Thumbnail
  Αξιότιμη κα. Υπουργέ Είμαστε σπουδαστές του τμήματος τεχνικός μαγειρικής τέχνης του ΙΕΚ Μακεδονίας. Με την παρούσα επιστολή επιθυμούμε να σας γνωστοποιήσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στη σχολή μας.

 

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Υπόψη: Υπουργού Τουρισμού κας. Όλγας Κεφαλογιάννη

             Υφυπουργού Τουρισμού κου. Αναστάσιου Λιάσκου

Κοινοποίηση:  α) Γενική Δ/νση Τουριστικής Πολιτικής και Οικονομικής και Διοικητικής Οργάνωσης

                        β) Διευθυντή ΕΠΑΣ Μακεδονίας

                        γ) Προϊστάμενο ΙΕΚ Μακεδονίας

                        δ) Όλα τα εκπαιδευτήρια ΕΠΑΣ και ΙΕΚ

                        ε) Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

                               στ) Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργατών Επισιτισμού και υπαλλήλων τουριστικών επαγγελμάτων

 

Αξιότιμη κα. Υπουργέ

Είμαστε σπουδαστές του τμήματος τεχνικός μαγειρικής τέχνης του ΙΕΚ Μακεδονίας. Με την παρούσα επιστολή επιθυμούμε να σας γνωστοποιήσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στη σχολή μας.

Με βάση τις διατάξεις του οργανισμού η έναρξη του ακαδημαϊκού έτους προβλέπεται στις αρχές Οκτωβρίου. Παρ’ όλα αυτά σύμφωνα με την ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του οργανισμού η έναρξη των μαθημάτων ορίστηκε για την 26η Νοεμβρίου. Εντέλει τα μαθήματα ξεκίνησαν στις 9 Ιανουαρίου με πολλές ελλείψεις καθηγητών. Συνέπεια αυτού είναι η σύμπτυξη τόσο των εβδομάδων του εξαμήνου όσο και των διδακτικών ωρών από 45 σε 35 λεπτά. Η εικόνα αυτή δεν αντιπροσωπεύει ένα υγιές εκπαιδευτικό σύστημα, με επακόλουθο την υπερφόρτωση του προγράμματος και την ελλιπή αφομοίωση της διδασκόμενης ύλης. Στο σημείο αυτό αξίζει να επισημάνουμε την παντελή έλλειψη εκπαιδευτικού υλικού, όπως βιβλία ακόμη και φωτοτυπίες τα έξοδα των οποίων επιβαρυνόμαστε εμείς ή οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί.

Ωστόσο, το ζήτημα το οποίο μας απασχολεί περισσότερο είναι τα εργαστηριακά μαθήματα. Συγκεκριμένα, από την έναρξη των μαθημάτων δεν έχουμε παρακολουθήσει ούτε μια διδακτική ώρα. Αρχικά είχαμε ενημερωθεί από τη διεύθυνση ότι υπάρχει πρόβλημα στις εγκαταστάσεις της κουζίνας. Στην πορεία του εξαμήνου το πρόβλημα μετατέθηκε στην έλλειψη υλικών, η οποία σύμφωνα με τη διεύθυνση οφείλεται στην καθυστέρηση της έγκρισης των κονδυλίων για την αγορά τους.

Είναι αδιανόητο σε μια τεχνική σχολή να μην έχει πραγματοποιηθεί καμία ώρα πρακτικής εξάσκησης. Σε τρεις μήνες ξεκινάει η υποχρεωτική πρακτική άσκηση με πολλές απαιτήσεις, στις οποίες δε θα μπορούμε να ανταποκριθούμε λόγω της ανύπαρκτης εργαστηριακής κατάρτισής μας. Τέτοιου είδους πρακτικές απαξίωσης του τομέα μας σε καμία περίπτωση δεν τονώνουν το χώρο του τουρισμού και κατ’ επέκταση της οικονομίας της χώρας στο κρίσιμο αυτό σημείο.

Αυτό το πρόβλημα δεν παρατηρήθηκε μόνο φέτος. Υπήρχε ήδη και θα διαιωνίζεται, υποβαθμίζοντας τόσο την αξία του ιδρύματος, όσο και το πνευματικό μας επίπεδο. Επίσης δεν είμαστε διατεθειμένοι να ακολουθήσουμε πρακτικές άλλων τμημάτων αναλαμβάνοντας οι ίδιοι προσωπικά το κόστος των υλικών.

Απαιτούμε την άμεση δραστηριοποίησή σας για την επίλυση των παραπάνω ζητημάτων. Περιμένουμε έγκαιρα την απάντησή σας έως την Παρασκευή στις 22 Μαρτίου. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα κινηθούμε δραστικά διεκδικώντας συλλογικά τα δικαιώματά μας, ξεκινώντας με τη μη καταβολή των διδάκτρων για τα επόμενα εξάμηνα. Θα είμαστε τυπικοί στις υποχρεώσεις μας εφόσον θα είστε και εσείς στις δικές σας.

Η ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΕΚ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

14-03-2013

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΘΑΑΕ
ΑΕΙ: Γιατί και πόσο καθυστερούν οι Έλληνες να πάρουν πτυχίο
«Χρόνιο πρόβλημα» για την Ελλάδα η καθυστέρηση ολοκλήρωσης των σπουδών - Ποιοι είναι οι λόγοι και πώς διαφοροποιούνται οι χρόνοι αποφοίτησης ανά ΑΕΙ
ΑΕΙ: Γιατί και πόσο καθυστερούν οι Έλληνες να πάρουν πτυχίο
εκπαιδευτικοι
ΑΕΙ: Γερασμένο και ανδροκρατούμενο το προσωπικό - Χαμηλή και η αναλογία ανά φοιτητή
Τι δείχνει η έκθεση της ΕΘΑΑΕ για το διδακτικό προσωπικό στα ΑΕΙ της Ελλάδας και της Ευρώπης
ΑΕΙ: Γερασμένο και ανδροκρατούμενο το προσωπικό - Χαμηλή και η αναλογία ανά φοιτητή
δασκαλα
"Θαυματοποιός" Διευθυντής Εκπαίδευσης! Επιχειρεί να καλύψει κενό σε ένα σχολείο ...δημιουργώντας κενό εκπαιδευτικού σε άλλο!
Ρωτάμε τον Διευθυντή της ΔΙΠΕ Δ΄ Αθήνας: Μπορεί το εκπαιδευτικό σύστημα να λειτουργεί με λύσεις «μπαλώματος», θυσιάζοντας τη σταθερότητα και τις...
"Θαυματοποιός" Διευθυντής Εκπαίδευσης! Επιχειρεί να καλύψει κενό σε ένα σχολείο ...δημιουργώντας κενό εκπαιδευτικού σε άλλο!