Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
«Το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας θα σκεπάσει το δημόσιο σχολείο με μια σκιά φόβου και υποταγής», αναφέρει η Κοινή Δράση Εκπαιδευτικών Καρδίτσας

Για «φιλελεύθερη δυστοπία της φτώχιας, του ταξικού αποκλεισμού και του αυταρχισμού», κάνει λόγο η Κοινή Δράση Εκπαιδευτικών Καρδίτσας, αναφορικά με το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, σε ανακοίνωση της.

Όπως υπογραμμίζει το νέο νομοσχέδιο, το οποίο παρουσιάστηκε δημόσια εχθές, «εντατικοποιεί τον έλεγχο και τη χειραγώγηση, οικοδομεί ένα πολυπληθές σώμα στελεχών εκπαίδευσης και ισχυροποιεί τη θέση του διευθυντή ως απόλυτου μονάρχη της σχολικής μονάδας».

Στην ανακοίνωση της αναφέρει, μεταξύ άλλων, πως «εδώ και 24 χρόνια, με τους αγώνες μας, ακυρώσαμε στην πράξη όλους τους νόμους της «αξιολόγησης», μπλοκάραμε πλευρές της εμπορευματοποίησης του δημόσιου σχολείου, υπερασπιστήκαμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, αντισταθήκαμε στην προώθηση της ελαστικής εργασίας», ενώ καλεί τους εκπαιδευτικούς να πράξουν το ίδιο και σήμερα.

Ακόμη, καλεί τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να κηρύξουν με την ψήφιση του νόμου άμεσα απεργία-αποχή από κάθε «αξιολογική» διαδικασία (και ατομική σύμφωνα με το νομοσχέδιο) καθώς και να πάρουν κάθε μέτρο ακύρωσής τους στην πράξη.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Όχι στο αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο

Η φιλελεύθερη δυστοπία της φτώχειας, των ταξικών αποκλεισμών και του αυταρχισμού ενισχύεται και θεσμοθετείται βήμα-βήμα. Μετά την κατάργηση του 8ωρου η κυβέρνηση προχωράει στην κατάθεση, με τα σχολεία κλειστά, μέσα στον Ιούλιο, του νομοσχεδίου για την ατομική αξιολόγηση, την αυτονομία (βλ. λειτουργία με όρους επιχειρήσεων) των σχολικών μονάδων και τις δομές της εκπαίδευσης. Η Κεραμέως με όχημα τον επιθεωρητισμό επιδιώκει να απαξιώσει το μάχιμο εκπαιδευτικό, να διαλύσει τους Συλλόγους Διδασκόντων, να επιβάλλει μια «παιδαγωγική» της επίδειξης για την επιβίωση, να εντατικοποιήσει τον έλεγχο και τη χειραγώγηση, να οικοδομήσει ένα πολυπληθές σώμα στελεχών εκπαίδευσης (σύμβουλοι, μέντορες, παιδαγωγικοί υπεύθυνοι, κλπ), να ισχυροποιήσει τη θέση του διευθυντή ως απόλυτου μονάρχη της σχολικής μονάδας, να σκεπάσει το δημόσιο σχολείο με μια σκιά φόβου και υποταγής.

Με βάση όσα έχουν δημοσιοποιηθεί  η ατομική «αξιολόγηση» είναι τετράβαθμη και περιλαμβάνει τους χαρακτηρισμούς μη ικανοποιητικός, ικανοποιητικός, πολύ καλός, εξαιρετικός. Θα αποτιμώνται: η γενική – ειδική διδακτική του αντικειμένου (από το σύμβουλο), το παιδαγωγικό κλίμα και η διαχείριση της τάξης (από το διευθυντή), η υπηρεσιακή συνέπεια και η επάρκεια του εκπαιδευτικού( από το διευθυντή και από το σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης). Η υπηρεσιακή συνέπεια και η επάρκεια θα κρίνεται ανά διετία ενώ η γενική και ειδική διδακτική και το παιδαγωγικό κλίμα ανά τετραετία. Η αξιολόγηση θα συνδέεται με την επιμόρφωση των αξιολογούμενων, το πλαίσιο της οποίας  ωστόσο δεν θα εντάσσεται σε αυτό το νομοσχέδιο, ενώ αντίφαση αποτελεί το γεγονός ότι αξιολογητές και αξιολογούμενοι πιθανόν να βρεθούν αργότερα συνυποψήφιοι για την ίδια θέση, μια ακόμα ένδειξη για τα αδιέξοδα του ανταγωνισμού ανάμεσα σε συναδέλφους που καλλιεργεί το νέο νομοσχέδιο.

Από το 1997 μέχρι σήμερα, Αρσένης, Ευθυμίου, Γιαννάκου, Διαμαντοπούλου, Αρβανιτόπουλος, Γαβρόγλου, Κεραμέως, υπηρετώντας τις ίδιες ακριβώς στοχεύσεις, επιχειρούν τη διάσπαση και τον πολυκατακερματισμό του εκπαιδευτικού σώματος, την εμπορευματοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης με βάση τα αγγλοσαξωνικά αντιεκπαιδευτικά μοντέλα, την ένταση των ταξικών φραγμών και του εξεταστικού πλέγματος,  τη χειραγώγηση και κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών, τον ανταγωνισμό των σχολικών μονάδων. Εδώ και 24 χρόνια, με τους αγώνες μας, ακυρώσαμε στην πράξη όλους τους νόμους της «αξιολόγησης», μπλοκάραμε πλευρές της εμπορευματοποίησης του δημόσιου σχολείου, υπερασπιστήκαμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, αντισταθήκαμε στην προώθηση της ελαστικής εργασίας.

Στον ίδιο δρόμο να βαδίσουμε και σήμερα, ενωμένοι, μόνιμοι και αναπληρωτές, σε ένα ευρύ αγωνιστικό μέτωπο για την ανατροπή της αντιλαϊκής, αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, για να μην ψηφιστεί, για να ακυρώσουμε στην πράξη για μια ακόμα φορά, τον νόμο οδοστρωτήρα του νεοεπιθεωρητισμού και της ατομικής αξιολόγησης, να διεκδικήσουμε μόνιμους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών, διορισμό/μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, σύσταση οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες σήμερα ειδικότητες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, να υπερασπιστούμε τη δωρεάν παροχή βιβλίων.

Απέναντι στο κάτεργο μορφωτικής ανισότητας που ετοιμάζεται να οικοδομήσει η κυβέρνηση η μόνη ελπίδα βρίσκεται στον αγώνα μας. Σε έναν αγώνα διαρκείας, πολύμορφο, πανεκπαιδευτικό, με απεργίες, συλλαλητήρια, συνελεύσεις, συντονισμό της δράσης για την ανατροπή αυτής της πολιτικής. Στο πλαίσιο αυτού του αγώνα περιφρουρούμε τα σωματεία μας και τις συλλογικές τους διαδικασίες, προχωράμε σε τακτικές ΓΣ για να υπερασπίσουμε τις μορφωτικές ανάγκες όλων των παιδιών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Αφού η κυβέρνηση εκμεταλλεύεται τον καλοκαιρινό καύσωνα για να περάσει τα σχέδιά της να της ετοιμάσουμε μια καυτή αγωνιστικά σχολική χρονιά.

Να ξεπεράσουμε τους δισταγμούς και την αδράνεια που κυριαρχεί. Να ενημερώσουμε γονείς και την τοπική κοινωνία για τις πραγματικές προθέσεις της κυβέρνησης. Να προετοιμάσουμε και να σχεδιάσουμε τους αγώνες μας. Να παραμερίσουμε τις λογικές εφησυχασμού, όπως στον Σύλλογο Εκπ. Π.Ε. Καρδίτσας που παρά την πρότασή μας να βγει  τουλάχιστον από το ΔΣ  μια ανακοίνωση καταδίκης του πολυνομοσχεδίου Κεραμέως δεν απάντησαν καν ενώ στην ΕΛΜΕ Καρδίτσας κωλυσιεργούν περιμένοντας τη «γραμμή» … ενώ την ίδια στιγμή η κυβέρνηση δυσφημεί και διαρρέει οχετούς λάσπης για να δυσφημίσει τους εκπαιδευτικούς και το έργο τους όπως έκαναν και με την στάση εργασίας που προκήρυξε η ΟΛΜΕ για να καλύψει τους εκπαιδευτικούς που δεν θα ήθελαν να συμμετάσχουν ως επιτηρητές στις εξετάσεις για τα λεγόμενα πρότυπα.

Με την ευκαιρία μάλιστα προκαλούμε τους σχετικούς και άσχετους θιασώτες του κοινωνικού κανιβαλισμού και κάθε νεοφιλελεύθερο και πετσομπουκωμένο παπαγαλάκι σε δημόσιο διάλογο όπου και όποτε επιθυμούν.

Τέλος καλούμε τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να κηρύξουν με την ψήφιση του νόμου άμεσα απεργία-αποχή από κάθε «αξιολογική» διαδικασία (και ατομική σύμφωνα με το νομοσχέδιο) καθώς και να πάρουν κάθε μέτρο ακύρωσής τους στην πράξη.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τα αφόρητα SMS πίεσης του μετρ του Αχίλλειον στη Γεωργία Μπίτα

Νέες Προσλήψεις στο Ίδρυμα Ωνάση και στην στέγη Γραμμάτων και τεχνών

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ξεκινάει η 1η ΕΤΗΣΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Εκπαιδευτικών στον ΑΥΤΙΣΜΟ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 13Κ/2021 - Δήμοι: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Lower - Proficiency (90 μόρια) σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ για 90 μόρια

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών: Το κορυφαίο 9ΜΗΝΟ σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

σχετικά άρθρα

Diane Ravitch
ΔΟΕ: Εκδήλωση για την αξιολόγηση με την καθηγήτρια Diane Ravitch
Διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα: Η αντίσταση στην αξιολόγηση - εμπορευματοποίηση των σχολείων και ο αγώνας για την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης
ΔΟΕ: Εκδήλωση για την αξιολόγηση με την καθηγήτρια Diane Ravitch
υππεθε
ΚΕΔΑΣΥ: Συγκρότηση τριμελών επιτροπών για προμήθεια ψυχομετρικών εργαλείων και και επιμόρφωση των ψυχολόγων
Αναλυτικά η απόφαση για τη σύσταση – συγκρότηση τριμελών Επιτροπών Παραλαβής των Ψυχομετρικών Εργαλείων και της επιμόρφωσης των ψυχολόγων σε τοπικό...
ΚΕΔΑΣΥ: Συγκρότηση τριμελών επιτροπών για προμήθεια ψυχομετρικών εργαλείων και και επιμόρφωση των ψυχολόγων
kakokairia xioni kryo
Η κακοκαιρία «Ελπίδα» επελαύνει στη χώρα - Πώς θα εξελιχθεί (Χάρτης)
Πτώση της θερμοκρασίας στα βόρεια της χώρας αυτή την ώρα και χιονοπτώσεις ακόμα και σε πεδινά τμήματα της Θράκης - Η κακοκαιρία «Ελπίδα» επελαύνει...
Η κακοκαιρία «Ελπίδα» επελαύνει στη χώρα - Πώς θα εξελιχθεί (Χάρτης)
tsanta
Εκπαιδευτικοί διώκονται πειθαρχικά γιατί ζήτησαν ενημέρωση για κενό σε σχολείο
Τι καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί για τα κενά στα σχολεία και τις πειθαρχικές διώξεις εκπαιδευτικών από Διεύθυνση Εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί διώκονται πειθαρχικά γιατί ζήτησαν ενημέρωση για κενό σε σχολείο