kleista sxoleia 2022
Τι καταγγέλλει η Δ' ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής για τη «μπαλονοειδή»​​​​​​​ κατασκευή που προκαλεί αντιδράσεις στη σχολική κοινότητα του 4ου Γυμνασίου Μεταμόρφωσης

Αντιδράσεις από τη σχολική κοινότητα του 4ου Γυμνασίου Μεταμόρφωσης προκαλεί μία... «μπαλονοειδής» κατασκευή που τοποθετήθηκε στην αυλή, με αποτέλεσμα να περιορίζεται το οπτικό πεδίο και να τοποθετηθούν κακόγουστες κατασκευές, την ώρα που υπήρξε πλήρης απουσία διαλόγου.

Σε καταγγελία της η Δ' ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής σημειώνει ότι «οι αρχές του Δήμου προχώρησαν βεβιασμένα στην αλλοίωση του αύλειου χώρου, χωρίς να ερωτηθούν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι και εν τέλει θιγόμενοι, δηλαδή ο σύλλογος διδασκόντων, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, τα μαθητικά όργανα και η διοίκηση του σχολείου».

Μάλιστα, «προσπάθειες για την εγκατάσταση της συγκεκριμένης κατασκευής έγιναν πρώτα στο 5ου Δημοτικό και το 7ο Δημοτικό σχολείο όπου λόγω της άρνησης των διευθυντών απετράπηκε».

Ακόμα, η ΕΛΜΕ καταγγέλλει: «Η ειδοποιός διαφορά για την επιχειρούμενη πρακτική εφαρμογή της αυτονομίας της σχολικής μονάδας, που νομοθέτησε η κυβέρνηση και ακολουθούν πιστά οι προσκείμενοι στην κυβερνητική πολιτική Δήμαρχοι, είναι ότι στο ξεκίνημα του έργου αυτού δεν υπήρχε ουσιαστικά σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων στο 4ο Γυμνάσιο για να αντιδράσει αποτελεσματικά, όπως συνέβη στα προαναφερθέντα Δημοτικά που απέτρεψαν την εξαφάνιση του αύλειου χώρου προς εξυπηρέτηση  της εμπορικής εκμετάλλευσης, με είσοδο ιδιωτών και χορηγών σε Δημόσια κτήρια».

Αναλυτικά η σχετική καταγγελία:

Η ξαφνική αφαίρεση αύλειου χώρου στο 4ο Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης έχει σχέση με την εφαρμογή της αυτονομίας των σχολικών μονάδων;

Ο Δήμος Μεταμόρφωσης προέβη σε δημιουργία κακότεχνης κατασκευής, τύπου τεράστιου μπαλονιού, στερώντας σε καιρό πανδημίας τους μαθητές του 4ου Γυμνασίου Μεταμόρφωσης από πολύτιμο χώρο προορισμένο, από την αρχή της οικοδόμησης του σχολείου, για αύληση των μαθητών κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων ή και για την εκγύμνασή τους στην ώρα της Φυσικής Αγωγής. Η υπόσχεση και η προοπτική χρήσης της κατασκευής αυτής από τους μαθητές φαντάζουν απραγματοποίητες, λόγω της αμφιβόλου ασφαλούς λειτουργίας και του διατιθέμενου προς τούτο προσωπικού.

Οι αρχές του Δήμου προχώρησαν βεβιασμένα στην αλλοίωση του αύλειου χώρου, χωρίς να ερωτηθούν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι και εν τέλει θιγόμενοι, δηλαδή ο σύλλογος διδασκόντων, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, τα μαθητικά όργανα και η διοίκηση του σχολείου. Προσπάθειες για την εγκατάσταση της συγκεκριμένης κατασκευής έγιναν πρώτα στο 5ου Δημοτικό και το 7ο Δημοτικό σχολείο όπου λόγω της άρνησης των διευθυντών απετράπηκε.

Η ειδοποιός διαφορά για την επιχειρούμενη πρακτική εφαρμογή της αυτονομίας της σχολικής μονάδας, που νομοθέτησε η κυβέρνηση και ακολουθούν πιστά οι προσκείμενοι στην κυβερνητική πολιτική Δήμαρχοι, είναι ότι στο ξεκίνημα του έργου αυτού δεν υπήρχε ουσιαστικά σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων στο 4ο Γυμνάσιο για να αντιδράσει αποτελεσματικά, όπως συνέβη στα προαναφερθέντα Δημοτικά που απέτρεψαν την εξαφάνιση του αύλειου χώρου προς εξυπηρέτηση  της εμπορικής εκμετάλλευσης, με είσοδο ιδιωτών και χορηγών σε Δημόσια κτήρια.

Μία απλή επισκόπηση της εικόνας που δημιουργήθηκε φανερώνει πλήρη έλλειψη σεβασμού στην αρχιτεκτονική του χώρου, καταστροφή της σκάλας προσαγωγής στον κατεστραμμένο και καταπατημένο χώρο, εμφάνιση κακόγουστων μηχανικών συστημάτων για υποστήριξη της «μπαλονοειδούς» κατασκευής μέσα στον κήπο, μεταξύ σχολικού κτηρίου και μπαλονιού, περιορισμό του οπτικού ορίζοντα και υπερβολική αύξηση των όμβριων υδάτων στην απομείνασα αυλή. Δηλαδή σε περίπτωση ισχυρής βροχής, όχι μόνο το «μπαλόνι» δεν θα είναι χρησιμοποιήσιμο, αλλά και η υπόλοιπη μισή αυλή θα είναι πλημμυρισμένη, όπως συνέβη στις αρχές Νοεμβρίου κατά την διάρκεια των εκλογών για ανάδειξη νέου Δ.Σ Γονέων και Κηδεμόνων.

Η κάθετη αντίθεση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, οι ενδοιασμοί καθηγητών, μαθητών, και διοίκησης πλέον του σχολείου, καθώς και η αισθητική υποβάθμιση της αρχικής αυλής, συν το γεγονός της δραματικής μείωσης του χώρου αύλησης των μαθητών επιβάλλει την αμέριστη συμπαράστασή μας στην προσπάθεια των διαφόρων φορέων για την απομάκρυνση της κατασκευής αυτής και για την αποκατάσταση της αυλής στην αρχική της μορφή, με σκοπό να εξυπηρετεί την αρχική της αποστολή. 

Το γεγονός της έλλειψης μέτρων προστασίας στο εργοτάξιο που στήθηκε, της διατήρησης της ρύπανσης που δημιουργήθηκε, μας δείχνει ότι από τον όλο σχεδιασμό απουσίασε το ενδιαφέρον και η πρόνοια για την εξυπηρέτηση και το όφελος των μαθητών.

Αυτό σε συνδυασμό με την εξελισσόμενη πανδημία, μας γεννά πολλά ερωτηματικά για την αναγκαιότητα του έργου, για τους σκοπούς που εξυπηρετεί, ενώ καθιστά επείγουσα την ανάγκη αποκατάστασης του χώρου στην αρχική μορφή σχεδιασμού προς όφελος των μαθητών. Οι ετεροχρονισμένες αβέβαιες υποσχέσεις της Δημοτικής Αρχής για χρηστικές βελτιώσεις στο έργο κινούνται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων λειτουργίας και της αξιοποίησης του νέου αντιδραστικού θεσμικού πλαισίου για την «οικονομική αυτονομία» των σχολικών μονάδων με κάθε πρόσφορο μέσο, με εμφανή τα δυσάρεστα έως βλαπτικά αποτελέσματα αυτών των πολιτικών επιλογών.

Απαιτούμε να αφαιρεθεί αυτή η ενοχλητική επικίνδυνη και κακόγουστη κατασκευή και να εγκαταλειφθούν τα σχέδια παραχώρησης δια της αυτονομίας, των χώρων του δημόσιου σχολείου  σε ιδιώτες, χορηγούς και λοιπούς «ευεργέτες».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα