Thumbnail
Παράσταση διαμαρτυρίας την Τρίτη στις 12 στη ΔΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης, με αφορμή τις υπηρεσιακές μεταβολές μέσα στον Αύγουστο, πραγματοποιούν οι ΣΕΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης

Για «χρονοδιάγραμμα ασφυξίας, διαδικασίες fast track» και «χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων» των εκπαιδευτικών κάνουν λόγο οι ΣΕΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης αναφορικά με τις υπηρεσιακές μεταβολές μέσα στον Αύγουστο.

Τα σωματεία καλούν σε παράσταση διαμαρτυρίας την Τρίτη στις 12 στη ΔΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Πιο αναλυτικά:

Χρονοδιάγραμμα ασφυξίας, διαδικασίες fast track, χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων

Τα Δ.Σ. των Σ.Ε.Π.Ε. της Δυτ. Θεσ/νίκης καταγγέλλουμε την απαράδεκτη ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας που με την εγκύκλιο (100252/E2/12-8-2021)   ζητά από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να ολοκληρώσουν όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές στα λειτουργικά κενά μέχρι την Τετάρτη 25 Αυγούστου 2021.

Υπενθυμίζουμε ότι το ισχύον θεσμικό πλαίσιο ΠΔ 50 και ΠΔ 100 για υπολογισμό λειτουργικών υπεραριθμιών, πραγματικών κενών, προβλέπει να γίνει με την «έναρξη της σχολικής χρονιάς» ακριβώς γιατί είναι απαραίτητο να έχουν ανοίξει τα σχολεία ώστε να γίνει πλήρης η αποτύπωση των πραγματικών αναγκών. Η   εγκύκλιος αυτή  προκαλεί μεγάλη αναστάτωση στην ομαλή λειτουργία των σχολείων αλλά και στο εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών.

Πώς είναι δυνατόν με κλειστά σχολεία και με εκπαιδευτικούς να βρίσκονται σε νόμιμη άδεια και χωρίς να μπορούν να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων ώστε να διαπιστώσουν και να δηλώσουν τα κενά και πλεονάσματα, το Υπουργείο Παιδείας να ζητά την κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών;

  • Πώς είναι δυνατόν η τοποθέτηση εκατοντάδων εκπαιδευτικών ( υπεράριθμοι, διάθεση, εσωτερικές αποσπάσεις, αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΠΕ) να πραγματοποιηθεί με την προβλεπόμενη διαδικασία ,δηλαδή ανακοινοποίηση κενών για κάθε διαδικασία και επαρκής χρόνος για υποβολή δήλωσης.
  • Πώς είναι δυνατόν να εξασφαλιστεί η επιβαλλόμενη ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε νόμιμη άδεια προκειμένου να υποβάλουν αιτήσεις για τοποθέτηση;

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

  • Να αποσυρθεί άμεσα η εγκύκλιος και να ακολουθηθεί η νομιμότητα που επιβάλλει την κάλυψη των λειτουργικών κενών το Σεπτέμβριο και με συγκεκριμένη σειρά τοποθέτησης.
  • Λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων (15 μαθητές ανά τμήμα, εύρεση και διαμόρφωση των αναγκαίων σχολικών αιθουσών, προσλήψεις εκπαιδευτικών και όλου του αναγκαίου προσωπικού καθαριότητας, τακτικά δωρεάν διαγνωστικά τεστ για όλους τους εκπαιδευτικούς)

ΑΜΕΣΗ ενεργοποίηση των συλλογικών διαδικασιών των Σ.Ε.Π.Ε.,  με αγωνιστική παρέμβαση και συντονισμό στην παραπάνω κατεύθυνση.

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ την ΤΡΙΤΗ 24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 12μεσ. στη Δ/νση Π.Ε. Δυτ. Θεσ/νίκης

Τα Δ.Σ. των  Σ.Ε.Π.Ε. Λαγκαδά, Στ’, Ζ΄, Η΄ και Υπαίθρου Θεσ/νίκης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βροχή
Με βροχές και βοριάδες η Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου – Πού θα είναι έντονα τα φαινόμενα
Άστατος καιρός σύμφωνα με το Meteo, με καταιγίδες σε νότια και ανατολικά και παγετό στα βόρεια
Με βροχές και βοριάδες η Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου – Πού θα είναι έντονα τα φαινόμενα
μπαταρία
Άδεια μπαταρία στο αυτοκίνητο; Η μικρή συσκευή που σε γλιτώνει από τα χειρότερα
Τα φορητά jump starters αλλάζουν τα δεδομένα στην εκκίνηση του αυτοκινήτου και στέλνουν το σπρώξιμο στο παρελθόν
Άδεια μπαταρία στο αυτοκίνητο; Η μικρή συσκευή που σε γλιτώνει από τα χειρότερα
καμερα
Κάμερες στα σχολεία: Ασφάλεια ή υποκατάστατο κοινωνικής πολιτικής;
Καταγγελία της Ένωσης Γονέων για τη διαδικασία και το περιεχόμενο της συζήτησης περί καμερών στο Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου Αττικής
Κάμερες στα σχολεία: Ασφάλεια ή υποκατάστατο κοινωνικής πολιτικής;