Λάρισα 30 - 5 -2013
Νταφούλης Θεόδωρος (ΠΕ 02)
Αιρετός στο ΠΥΣΔΕ Λάρισας (ΠΑΣΚ)
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ Ή ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΑΛΧΗΜΕΙΑ;
Οι πλεονάζοντες καθηγητές στο Ν. Λάρισας, σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο προσδιορισμού κενών και πλεονασμάτων του 2013 που έστειλε το Υπουργείο Παιδείας στα Υπηρεσιακά Συμβούλια είναι 625 !!!
Τον ιλιγγιώδη αυτό αριθμό προσδιόρισε το νέο ηλεκτρονικό σύστημα, με τις παραμέτρους που τροφοδοτήθηκε, μετά την αύξηση του υποχρεωτικού ωραρίου διδασκαλίας των καθηγητών και με βάση τις θεσμικά αντιφατικές, καταφανώς εκπρόθεσμες και νομικά έωλες οδηγίες του Υπουργείου. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Είναι μια εικονική παρα-πραγματικότητα διότι στηρίζεται σε εσφαλμένα δεδομένα, π.χ.:
- Υπολογίζονται για κάθε οργανική θέση μόνο μαθήματα Α΄ ανάθεσης ( 12 ώρες), ενώ ο Νόμος 3848/10 ορίζει σαφώς ότι πρέπει να υπολογίζονται και τα μαθήματα Β΄ ανάθεσης και Β΄ ειδικότητας,
- Καταγράφει χωρίς να υπολογίζει σωστά σε κάθε σχολική μονάδα το νέο αυξημένο ωράριο των διευθυντών και υποδιευθυντών και όσων έχουν θέση επί θητεία, εκεί όπου είναι η οργανική τους θέση και όχι εκεί όπου υπηρετούν τώρα (που είναι και η πραγματικότητα),
- Σε σχολεία με μικρό αριθμό τμημάτων και σε ειδικότητες που διδάσκουν ολιγόωρα μαθήματα υπολογίζει τους περισσότερους καθηγητές ως πλεονάζοντες, αν έχουν κάτω από 12 ώρες στο πρόγραμμα. Αλήθεια αν φύγουν αυτοί ποιοι θα διδάξουν αυτές τις λίγες ώρες; Μήπως άλλοι πλεονάζοντες με οργανική θέση στην πόλη και θα γίνουν delivery καθηγητές σε 3-4 σχολεία ;
- Με ποια ισονομία περιορίζεται το δικαίωμα να πάρουν project οι ειδικότητες ΠΕ 2, 3, 4 στο ένα τμήμα και όχι δύο όπως ήταν παλιά;
- Αδυνατούντες με σοβαρά προβλήματα υγείας δεν προβλέπονται-επιτρέπονται,
- δεν υπολογίζονται οι μετατάξεις ειδικοτήτων στη Α/θμια εκπαίδευση, οι οποίες όταν γίνουν θα ανατρέψουν τα δεδομένα, καθώς και οι αλλαγές στο νέο Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο.
Δηλαδή με λίγα λόγια σ’ αυτόν τον αριθμό πλεοναζόντων δεν υπολογίζονται οι λειτουργικές ανάγκες των σχολείων οι οποίες όμως είναι και η συγκεκριμένη εικόνα που θα αντιμετωπίσουν καθηγητές-μαθητές-γονείς και διοίκηση τον επόμενο Σεπτέμβριο και φοβάμαι ότι τότε όχι μόνο δεν θα πλεονάζουν αλλά θα λείπουν καθηγητές σε αρκετές ειδικότητες που όμως, αν επαληθευθούν τα σενάρια για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις σε επίπεδο περιφέρειας ή σε επίπεδο εθνικό των υπεραρίθμων, κάποιοι θα έχουν φύγει ήδη για να έρθουν άλλοι στη θέση τους ! Ο παραλογισμός στο μεγαλείο του.
Μάλλον όμως δεν πρόκειται για επικίνδυνο ερασιτεχνισμό αλλά για στοχευμένη αλχημεία που διογκώνει συνειδητά τους πλεονάζοντες προκειμένου να προκαλέσει εντυπώσεις στην κοινωνία και να ετοιμαστούν «ανώδυνα» οι απολύσεις με το σύστημα του κοινωνικού αυτοματισμού και του εργασιακού αλληλοσπαραγμού.
Μετά από τα παραπάνω και σύμφωνα με οδηγία της ΟΛΜΕ, ως αιρετός στο ΠΥΣΔΕ, διαφώνησα με τη διαδικασία, την κατήγγειλα και μη μπορώντας να ψηφίσω τέτοιο άστοχο προσδιορισμό, ώστε να υπερασπιστώ τα δικαιώματα των συναδέλφων, αποχώρησα. Το ίδιο έκανε και ο άλλος αιρετός.
Για ενημέρωση των συναδέλφων παραθέτω τον πίνακα Γ’, όπως τον προσδιορίζει το ηλεκτρονικό σύστημα :
|
Μάλιστα σε κάποιες ειδικότητες το σύστημα βγάζει περισσότερους υπεράριθμους από όσους υπηρετούν στο νομό!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ