Erasmus+ στο Στρασβούργο
8ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης – Πρόγραμμα Erasmus+ : 1η Συνάντηση στο Στρασβούργο, Γαλλία 4-8 Νοεμβρίου 2024

Στο πλαίσιο Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ που υλοποιεί το σχολείο μας με τίτλο: «Current Methods to Prevent Peer Bullying» ο Διευθυντής του Σχολείου κος Δημήτριος Θεολόγου ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών και 3 καθηγητές: η κα Δεληνάσιου Κυριακή ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών, ο κος Μαρινάκης Νικόλαος ΠΕ04 Φυσικών Επιστημών και ο κος Σλίμπας Προκόπιος ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας, ταξίδευσαν στο Στρασβούργο, όπου μαζί με εκπαιδευτικούς από τις υπόλοιπες χώρες (Τουρκία, Πορτογαλία και βέβαια Γαλλία, το οποίο είναι το συντονιστικό σχολείο) εργάστηκαν σε θέματα σχετικά με τις Τρέχουσες Μεθόδους Πρόληψης του σχολικού Εκφοβισμού στην Ευρώπη.

Αρχικά  το τοπικό σχολείο επιφύλαξε σε όλες τις αποστολές ιδιαίτερη τιμή κατά την υποδοχή τους σε αυτό. Έγιναν οι παρουσιάσεις των σχολείων, πάρθηκαν αποφάσεις σχετικά με θέματα όπως η εμπλοκή των μαθητών, τα καθήκοντα στις επόμενες συναντήσεις,  ανταλλάχτηκαν δώρα, επιλέχτηκε μετά από ψηφοφορία το τελικό λογότυπο του Project. Κυρίως εφαρμόστηκαν βιωματικά μέσα σε τάξεις ενδιαφέρουσες και αποτελεσματικές δραστηριότητες κατά των Στερεοτύπων και των Προκαταλήψεων. Επίσης πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στο Κέντρο Τεκμηρίωσης, τη Βιβλιοθήκη και τη Διεύθυνση του Σχολείου. Το απόγευμα της πρώτης μέρας οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί επισκέφτηκαν το Μουσείο της Αλσατίας.

Η δεύτερη μέρα περιελάμβανε επίσκεψη στα Αρχεία της Εθνικής Πανεπιστημιακής Βιβλιοθήκης του Στρασβούργου, το Κέντρο της Παλαιάς Πόλης του Στρασβούργου, το Πανεπιστημιακό Παλάτι, τον Καθεδρικό Ναό της Παναγίας και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, όπου έγιναν δραστηριότητες σχετικές με το θέμα του Προγράμματος.

Καθηγητές 8ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης

Την τρίτη μέρα οργανώθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Colmar. Πιο συγκεκριμένα στο ναό του Αγίου Μαρτίνου, στο House of Heads, στην Σκεπαστή αγορά της Παλιάς Πόλης του Colmar, όπου πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες κατά του Bullying.

Καθηγητές 8ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης

Η τέταρτη μέρα ήταν αφιερωμένη σε μαθήματα με πραγματικές τάξεις (4η και 3η τάξη). Το αντικείμενα ήταν σχετικά με το τι είναι Σχολικός Εκφοβισμός, τις μορφές του Σχολικού Εκφοβισμού, το τι θεωρείται φυσιολογικό και τι όχι και το τι προκαλεί λύπη τόσο με τη μελέτη και ανάλυση περιπτώσεων (περιστατικά αυτοκτονιών  παιδιών λόγω σχολικού εκφοβισμού), όσο και με τη χρήση θεατρο-παιδαγωγικών μεθόδων.

Την τελευταία μέρα δόθηκαν οι βεβαιώσεις συμμετοχής από τη Διευθύντρια του Γαλλικού Σχολείου σε μια πολύ όμορφη γιορτή που ετοίμασαν ειδικά για τους συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα. Η πρώτη συντονιστική αυτή συνάντηση υπήρξε εποικοδομητική για τη συνέχεια του Προγράμματος.

Καθηγητές 8ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης

Οι μαθητές όμως του Γαλλικού Σχολείου, που είναι ιδιωτικό, ήταν ενθουσιασμένοι με την παρουσία εκπαιδευτικών από άλλες χώρες της Ευρώπης και της Τουρκίας και προσπαθούσαν να δείξουν τη χαρά τους με διάφορους τρόπους. Οι εκπαιδευτικοί αναχώρησαν για τη Θεσσαλονίκη έχοντας αποκομίσει πολύτιμες γνώσεις, σύγχρονες και αποτελεσματικές πρακτικές διδασκαλίας, αλησμόνητες εμπειρίες, φιλίες και με τις καλύτερες εντυπώσεις που ξεπέρασαν κάθε προσδοκία τους από τη συγκεκριμένη επίσκεψη στο συγκεκριμένο Σχολείο του Στρασβούργου.

Erasmus+

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Άνοια
Αλτσχάιμερ στα 19: Η νεότερη καταγεγραμμένη περίπτωση παγκοσμίως προβληματίζει την επιστήμη
Χωρίς γενετικές μεταλλάξεις ο έφηβος ασθενής – Ένα άλυτο, προς το παρόν, ιατρικό μυστήριο
Αλτσχάιμερ στα 19: Η νεότερη καταγεγραμμένη περίπτωση παγκοσμίως προβληματίζει την επιστήμη
fisiki_agogi
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή: Υπάρχει δυνατότητα συνύπαρξης;
«Η ΤΝ διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή πολλών ανθρώπων στη σύγχρονη εποχή, καθώς παρέχει τη δυνατότητα εκτέλεσης αυτοματοποιημένων εργασιών σε...
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή: Υπάρχει δυνατότητα συνύπαρξης;
Συμβολαιογράφος μιλάει με πελάτη για κληρονομιά
Νέο κεφάλαιο στο κληρονομικό δίκαιο: Τι συμφέρει; Η διαθήκη ή η κληρονομική σύμβαση;

Σημαντικές αλλαγές εισάγονται στο κληρονομικό δίκαιο, σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη μεταρρύθμιση των τελευταίων δεκαετιών. Η κεντρική καινοτομία...

Νέο κεφάλαιο στο κληρονομικό δίκαιο: Τι συμφέρει; Η διαθήκη ή η κληρονομική σύμβαση;