπαίδευση και αποκαλύπτεται στην πράξη η πρόθεση του υπουργείου για υποχρεωτικές μεταθέσεις και απολύσεις.
Το υπουργείο ήθελε να βγάλει πλεονασματικό προσωπικό στα σχολεία και με συγκεκριμένους περιορισμούς και υπολογισμούς στατιστικά το καταφέρνει.
Σύμφωνα με το υπουργείο, Για την εκτίμηση των κενών και των πλεονασμάτων
Θα πρέπει ληφθούν υπόψη :
- Μόνον οι Πρώτες αναθέσεις μαθημάτων των εκπαιδευτικών.
- Δεν υπολογίζονται τα μαθήματα επιλογής, τα Μαθήματα των Projects.
- Ορίζει τα τμήματα με ελάχιστο αριθμό 25 μαθητές.
- Δίνει σε όλους τους εκπαιδευτικούς το πλήρες ωράριο τους αγνοώντας ότι
Υπάρχουν Διευθυντές, υποδιευθυντές, αδειούχοι, αποσπασμένοι σε άλλες
υπηρεσίες, συνάδελφοι που εκτελούν γραμματειακή υποστήριξη κ.α., οι οποίοι
έχουν μειωμένο ή και καθόλου ωράριο,
- Θα έχουμε το επόμενο διάστημα κύμα συνταξιοδοτήσεων.
Ο λογιστικός αυτός υπολογισμός, δεν λαμβάνει υπόψη την γεωγραφική, κοινωνική και άλλες ιδιαιτερότητες της κάθε σχολικής μονάδας, οι περιορισμοί δίνουν μια ισοπεδωτική εικονική πραγματικότητα αριθμών για τα σχολεία μας που δεν έχει σχέση με την πραγματική κατάσταση του προσωπικού των σχολείων και τις ανάγκες τους.
Ανατρέπεται, η μέχρι σήμερα ακολουθούμενη διαδικασία, να υπολογίζονται οι οργανικές θέσεις με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας και τις ώρες της ομάδας σχολείων στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα.
Επίσης, ο υπολογισμός των κενών δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος για την επόμενη σχολική χρονιά, αφού η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εξαγγέλλει ότι, μετά την ολοκλήρωση των Πανελλαδικών εξετάσεων, θα φέρει νέο νόμο για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο και δεν είναι γνωστές οι αλλαγές που αυτό θα επιφέρει σε μαθήματα, αναθέσεις, τμήματα, σχολεία και ειδικότητες.
Οι εκπαιδευτικοί για το υπουργείο είναι απρόσωπα νούμερα που θα χρησιμοποιηθούν για να καλύψουν τις μνημονιακές, δεσμεύσεις της κυβέρνησης
για μετακινήσεις και απολύσεις.
Επειδή η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών αποτελεί συνέχεια ενός οργανωμένου σχεδίου που ξεκίνησε και συνεχίζεται με καταργήσεις - συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, συμπτύξεις τμημάτων, αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, περικοπές των λειτουργικών δαπανών για τα σχολεία και στοχεύει στη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας.
Διαφωνούμε με τη λογική συγκρότησης των πινάκων, που αποτελούν μια στατιστική αλχημεία που απλώς δίνει στο υπουργείο πρόσχημα να εφαρμόσει την πολιτική των απολύσεων.
Απαντάμε :
Όχι τους μνημονιακές πολιτικές που διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση
ΔΣ ΕΛΜΕ ΕΟΡΔΑΙΑΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη