ντουντούκα διαμαρτυρία
Παρατυπίες της Διεύθυνσης και του νόθου ΠΥΣΔΕ στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών καταγγέλλει η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης - Παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Παρατυπίες της Διεύθυνσης και του νόθου ΠΥΣΔΕ στις τοποθετήσεις όσων είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ καταγγέλλει η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ πραγματοποίησε παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την Πέμπτη 24 Ιουνίου.

Η ΕΛΜΕ θεωρεί ότι «υπάρχουν συνάδελφοι που αδικήθηκαν γιατί δεν τηρήθηκε το πιο βασικό κριτήριο στις τοποθετήσεις που είναι η σειρά κατάταξης με βάση τα μόρια των εκπαιδευτικών».

Επιπλέον, σημειώνει ότι «τα όσα κατέθεσε η Διευθύντρια για να στηρίξει τις παράτυπες τοποθετήσεις επιβεβαιώνουν το όργιο των παρατυπιών του νόθου ΠΥΣΔΕ σε όλες τις τοποθετήσεις που έγιναν αυτήν την περίοδο, τις οποίες η ΕΛΜΕ έχει καταγγείλει».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης:

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ την Πέμπτη 24/6 πραγματοποίησε παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις παρατυπίες της διοίκησης και του νόθου ΠΥΣΔΕ στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που είναι στην διάθεση (για όσους στις ειδικότητες τους δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις) μετά τις διαμαρτυρίες συναδέλφων για αδικίες στις τοποθετήσεις.

Η Διεύθυνση στην αρχή αρνήθηκε να δεχτεί το Δ.Σ.  και υποχώρησε μπροστά στην επιμονή των μελών του ότι δεν πρόκειται να αποχωρήσουν. Η απαράδεκτη αυτή στάση αντιμετώπισης των ΕΛΜΕ, να μην δίνει το δικαίωμα στις ΕΛΜΕ να καταθέσουν τις αποφάσεις τους για εργασιακά δικαιώματα και για τη λειτουργία των σχολείων, αποτελεί απαξιωτική αντιμετώπιση των μελών των ΔΣ ως εκπροσώπων του κλάδου που εκπορεύεται από τη γενικότερη στάση της κυβέρνησης απέναντι στα σωματεία μας .  

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ με βάση τον πίνακα των τοποθετήσεων θεώρησε ότι υπάρχουν συνάδελφοι που αδικήθηκαν γιατί δεν τηρήθηκε το πιο βασικό κριτήριο στις τοποθετήσεις που είναι η σειρά κατάταξης με βάση τα μόρια των εκπαιδευτικών. Ενδεικτικά αναφέρουμε τοποθετήσεις συνάδελφων της ειδικότητας ΠΕ02 σε μακρινά σχολεία με μόρια 93 – 95,73 – 96,83 – κ.ά. και σε κοντινά με μόρια 88,82  – 69,95 – 88,01 – κ.ά.). Το ίδιο αδικήθηκαν και συνάδελφοι της ειδικότητας ΠΕ06 που τοποθετήθηκαν σε μακρινά σχολεία με μόρια 151,11 – 154,11 – 154,96, ενώ σε κοντινά με μόρια 144,05 – 148,78 – 148,25 – κ.ά.), καθώς και άλλων ειδικοτήτων.

Η Διεύθυνση αρνήθηκε την απόφαση της ΕΛΜΕ ότι οι τοποθετήσεις όσων είναι στη διάθεση και αυτήν την περίοδο πρέπει να γίνονται με βάση τα μόρια του καθενός και προσπάθησε να δικαιολογήσει τη στάση του «ΠΥΣΔΕ».

  • Το επιχείρημα ότι οι τοποθετήσεις έγιναν με βάση τα σχολεία που ήταν πέρσι οι συνάδελφοι, δεν ισχύει για όλους τους συναδέλφους γιατί πολλοί εκπαιδευτικοί από μετάθεση που είναι στη διάθεση δεν ήταν πέρσι σε σχολεία της Διεύθυνσης Δυτικής Θεσσαλονίκης. Ενδεικτικά αναφέρουμε στην ειδικότητα ΠΕ02 από τους 24 εκπαιδευτικούς μόνο οι 9 ήταν πέρσι εδώ και στην ειδικότητα ΠΕ06 από τους 15 μόνο οι 5. Πολύ περισσότερο δεν ισχύει ως κριτήριο το επιχείρημα που επικαλέστηκε ότι οι συνάδελφοι τοποθετήθηκαν σε μακρινά σχολεία και έτσι εξασφαλίζουν περισσότερα μόρια γιατί αυτό μόνο ως επιλογή των συναδέλφων μπορεί να εφαρμόζεται.
  • Σχετικά με τον προσωρινό χαρακτήρα των τοποθετήσεων που επικαλέστηκε, σε καμία περίπτωση δεν ευσταθεί γιατί δημιουργούν πρακτικές τετελεσμένων. Αυτό άλλωστε ήταν και το βασικό επιχείρημα στην αρχή της περσινής χρονιάς στις προσωρινές τοποθετήσεις των 270 αποσπασμένων από άλλα ΠΥΣΔΕ που έγιναν χωρίς αίτηση των συναδέλφων με αποτέλεσμα προνομιακή μεταχείριση συναδέλφων και σχολείων.
  • Για τους συναδέλφους που άδικα τοποθετήθηκαν σε μακρινά σχολεία δηλώθηκε από τη Διευθύντρια ότι ήδη ενημερώθηκαν τηλεφωνικώς από την ίδια ότι θα πάρουν περισσότερα μόρια! Νέα ήθη, νέες πρακτικές… φτάνουν στο σημείο σε επικοινωνία με τους συναδέλφους να τάζουν εξυπηρετήσεις για να μη διαμαρτύρονται.

Τα όσα κατέθεσε η Διευθύντρια για να στηρίξει τις παράτυπες τοποθετήσεις επιβεβαιώνουν το όργιο των παρατυπιών του νόθου ΠΥΣΔΕ σε όλες τις τοποθετήσεις που έγιναν αυτήν την περίοδο, τις οποίες η ΕΛΜΕ έχει καταγγείλει (προσθαφαιρέσεις κενών χωρίς αιτιολόγηση, άρνηση αύξησης του αριθμού επιλογής σχολείων στις αιτήσεις τοποθέτησης, άρνηση να δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία με τα κενά των σχολείων, κ.ά.). 

Τα μέλη του Δ.Σ.  δεν αποδέχθηκαν την επιχειρηματολογία της Διοίκησης και συνολικά τη στάση του «ΠΥΣΔΕ» σε όλες τις τοποθετήσεις. Απαίτησαν ίση μεταχείριση σε όλους, αποκατάσταση των  αδικίας  σε βάρος συναδέλφων και τοποθέτησή τους με βάση τα μόριά τους.  Η προσπάθεια της Διεύθυνσης και του «ΠΥΣΔΕ» να προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, δεν μπορούν να κρύψουν  τις αυθαιρεσίες, την έλλειψη  κριτηρίων διαφάνειας και αντικειμενικότητας, το βόλεμα των δικών τους παιδιών και εν τέλει τις αδικίες σε βάρος συναδέλφων. Η θέση του κλάδου και του σωματείου είναι ξεκάθαρη «Όλα με μόρια, όλα με διαφάνεια και δημόσια!».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

peripoliko
Τρόμος στο Αιγάλεω: Ληστεία με πυροβολισμούς σε σούπερ μάρκετ
Άγνωστος, με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του, εισέβαλε στο κατάστημα και με την απειλή όπλου ακινητοποίησε τον ιδιοκτήτη
Τρόμος στο Αιγάλεω: Ληστεία με πυροβολισμούς σε σούπερ μάρκετ
sxoleio
Εκπαιδευτικοί Λακωνίας: Συνεχίζουν τον αγώνα για την υπεράσπιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας
Παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Π.Ε Λακωνίας για τα προβλήματα της ελληνικής εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί Λακωνίας: Συνεχίζουν τον αγώνα για την υπεράσπιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας