ntountouka
ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | ΙΝΤΙΜΕ
«Η κυβέρνηση υλοποιεί μια πολιτική με αμόρφωτους μαθητές και εκπαιδευτικούς-λάστιχο» αναφέρει η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών-Ωρομισθίων και Ελαστικά Εργαζομένων στην Εκπαίδευση - Καλεί σε συλλαλητήριο την Τετάρτη 7 Ιουλίου

«Η ατομική αξιολόγηση , που είναι ένας από τους βασικούς άξονες του νομοσχεδίου, δημιουργεί ένα ασφυκτικό πλαίσιο ελέγχου των εκπαιδευτικών, με μοναδικό στόχο την εξασφάλιση της εφαρμογής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής» αναφέρει σε ανακοίνωση της Πρωτοβουλία αναπληρωτών-ωρομισθίων και Ελαστικά Εργαζομένων στην Εκπαίδευση.

Παράλληλα, καλεί στο συλλαλητήριο την Τετάρτη 7 Ιουλίου στις 19:00, στα Προπύλαια.

Συνεχίζουν λέγοντας πως «ο εμπαιγμός από την κυβέρνηση συνεχίζεται, αφού μετά την πολύμηνη καθυστέρηση για την έκδοση των πινάκων, ο αριθμός διορισμών και οι κατανομές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το νέο νομοσχέδιο που ετοιμάζεται να ψηφίσει η Κυβέρνηση, μέσα στο κατακαλόκαιρο και με τα σχολεία κλειστά, και το οποίο φέρνει ριζικές αλλαγές στο περιεχόμενο και τη λειτουργία του σχολείου, το αποκαλεί «νομοσχέδιο για την Αναβάθμιση του Σχολείου»…

 Όμως, πώς θα «αναβαθμιστεί» το σχολείο όταν η «αυτονομία» που επικαλείται, στην πράξη σημαίνει απαλλαγή του κράτους από τη χρηματοδότηση, από την ευθύνη στελέχωσης με μόνιμο προσωπικό, οδηγεί στη διαιώνιση των ευέλικτων σχέσεων εργασίας, στην υποβάθμιση των υποδομών,  και ανοίγει τον δρόμο για την είσοδο των επιχειρήσεων- χορηγών στα σχολεία, που θα επεμβαίνουν μέχρι και στο τι μαθαίνουν τα παιδιά;
Πώς θα αναβαθμιστεί το σχολείο όταν, με το πολλαπλό βιβλίο- που θα γράφεται από ιδιώτες- καταργείται εντελώς ο ενιαίος χαρακτήρας της εκπαίδευσης και εντείνονται οι ανισότητες και οι φραγμοί, κατηγοριοποιώντας σχολεία και μαθητές;

Πώς θα αναβαθμιστεί το μορφωτικό επίπεδο των μαθητών, όταν η ολόπλευρη μόρφωση αντικαθίσταται από τις «δεξιότητες», που είναι στην πραγματικότητα επιφανειακές και βραχυπρόθεσμες «ικανότητες», αφού διδάσκονται ξεκομμένες από τη γενική, σφαιρική γνώση, που διαμορφώνει στους μαθητές σωστό τρόπο σκέψης και ολοκληρωμένη προσωπικότητα;

Πώς θα «αναβαθμιστεί» το σχολείο με χιλιάδες κενά, που δε θα καλύπτονται από την αρχή της χρονιάς και σε πολλές περιπτώσεις θα παραμένουν σε όλη τη διάρκειά της; Με εκπαιδευτικούς λάστιχο, που θα αναγκάζονται να αλλάζουν κάθε χρόνο τόπο κατοικίας και, μέχρι να χτίσουν μια παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές τους, θα απολύονται;; Πώς θα προγραμματίζουν την παρέμβασή τους στους μαθητές οργανωμένα, σχεδιασμένα και πολύπλευρα;

Η ατομική αξιολόγηση , που είναι ένας από τους βασικούς άξονες του νομοσχεδίου, δημιουργεί ένα ασφυκτικό πλαίσιο ελέγχου των εκπαιδευτικών, με μοναδικό στόχο την εξασφάλιση της εφαρμογής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Οι εκπαιδευτικοί, μόνιμοι και αναπληρωτές, έχουμε δώσει τον καλύτερό μας εαυτό για να στηρίξουμε τους μαθητές μας, για να βοηθήσουμε στο να λυθούν προβλήματα στο μαθησιακό αλλά και στο ψυχολογικό κομμάτι, για να βελτιώσουμε τις μεθόδους μας μέσα από αυτοκριτική και συζήτηση στους συλλόγους διδασκόντων, τη στιγμή που Υπουργείο και Κυβέρνηση δεν έκανε το παραμικρό για να στηρίξει τα σχολεία με μόνιμο προσωπικό, κατάλληλες υποδομές και εξοπλισμό.. Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, που θα αξιολογηθούν και αυτοί, εδώ και χρόνια κάνουν όλα τα παραπάνω, ενώ ταυτόχρονα γυρνούσαν ανά τη χώρα με μια βαλίτσα στο χέρι, χωρίς καμία απολύτως στήριξη από την κυβέρνηση.

Είναι ολοφάνερο ότι για μια ακόμα φορά η κυβέρνηση δεν έχει σκοπό να ικανοποιήσει τις ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών, αλλά να υλοποιήσει την πολιτική που ακολουθούσαν όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις, για ένα σχολείο εμπορευματοποιημένο, με αμόρφωτους μαθητές και εκπαιδευτικούς- λάστιχο.

Δε θα τους τους το επιτρέψουμε!

Ο εμπαιγμός από την κυβέρνηση συνεχίζεται, αφού -μετά την πολύμηνη καθυστέρηση για την έκδοση των πινάκων, ο αριθμός διορισμών και οι κατανομές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί. Ο Σεπτέμβρης θα ξεκινήσει και πάλι με χιλιάδες κενά, ενώ ακόμα και να γίνουν φέτος οι 10.5000 διορισμοί, οι πραγματικές ανάγκες δε θα ικανοποιηθούν ούτε στοιχειωδώς, τα κενά θα παραμείνουν χιλιάδες και θα καλυφθούν με συμβασιούχους.

Συνεχίζουμε να διεκδικούμε:

- Μόνιμους, μαζικούς  διορισμούς, πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και των μαθητών! Καμία απόλυση αναπληρώτριας/τη.  Μονιμοποίηση όλων των συναδέλφων που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση.

- Κατάργηση του θεσμού των τριμήνων, των ΑΜΩ και των πολλαπλών κατηγοριών αναπληρωτών. Προσλήψεις όλων των αναπληρωτών σε μια φάση, με 12μηνη σύμβαση για όλους. Εξίσωση δικαιωμάτων με τους μόνιμους. Κατάργηση των διατάξεων που δίνουν στους Διευθυντές Εκπαίδευσης τη δικαιοδοσία κατάρτισης πινάκων αναπληρωτών, καθώς και πρόσληψης-απόλυσης αναπληρωτών ανά Διεύθυνση.

- Κατάργηση των ποινών για τους συναδέλφους που παραιτούνται και των κλειστών πινάκων, εδώ και τώρα λύση για τους υπόλοιπους απορριφθέντες του παράβολου.

- Μέτρα ουσιαστικής στήριξης των αναπληρωτών -δωρεάν μετακίνηση, επίδομα στέγασης, σίτιση κ.α.

Συμμετέχουμε όλοι στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στα Προπύλαια την Τετάρτη, 7 Ιουλίου στις 7μ.μ., κλιμακώνουμε αγωνιστικά την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου!

Ερχόμαστε σε επαφή με τα σωματεία μας σε όποια περιοχή κι αν είμαστε, γιατί μόνο συλλογικά μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας! Στα σωματεία μας και στη συλλογική διεκδίκηση βρίσκεται η δύναμή μας! 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα