Thumbnail
Δικαίωμα μετάθεσης νηπιαγωγών που εισήχθησαν στα Διδασκαλεία, του αιρετού Δημήτρη Μπράτη

 

Μπράτης Δημήτρης
                                                                                              Αθήνα, 9/3/2013
Αιρετός του ΚΥΣΠΕ       
[email protected]                              
http://www.mpratis.gr                             
τηλ. 6974750402 – 2103312790
2103442884                
fax: 2103246893                
 
Θεμελίωση δικαιώματος  μετάθεσης και στους/στις  νηπιαγωγούς  που εισήχθησαν στα Διδασκαλεία τα ακαδημαϊκά έτη 2009-2010 και 2010-2011.
 
Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
 
Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών "Επενδυτικά εργαλεία ανάπτυξης, παροχή πιστώσεων και άλλες διατάξεις"  κατατέθηκε τροπολογία σύμφωνα με την οποία το τελευταίο εδάφιο της περίπτωσης γ της παραγράφου 5 του άρθρου 39 του ν. 4115/2013 (Α΄24) αντικαθίσταται ως εξής : "Δικαίωμα μετάθεσης θεμελιώνουν και οι εκπαιδευτικοί που εισήχθησαν στα Διδασκαλεία Δημοτικής Εκπαίδευσης και Διδασκαλεία Νηπιαγωγών τα ακαδημαϊκά έτη 2009-2010 και 2010-2011." Η ισχύς της παρούσης άρχεται από τη δημοσίευση του ν. 4115/2013 (Α΄24).
Συνημμένα η σχετική τροπολογία.
 
Δημήτρης Μπράτης
 
 
 
 
 
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τράπεζα Πειραιώς: Πολύ σημαντική ανακοίνωση για όλους - Τι πρέπει να κάνετε άμεσα

Πόλεμος: O χάρτης του gov.gr με τα ασφαλή σημεία συγκέντρωσης στην Ελλάδα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
aristoteleio panepistimio thessalonikis
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
Αγώνας για συμπεριληπτική εκπαίδευση: Η φωνή ενός φοιτητή του ΑΠΘ με αυτισμό
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας