Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει η ΕΛΜΕ Σάμου για την λειτουργία του ειδικού σχολείου του νησιού εν μέσω κορονοϊού και με αφορμή τον τραγικό θάνατο μαθητή ειδικού σχολείου στον Πειραιά.
Τεστ πραγματοποιήθηκαν, σύμφωνα με την ΕΛΜΕ, «τέλη Γενάρη και Φλεβάρη, ύστερα από απαίτηση και παρέμβαση των εκπαιδευτικών του σχολείου».
Την ίδια ώρα, «το ειδικό σχολείο της Σάμου έχει να αντιμετωπίσει και ζητήματα που σχετίζονται με την υγεία και την υγιεινή όλων. Μαθητές και καθηγητές συνυπάρχουν με τρωκτικά και έντομα, ταβάνια στάζουν στους διαδρόμους του σχολείου».
Η ΕΛΜΕ Σάμου άμεσα τη λήψη μέτρων για τα ειδικά σχολεία και επιπλέον προσλήψεις προσωπικού.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΑΠΟ ΚΟΡΟΝΟΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΞΑΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Με θλίψη ανακοινώνουμε την τραγική κατάληξη μαθητή Ειδικού Σχολείου του Πειραιά από κορονοϊό. Πρόκειται για μαθητή που έπασχε από βαρύ αυτισμό και πολλά υποκείμενα νοσήματα. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά του.
Σύμφωνα με την ενημέρωση από το σχολείο, ο μαθητής είχε σταματήσει να προσέρχεται από τις 12/2, λόγω άλλης ασθένειας. Δέκα μέρες μετά εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα (βήχα, δύσπνοια), διασωληνώθηκε και δυστυχώς κατέληξε χτες (4/3). Στο μεταξύ, ύποπτα συμπτώματα εμφάνισε και η μητέρα του, κατά τη διάρκεια της παραμονής του παιδιού στο σπίτι, όπου και διαγνώστηκε και ίδια θετική στον ιό covid 19.
Ανεξάρτητα πού κόλλησε το παιδί και ποιος κόλλησε ποιον, είναι προκλητική η συνολική προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ να παρουσιάσει μια εικόνα επίπλαστης κανονικότητας, ότι “δεν τρέχει τίποτα”, ώστε να κρύψει τις τεράστιες ευθύνες που έχει!
Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα:
- Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά τι μέτρα έχουν παρθεί για την αποσυμφόρηση των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών, για να μειωθεί ο συγχρωτισμός παιδιών από διαφορετικές περιοχές και από διαφορετικά σχολεία;
- Δεν έχουν παρθεί μέτρα για να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό για να μειωθούν οι μαθητές ανά ομάδα για να μην συγχρωτίζονται μαθητές και εργαζόμενοι. Για να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό σχολικών νοσηλευτών & ΕΒΠ για να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
- Δεν υπάρχει καμία μέριμνα για εντοπισμό, καταγραφή και κυρίως για συστηματική παρακολούθηση των μαθητών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, με ευθύνη του Υπουργείου Υγείας. Η τραγική περίπτωση του μαθητή μας αποδεικνύει πως πολλά παιδιά στα Ειδικά Σχολεία ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, έχουν και άλλα υποκείμενα (σοβαρά) νοσήματα Αναδεικνύεται λοιπόν η ανάγκη, ανάλογα με τον τόπο κατοικίας των μαθητών, να υπάρχει συστηματική επαφή και παρακολούθηση του μαθητή και της οικογένειά του από φορέα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (εξέταση, συχνά τεστ κλπ). Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την ανάγκη ολοκληρωμένης, ουσιαστικής κρατικής παρέμβασης και μέριμνας, η οποία όμως απουσιάζει προκλητικά!
- Δεν έχει γίνει ούτε ένας εμβολιασμός εργαζόμενου σε Ειδικό Σχολείο. Ο εμβολιασμός του προσωπικού των Ειδικών Σχολείων μπορεί να ανακοινώθηκε ότι μπαίνει σε προτεραιότητα αλλά η όλη διαδικασία εξαντλήθηκε στη δήλωση συμμετοχής, χωρίς ουσιαστικές διαδικασίες ενημέρωσης, χωρίς σχεδιασμό για να ξεκινήσει άμεσα ο εμβολιασμός. Ακόμα και αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα η κυβέρνηση το αντιμετώπισε αποκλειστικά με όρους επικοινωνίας και προπαγάνδας.
Στο ειδικό σχολείου της Σάμου τεστ πραγματοποιούνται πολύ αραιά. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν τέλη Γενάρη και Φλεβάρη, ύστερα από απαίτηση και παρέμβαση των εκπαιδευτικών του σχολείου. Εκτός των γενικότερων προβλημάτων που εμφανίζονται στην επικράτεια, το ειδικό σχολείο της Σάμου έχει να αντιμετωπίσει και ζητήματα που σχετίζονται με την υγεία και την υγιεινή όλων. Μαθητές και καθηγητές συνυπάρχουν με τρωκτικά και έντομα, ταβάνια στάζουν στους διαδρόμους του σχολείου. Ακατάλληλοι χώροι μετατράπηκαν σε αίθουσες διδασκαλίας μέσα από την προσωπική δουλειά και το πείσμα των εκπαιδευτικών που ξεπερνώντας τον φόβο της πανδημίας στέκονται στο πλευρό των μαθητών τους.
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας ν’ αναλάβουν τις ευθύνες τους! Όσο τα ειδικά σχολεία στις «κόκκινες» περιοχές μένουν ανοιχτά, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΡΑ, ΤΟΣΟ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ!
Απαιτούμε για όλα τα σχολεία και ιδιαίτερα για τα ειδικά :
- Λειτουργία όλων των σχολείων με ολιγομελή τμήματα.
- Να προταχθούν οι εκπαιδευτικοί στους μαζικούς εμβολιασμούς, με προτεραιότητα τους εργαζόμενους στα ειδικά σχολεία!
- Να διενεργούνται μαζικά, περιοδικά τεστ ώστε να ελέγχεται η διασπορά. Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος να γίνονται οι αναγκαίες ιχνηλατήσεις, αλλά και φροντίδα των πασχόντων.
- Να έχουν όλα τα σχολεία Νοσηλευτή!
- Να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό για να μειωθούν οι μαθητές ανά ομάδα για να μην συγχρωτίζονται μαθητές και εργαζόμενοι.
- Να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό καθαριότητας για να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτοκόλλα.
- Να γίνεται αυστηρός έλεγχος από την Περιφέρεια για το εάν τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλά στη μεταφορά των μαθητών. Να αυξηθούν τα δρομολόγια ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕΤΡΑ!
9-3-2021
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη