tilekpaideusi
ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | Intime
Χορήγηση εκπαιδευτικών για κατ’ οίκον διδασκαλία ή συγκρότηση τμημάτων τηλεκπαίδευσης για κατ’ οίκον διδασκαλία, σε μαθητές που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, ζητά ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Αμαρουσίου

Για τις ευπαθείς ομάδες μαθητών/τριων που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν δια ζώσης μαθήματα και χρήζουν κατ’ οίκον διδασκαλίας είτε δια ζώσης είτε μέσω τηλεκπαίδευσης, κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Αμαρουσίου.

Όπως αναφέρει, η περικοπή των αδειών ειδικού σκοπού λόγω πανδημίας των εκπαιδευτικών της περιοχής αλλά και η μη πρόσληψη, λόγω έλλειψης πιστώσεων, ικανού αριθμού αναπληρωτών ώστε να ικανοποιηθούν οι εν λόγω ανάγκες αποτελεί τον πραγματικό λόγο για την μη κάλυψή τους έως τώρα. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Θέμα: « Χορήγηση εκπαιδευτικών για κατ’ οίκον διδασκαλία ή συγκρότηση τμημάτων τηλεκπαίδευσης για κατ’ οίκον διδασκαλία ».      

Ένα μήνα και πλέον μετά την έναρξη του σχολικού έτους 2021 – 2022 στη Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας παραμένουν ακάλυπτες/-οι και εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας μαθητές/μαθήτριες με σοβαρά προβλήματα υγείας που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν δια ζώσης μαθήματα στις σχολικές μονάδες που είναι εγγεγραμμένοι/-ες και χρήζουν απαραίτητα χορήγηση κατ’ οίκον διδασκαλίας είτε δια ζώσης είτε μέσω τηλεκπαίδευσης. 
Η περικοπή των αδειών ειδικού σκοπού λόγω πανδημίας των εκπαιδευτικών της περιοχής αλλά και η μη πρόσληψη, λόγω έλλειψης πιστώσεων, ικανού αριθμού αναπληρωτών ώστε να ικανοποιηθούν οι εν λόγω ανάγκες αποτελεί τον πραγματικό λόγο για την μη κάλυψή τους έως τώρα. 

Καλούμε τη Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας και το ΥΠΑΙΘ να προχωρήσουν άμεσα στην ικανοποίηση των αιτημάτων των μαθητών που χρήζουν χορήγηση κατ’ οίκον διδασκαλίας συγκροτώντας είτε τμήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τα παιδιά αυτά είτε χορηγώντας εκπαιδευτικούς για κατ’ οίκον διδασκαλία όπου αυτό επιτρέπεται από τα υγειονομικά πρωτόκολλα της πανδημίας του ιού covid 19.

Καλούμε τις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας και τους γονείς των μαθητών μας που χρήζουν χορήγησης κατ’ οίκον διδασκαλίας είτε δια ζώσης είτε μέσω συγκρότησης τμημάτων τηλεκπαίδευσης, να ενημερώνουν το σωματείο μας και να απευθύνουν εγγράφως τα αιτήματά τους στη Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας. 

Καλούμε το ΥΠΑΙΘ να σταματήσει άμεσα την εφαρμογή αντιλαϊκών – αντιεκπαιδευτικών πολιτικών συρρίκνωσης του δημόσιου σχολείου και κατάργησης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.  
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

patron.jpg
Σημαντικές διακρίσεις στις κατατάξεις Shanghai Ranking και EngiRank για τα Τμήματα Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών

Στην παγκόσμια θεματική κατάταξη Shanghai Ranking, το Πανεπιστήμιο Πατρών εμφανίζεται στην 1η θέση στην Ελλάδα στα αντικείμενα "Mechanical...

Σημαντικές διακρίσεις στις κατατάξεις Shanghai Ranking και EngiRank για τα Τμήματα Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών
Πλημμύρα στην Ομόνοια
Κακοκαιρία Byron: Πλημμύρισαν πεζοδρόμια στην Ομόνοια - Κλείνουν καταστήματα (Videos)
Κακοκαιρία Byron: Πλημμυρισμένοι δρόμοι σε Ομόνοια και Μοναστηράκι - Κλειστά τα σχολεία στην Αττική
Κακοκαιρία Byron: Πλημμύρισαν πεζοδρόμια στην Ομόνοια - Κλείνουν καταστήματα (Videos)
εμακ
Συγκλονιστικό βίντεο: Χείμαρρος «κατάπιε» ΙΧ - Τρεις άνθρωποι σώθηκαν την τελευταία στιγμή
Οι άνδρες της ΕΜΑΚ έσωσαν τα τρία άτομα κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή
Συγκλονιστικό βίντεο: Χείμαρρος «κατάπιε» ΙΧ - Τρεις άνθρωποι σώθηκαν την τελευταία στιγμή
foto_education.jpg
Ενισχυτική διδασκαλία: Ποια είναι η μοναδική Διεύθυνση Εκπαίδευσης που δεν αναρτά τα κενά;
Χάος στην Ανατολική Αττική: Τα κενά ενισχυτικής διδασκαλίας… αγνοούνται!
Ενισχυτική διδασκαλία: Ποια είναι η μοναδική Διεύθυνση Εκπαίδευσης που δεν αναρτά τα κενά;