Ειδικά σχολεία: Μεγάλες ελλείψεις σε Κερατσίνι & Πέραμα
Είναι αδιανόητο ένα ειδικό σχολείο με 26 μαθητές να λειτουργεί από τον Δεκέμβρη χωρίς κοινωνικό λειτουργό, καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ «Νίκος Πλουμίδής». Επιπλέον στο Ειδικό Σχολείο Περάματος το πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων δεν υλοποιείται

Υποστελεχωμένα είναι δύο ειδικά σχολεία, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, σε Πέραμα και Κερατσίνι, όπως καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Νίκος Πλουμίδης». 

Συγκεκριμένα, στο 1ο ειδικό δημοτικό σχολείο Κερατσινίου, ενώ έχουν περάσει 3 μήνες από τότε που η κοινωνική λειτουργός πήρε άδεια ευπαθούς ομάδας, ακόμα δεν έχει υπάρξει νέα τοποθέτηση. Είναι αδιανόητο, τονίζουν οι εκπαιδευτικοί, ένα ειδικό σχολείο με 26 μαθητές να λειτουργεί από τον Δεκέμβρη χωρίς κοινωνικό λειτουργό.

Επιπλέον, προβλήματα υπάρχουν και στο Ειδικό Σχολείο Περάματος αφού το πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων δεν υλοποιείται με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, λόγω του ότι δεν έχει καταλήξει ακόμα ο μειοδοτικός διαγωνισμός. 

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να τοποθετηθεί άμεσα κοινωνική λειτουργός στο 1ο ειδικό δημοτικό σχολείο Κερατσινίου καθώς και να ξεκινήσουν άμεσα τα σχολικά γεύματα στο Ειδικό Σχολείο Περάματος

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Έχουν περάσει 3 μήνες από τότε που η κοινωνική λειτουργός πήρε άδεια ευπαθούς ομάδας και ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί νέα κοινωνική λειτουργός στο 1ο ειδικό δημοτικό σχολείο Κερατσινίου.

Σε μία τέτοια τραγική συγκυρία, στην κορύφωση της πανδημίας, που στα ειδικά σχολεία τα κρούσματα θερίζουν και θρηνήσαμε μέχρι και νεκρούς μαθητές και εκπαιδευτικούς από κορονοϊό, αφού η κυβέρνηση δεν πήρε και συνεχίζει να μην  παίρνει ουσιαστικά μέτρα για την προστασία της υγείας τους, έχουμε επιπλέον να αντιμετωπίσουμε και την υποστελέχωση από αναγκαίο προσωπικό.

 Είναι αδιανόητο ειδικό σχολείο με 26 μαθητές να λειτουργεί από τον Δεκέμβρη χωρίς κοινωνικό λειτουργό. Αυτή η κατάσταση διαταράσσει την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και εμποδίζει την ολόπλευρη στήριξη των μαθητών που την έχουν ανάγκη, που απλόχερα και ασταμάτητα οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να παρέχουν. Σημειώνουμε ότι πρόσφατα και μετά από αλλεπάλληλες πιέσεις τοποθετήθηκε ψυχολόγος.

Απαιτούμε άμεσα να τοποθετηθεί κοινωνικός λειτουργός!

Την ίδια στιγμή η κυβερνητική αναλγησία και αδιαφορία δε σταματά στο Ειδικό Κερατσινίου, αλλά συνεχίζεται με άλλον τρόπο στο Ειδικό Περάματος.

Δυστυχώς, στο Ειδικό Περάματος το πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων δεν υλοποιείται με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, αφού δεν έχει καταλήξει ακόμα ο μειοδοτικός διαγωνισμός. Δεν μπορεί μία τέτοιου είδους ανακούφιση, που το εκπαιδευτικό κίνημα κατέκτησε με αγώνες, να μην υλοποιείται και μάλιστα σε μία περιοχή που την έχει ανάγκη.

Απαιτούμε άμεσα να λυθούν τα όποια γραφειοκρατικά προβλήματα και να ξεκινήσει το πρόγραμμα!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

filologoi_1.jpg
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
Εξήντα μεταπτυχιακοί φοιτητές και μέλη της διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς επισκέφθηκαν πανεπιστήμια στο Μαϊάμι, με στόχο νέες διεθνείς...
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
taksi
Το κρυφό πρόσωπο της ελληνικής εκπαίδευσης: Απόφοιτος μιλά για τις απάτες του εκπαιδευτικού συστήματος
Σφοδρές καταγγελίες για το εκπαιδευτικό σύστημα από απόφοιτο Λυκείου: «Η παιδεία έχει εκφυλιστεί σε αποστήθιση και εξετασιοκεντρικότητα»
Το κρυφό πρόσωπο της ελληνικής εκπαίδευσης: Απόφοιτος μιλά για τις απάτες του εκπαιδευτικού συστήματος