ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
Κοινή ανακοίνωση εκπαιδευτικών και συλλόγου γονέων, ζητά την κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής - «Με μεθοδικότητα στήνονται σιδερένιοι ιστοί αποκλεισμού σε βάρος των φτωχότερων στρωμάτων», επισημαίνουν

Σε κοινή ανακοίνωση προχωρά η ΕΛΜΕ Καλλιθέας - Νέας Σμύρνης - Μοσχάτου και της ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ Νέας Σμύρνης για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

«Ζητάμε να μην ισχύσει η ΕΒΕ σε κανένα τύπο Λυκείου και να δοθεί η δυνατότητα να σπουδάσουν στα ΑΕΙ σε αριθμό εισακτέοι τουλάχιστον όσες θέσεις πέρασαν και πέρσι», αναφέρουν στην ανακοίνωση τους. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ & Η ΕΛΜΕ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ –ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΜΟΣΧΑΤΟΥ

Ζητάμε κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Αν σκεφτεί κανείς ποια τύχη επιφυλάσσεται στη χώρα μας στους νέους ανθρώπους (πχ στους απόφοιτους τελειόφοιτους Λυκείου ή στους πτυχιούχους ΑΕΙ) στο πεδίο των επαγγελματικών προοπτικών και παράλληλα παρατηρήσει τα εμπόδια που στήνονται στη διεκδίκηση μιας θέσης στα Πανεπιστήμια εύκολα θα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ανισότητας και αποκλεισμών στο εκπαιδευτικό σύστημα, την ίδια ακριβώς ώρα διαμορφώνεται ένα  εφιαλτικό εργασιακό μέλλον για τους αποφοίτους του.

Αλήθεια δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι η θέσπιση της Ελάχιστης Βαθμολογίας Εισαγωγής (ΕΒΕ), με λίγα λόγια της μεταμφιεσμένης βάσης του 10, που έρχεται με μεθοδικότητα να στήσει σιδερένιους ιστούς αποκλεισμού σε βάρος των φτωχότερων στρωμάτων, συνδέεται με ένα νήμα με την κατάργηση στοιχειωδών εργασιακών δικαιωμάτων που οδηγούν σε καθεστώς δουλείας και δένει χειροπόδαρα παλιούς και ιδιαίτερα νέους εργαζόμενους.
Η φετινή φουρνιά των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων είναι αναμφισβήτητα από τις πιο αδικημένες. Δεν είναι μόνο οι δραματικές επιπτώσεις της πανδημίας και η εκπαίδευση που μετατράπηκε σε τηλεκπαίδευση είναι και οι επιλογές του ΥΠΑΙΘ να περάσει αντιδραστικές αλλαγές που υψώνουν πρόσθετα υψηλά εμπόδια στις προσπάθειες των υποψηφίων και των οικογενειών τους για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Επιγραμματικά: Ο μεγαλύτερος όγκος της ύλης δεν έχει διδαχτεί δια ζώσης, αλλά με τηλεκπαίδευση που άφησε τεράστια κενά και διεύρυνε το χάσμα των κοινωνικών και εκπαιδευτικών ανισοτήτων. Η μείωση της ύλης είναι σαφώς μικρότερη αναλογικά με πέρυσι. Το ΥΠΑΙΘ ήθελε να αποδείξει ότι όλα πήγαν καλά με την τηλεκπαίδευση και το μάρμαρο πληρώνουν οι υποψήφιοι. Σε αυτές τις συνθήκες το ΥΠΑΙΘ αντί να αυξήσει τον αριθμό των εισακτέων με δεδομένη την έκτακτη κατάσταση της πανδημίας μείωσε αισθητά τον αριθμό των εισακτέων, κυρίως στα κεντρικά τμήματα των ΑΕΙ, υψώνοντας επιπλέον εμπόδια. 

Το υψηλότερο εμπόδιο, ωστόσο, είναι η καθιέρωση από φέτος, από τη χρονιά της πανδημίας της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής η οποία μάλιστα νομοθετήθηκε μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς που σημαίνει ότι οι υποψήφιοι είχαν ξεκινήσει τον αγώνα τους και στη διάρκειά του άλλαξαν οι όροι διεξαγωγής του!

Με τους πιο μετριοπαθείς υπολογισμούς, ο αριθμός των φετινών εισακτέων θα είναι μικρότερος κατά τουλάχιστον 16.000 σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Το υπουργείο Παιδείας παράγει μια «νομιμότητα» που αντιστρατεύεται τη λογική και την ηθική. Αλήθεια, ποιος παίρνει υπόψη του τις συνθήκες εγκλεισμού και την απουσία ζωντανής τάξης πέντε μήνες τώρα για τους φετινούς υποψηφίους και ποια είναι η ηθική του υπουργείου Παιδείας, που επιλέγει αυτόν ακριβώς τον χρόνο για να εφαρμόσει την πιο ταξική πολιτική του;
Είναι φανερό δια γυμνού οφθαλμού ότι ο βασικός προσανατολισμός είναι η μείωση των εισακτέων, η πριμοδότηση της ιδιωτικής Ανώτατης Εκπαίδευσης και η ιδιωτικοποίηση του δημόσιου πανεπιστημίου με την παραχώρηση υποδομών του για όσους ξένους φοιτητές μπορούν να πληρώνουν δίδακτρα. 

Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) θα παίξει τον ρόλο  του τροχονόμου της εισόδου στα πανεπιστήμια, εξοστρακίζοντας, με εργαλείο τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων, χιλιάδες υποψήφιους, χωρίς να εκτίθεται το υπουργείο Παιδείας με μια ανακοίνωση μειωμένου αριθμού εισακτέων. Παράλληλα βάζει ταφόπλακα στα όνειρα των μαθητών των Εσπερινών Λυκείων για συνέχιση των σπουδών τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Τα σχέδια του ΥΠΑΙΘ οδηγούν σε μια εκπαιδευτική «Ηρωδιάδα»! Χέρι χέρι με την υποεκπαίδευση θα επιχειρηθεί η μαζική έξωση των αδυνάτων. Η λυκειακή βαθμίδα θα επιφορτιστεί όχι στο να προετοιμάσει το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού αλλά στο να διαπιστώσει-νομιμοποιήσει την ικανότητα εκείνων που προορίζονται να φοιτήσουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση εξοντώνοντας ηθικά και οικονομικά τους μαθητές και τις οικογένειές τους που θα προσφύγουν σε επιπρόσθετη εξωσχολική βοήθεια προκειμένου να ανταποκριθούν.

Αποκλειστικός ρόλος αυτού του νέου σχολείου γίνεται να χωρίσει με «αντικειμενικό» τρόπο τους «μπροστάρηδες» από τους «ουραγούς», τους ικανούς από τους «ανίκανους» και να εξωθήσει τους δεύτερους σε μια γρήγορη έξοδο από το Λύκειο.

Έτσι οι μη ευνοημένοι μαθητές καλούνται να παίξουν τον ρόλο της Ιφιγένειας για να φυσήξει ούριος άνεμος στον κυρίαρχο στόχο για περικοπές, κατάρτιση αντί για εκπαίδευση και φθηνό εργατικό δυναμικό.

Ζητάμε να μην ισχύσει η ΕΒΕ σε κανένα τύπο Λυκείου και να δοθεί η δυνατότητα να σπουδάσουν στα ΑΕΙ σε αριθμό εισακτέοι τουλάχιστον όσες θέσεις πέρασαν και πέρσι. 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΟΔΥ: Νέες Προσλήψεις με μισθό έως 3.400€ το μήνα

Σχολεία: Όλα τα νέα μέτρα αυτή την εβδομάδα - Τι ισχύει από σήμερα

Επίδομα παιδιού Α21: Πότε πληρώνεται η 5η δόση από τον ΟΠΕΚΑ

Προσλήψεις σε Δήμους: Ανοίγουν 1.700 μόνιμες θέσεις εργασίας

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδοτεί και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, ΜΟΝΟ με 25 ευρώ τον μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

kerameos
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ποια είναι τα κριτήρια επάρκειας ή ανεπάρκειας;
Αναλυτικά όσα ορίζει ο νόμος Κεραμέως για τα κριτήρια βάσει των οποίων θα αξιολογούνται ως επαρκείς ή ανεπαρκείς οι εκπαιδευτικοί των δύο βαθμίδων...
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ποια είναι τα κριτήρια επάρκειας ή ανεπάρκειας;
Lockdown: Νωρίτερα ή άρση - Όλο το Χρονοδιάγραμμα
Κορονοϊός: Δραματικές προβλέψεις από Σαρηγιάννη-Καπραβέλο για το Νοέμβριο
Περαιτέρω επιδείνωση το ερχόμενο μήνα προβλέπει το μοντέλο Σαρηγιάννη, μετά το ιστορικό ρεκόρ από την έναρξη της πανδημίας. Εικόνα κατάρρευσης του...
Κορονοϊός: Δραματικές προβλέψεις από Σαρηγιάννη-Καπραβέλο για το Νοέμβριο
Θέσεις εργασίας
ΑΣΕΠ: Οι προκηρύξεις σε εξέλιξη για 547 μόνιμες προσλήψεις
Σε εξέλιξη βρίσκονται αυτό το διάστημα τρεις νέες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ που αφορούν την πρόσληψη 547 νέων δημοσίων υπαλλήλων σε οκτώ φορείς του...
ΑΣΕΠ: Οι προκηρύξεις σε εξέλιξη για 547 μόνιμες προσλήψεις
dimosioi-ipalliloi-προσληψεις
Τί άλλαξε στις άδειες των δημοσίων υπαλλήλων και ΙΔΑΧ -ΙΔΟΧ
Εγκύκλιος του υπουργείου Εσωτερικών διευκρινίζει όλα όσα ορίζει ο τελευταίος εργασιακός νόμος για τις άδειες των δημοσίων υπαλλήλων.
Τί άλλαξε στις άδειες των δημοσίων υπαλλήλων και ΙΔΑΧ -ΙΔΟΧ