Εργαστηριακοί εκπαιδευτές: Άδικοι οι διορισμοί των ΤΕ01/02 και ΔΕ01/02
Αδικία στους διορισμούς εργαστηριακών εκπαιδευτών ΤΕ01/02 και ΔΕ01/02 με εκπαιδευτικούς χωρίς προϋπηρεσία

Όπως αναφέρει, οι εργαστηριακοί εκπαιδευτές ΤΕ01/02 και ΔΕ01/02 στην τεχνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση το υπουργείο Παιδείας, εντάσσονται στην εκπαιδευτική διαδικασία ώστε τα εργαστήρια να είναι επανδρωμένα με τεχνίτες ειδικευόμενους, που έχουν εργαστεί και γνωρίζουν το αντικείμενο, ώστε εν συνεχεία να διδάξουν τους μαθητές. Ωστόσο στην εν λόγω ανακοίνωση καταγγέλλεται πως στους πίνακες για διορισμό προηγούνται των ατόμων με επαγγελματική εμπειρία, άτομα χωρίς εκπαιδευτική ή επαγγελματική προϋπηρεσία.

Στην καταγγελία τονίζεται πως το υπουργείο Παιδείας ποτέ ως τώρα δεν ζήτησε σε αναπληρωτή ή ωρομίσθιο για να εργασθεί πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια. 

«Πως τώρα στον πίνακα για διορισμό να προηγούνται άτομα φυτευτά που δεν είναι τεχνικοί και δεν έχουν σχέση με τους εργαστηριακούς κλάδους με μόνο "προσόν" το παιδαγωγικό, χωρίς μία ώρα επαγγελματικής ή εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας ή και τα δύο; Και όταν η ΑΣΠΑΙΤΕ μας έχει κλείσει την πόρτα από το 2010 τουλάχιστον;»

Τονίζει ακόμη πως την παιδαγωγική επάρκεια την παίρνει κανείς αφού διοριστεί. Σε καμία όμως περίπτωση δεν μπορεί κανείς να πάρει επαγγελματική εμπειρία ως υδραυλικός ή καυστηρατζής μετά την πρόσληψη.

Αναλυτικά:

Για την σωστή υπενθύμιση και την κατάφορη αδικία: σχετικά με τους μόνιμους διορισμούς ΤΕ01/02 και ΔΕ01/02

Με αφορμή την δήλωση θέσεων διορισμού και μιας και η δικιά μου περίπτωση είναι χαρακτηριστική θα την αναφέρω ώστε αυτοί/ές που θέλουν να ενημερωθούν για αυτά που γίνονται στον κλάδο των εργαστηριακών εκπαιδευτικών ΤΕ01/02 και ΔΕ01/02.

Τα είχα αναρτήσει λεπτομερέστερα στην επώνυμη καταγγελία μου, πριν 14 μήνες περίπου, αλλά και τι έγινε; Κανένας συνδικαλιστικός φορέας της κοινοβουλευτικής και εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς ή του ευρύτερου ανένταχτου/ενταγμένου προοδευτικού χώρου του εργατικού κινήματος από την πλευρά της "βάσης" ή οποιοσδήποτε άλλος εκπαιδευτικός κλαδικός συνδικαλιστικός φορέας (οποιουδήποτε χρώματος, μόνιμων ή αναπληρωτών) ή κανένα εκπαιδευτικό ή άλλο ΜΜΕ δεν την προώθησε και δεν την διακίνησε την καταγγελία αυτή. Κανένας, κανείς, ούτε καν παλιοί συνάδελφοι. (Τις δύο [2] εξαιρέσεις τις γράφω στα σχόλια της πιο πάνω καταγγελίας.)

Τι έγινε ακριβώς;

1) Τους εργαστηριακούς εκπαιδευτικούς (εκπαιδευτές είναι το σωστό) ΤΕ01/02 και ΔΕ01/02 στην τεχνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση το υπουργείο Παιδείας τους ένταξε στην εκπαιδευτική διαδικασία ώστε τα εργαστήρια να είναι επανδρωμένα με τεχνίτες ειδικευμένους που έχουν εργασθεί (ή τουλάχιστον θα έπρεπε) πάνω στο αντικείμενο για το οποίο οι μαθητές ήρθαν να πάρουν πτυχίο.
Κατανοητό;
Πως τώρα στον πίνακα για διορισμό να προηγούνται άτομα χωρίς εκπαιδευτική ή επαγγελματική προϋπηρεσία;

2) Ποτέ το υπουργείο Παιδείας δεν ζήτησε σε αναπληρωτή ή ωρομίσθιο για να εργασθεί ως τέτοιος/α "πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια". Ποτέ, όλες αυτές τις δεκαετίες της αναπλήρωσης και της ωρομισθίας. Οι εργαστηριακοί εκπαιδευτές την έπαιρναν όταν διορίζονταν ή απλά όταν έβγαζε θέσεις η ΑΣΠΑΙΤΕ με το σταγονόμετρο.
Κατανοητό;


Πως τώρα στον πίνακα για διορισμό να προηγούνται άτομα φυτευτά που δεν είναι τεχνικοί και δεν έχουν σχέση με τους εργαστηριακούς κλάδους με μόνο "προσόν" το παιδαγωγικό, χωρίς μία ώρα επαγγελματικής ή εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας ή και τα δύο; Και όταν η ΑΣΠΑΙΤΕ μας έχει κλείσει την πόρτα από το 2010 τουλάχιστον;

3) Παιδαγωγική επάρκεια παίρνεις και αφού διορισθείς. Τεχνίτης, τεχνικός, υδραυλικός, καυστηρατζής, ψυκτικός, μηχανικός αυτοκινήτων, μηχανολόγος εργαλειομηχανών, οξυγονοκολλητής, ηλεκτροσυγκολλητής, ηλεκτρολόγος, ηλεκτρονικός, κτλ, ΔΕΝ μπορείς να γίνεις αφότου διορισθείς στην εκπαίδευση.
Κατανοητό;

4) Είναι δυνατόν ολόκληρη η Αττική (και η Σιβιτανίδειος μέσα) να παίρνει για διορισμό μόνο έναν ΤΕ02/02 και έναν ΔΕ02/02, του μηχανολογικού τομέα δηλαδή, με τόσα εργαστήρια και που έχουν να γίνουν προσλήψεις τόσα χρόνια; Γιατί δεν δήλωσαν οι διευθυντές των κατά τόπους ΣΕΚ τα κενά αυτά ώστε να πάρουν εργαστηριακούς εκπαιδευτές; Γιατί δεν παίρνουν 1η ανάθεση εργαστηρίου οι ΤΕ01/02 και ΔΕ01/02; Μήπως υπάρχουν συντεχνιακοί λόγοι; Γιατί τα ΔΙΕΚ δεν παίρνουν εργαστηριακό εκπαιδευτικό προσωπικό από τον ίδιο πίνακα και δίνουν τις ώρες υπερωριακά στους μόνιμους;

pinakas

Πόσο πιο κατανοητά να τα γράψω;!

Προσωπικά είμαι στην 29 θέση στον πίνακα επειδή ΔΕΝ έχω πιστοποιημένη παιδαγωγική επάρκεια και αυτό όχι από δικιά μου υπαιτιότητα αλλά επειδή λόγω μνημονίων (...ή απλά ΚΑΙ συνδικαλιστικός δάκτυλος των ΠΕ αντίστοιχων ειδικοτήτων για να μας πετάξουν έξω από την εκπαίδευση μιας και οι θέσεις λιγόστεψαν;) η ΑΣΠΑΙΤΕ σταμάτησε να μας παίρνει για παιδαγωγικό και φυσικά επειδή συνολικά στους ΤΕ01/02 και στους ΔΕ01/02 μας έκλεισαν εκκωφαντικά την πόρτα στην τεχνική (δευτεροβάθμια) εκπαίδευση από το 2012.

Αν το υπουργείο κατήρτιζε τον πίνακα αυτόν σύμφωνα ή με την επαγγελματική εμπειρία/προϋπηρεσία στην ειδικότητα ή με την εκπαιδευτική εμπειρία/προϋπηρεσία θα ήμουν: στην 1η περίπτωση 13ος ενώ στην 2η περίπτωση 14ος. Δηλαδή θα διοριζόμουν σίγουρα αφού θα πάρουν 19 άτομα σε όλη την χώρα.

Αυτά.

Δυστυχώς στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχει αξιοκρατία και δικαιοσύνη. Σε κανένα τομέα. Και δεν υπάρχει εργατική/συνδικαλιστική/συναδελφική ή όποια άλλη αλληλεγγύη στις περισσότερες των περιπτώσεων. Ο θάνατος σου η ζωή μου βασιλεύει και επιβάλλεται από τους κρατούντες και από το ξερό (εργατικό) μας το κεφάλι.

ο υπογράφων Κ.Π.
με την εξής εκπαιδευτική & επαγγελματική προϋπηρεσία
νέοι κλάδοι
ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ (με εκπαιδευτική & επαγγελματική προϋπηρεσία) 
ΤΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ 
ΔΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ (με εκπαιδευτική & επαγγελματική προϋπηρεσία) 
παλιοί κλάδοι 
ΔΕ01.11 ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΝ (ΨΥΚΤΙΚΟΙ) (με εκπαιδευτική & επαγγελματική προϋπηρεσία) 
ΔΕ01.12 ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ (με εκπαιδευτική & επαγγελματική προϋπηρεσία) 
ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EGKEFALOS
Αυτό το ζιζνιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
Τα ευρήματα της ομάδας βασίζονται σε προηγούμενη έρευνα του Arizona State University που καταδεικνύει μια σχέση μεταξύ της έκθεσης στη γλυφοσάτη και...
Αυτό το ζιζνιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
Παλιά Μιτζελα
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
Το τοπωνύμιο είναι βλάχικο, προέρχεται από το Μουντζέλα, που σημαίνει μικρό δασωμένο βουνό. Μια από τις παλιότερες γραπτές μαρτυρίες του ονόματος...
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
ψευδαίσθηση
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο το 3% των ανθρώπων θα βρει το ξωτικό σε 8 δευτερόλεπτα
Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε ένα χιονισμένο χωριό που έχει στολιστεί για τα Χριστούγεννα. Κάπου βρίσκεται ένα ξωτικό. Μπορείτε να το εντοπίσετε σε...
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο το 3% των ανθρώπων θα βρει το ξωτικό σε 8 δευτερόλεπτα
φοίνικας
Tο νησί που είναι ένας από τους πιο ονειρικούς προορισμούς στον κόσμο πωλείται σε απίστευτη τιμή
Σύμφωνα με την Μirror, αυτός ο τροπικός παράδεισος ήταν το σκηνικό για μια μυστική απόδραση του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ
Tο νησί που είναι ένας από τους πιο ονειρικούς προορισμούς στον κόσμο πωλείται σε απίστευτη τιμή