Θεατρολόγοι Πέλλας: Μας αποκλείουν από τις μόνιμες προσλήψεις
Οι θεατρολόγοι Πέλλας στέλνουν επιστολή διαμαρτυρίας με την οποία διεκδικούν τη σύσταση οργανικών θέσεων ΠΕ 91 του κλάδου τους που μέχρι στιγμής έχει αποκλειστεί από τις μόνιμες προσλήψεις / διορισμούς εκπαιδευτικών

Οι αναπληρωτές θεατρολόγοι του Νομού Πέλλας στέλνουν ανοικτή επιστολή προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, διεκδικώντας να συμπεριληφθεί και ο κλάδος τους στις μόνιμες προσλήψεις και τους διορισμούς εκπαιδευτικών.

Η τελευταία εξέλιξη, όσον αφορά τον κλάδο των θεατρολόγων, είναι ο αποκλεισμός τους από τις μόνιμες προσλήψεις / σύσταση οργανικών θέσεων στην Ειδική Αγωγή τη στιγμή μάλιστα που οι ίδιοι εργάζονται ως Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί.

Οι θεατρολόγοι τονίζουν πως αποδεδειγμένα το Θέατρο ως παιδαγωγικό μέσο διδασκαλίας έχει ουσιαστικές επιδράσεις στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού μέσα και έξω από το σχολείο και διεκδικούν άμεση θέσπιση οργανικών θέσεων για τον κλάδου τους.

Η επιστολή των θεατρολόγων Πέλλας

«Γιατί  έχουμε μόνο μια φορά την εβδομάδα Θεατρική Αγωγή;»

«Γιατί  φέτος δεν έχουμε Θεατρική Αγωγή;»

Το παρόν κείμενο συντάσσεται και υπογράφεται από Αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής  της Α/θμιας Διεύθυνσης Πέλλας . Το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής διδάσκεται στα σχολεία εδώ και 20 χρόνια. Έως και το σχολικό έτος 2015 – 2016 διδασκόταν σε όλες τις τάξεις της Α / θμιας Εκπαίδευσης, καθώς και στη Β/θμια Εκπαίδευση. Την τελευταία πενταετία «εκδιώχθηκε» από την Ε’ και Στ’  Δημοτικού και πέρυσι από τη Β/θμια χωρίς καμία επιστημονική / παιδαγωγική αιτιολόγηση.

Η τελευταία εξέλιξη που προκαλεί μεγάλα ερωτήματα ήταν ο αποκλεισμός του κλάδου από τις μόνιμες προσλήψεις / σύσταση οργανικών θέσεων στην Ειδική Αγωγή τη στιγμή που μέχρι και την ώρα που συντάσσεται αυτό το κείμενο στα σχολεία Ειδικής Αγωγής εργάζονται συνάδελφοι ΠΕ 91 ως Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί (;) .

Και τα ερωτήματα συνεχίζονται :

  • Ποια είναι η θέση του Θεάτρου στο ελληνικό σχολείο του 21ου αιώνα;
  • Ποια είναι η θέση των Τεχνών στο ελληνικό σχολείο του 21ου αιώνα;
  • Ποιο είναι το όραμα (αν υπάρχει) για το ελληνικό σχολείο του μέλλοντος;

Η εικοσαετή εμπειρία του κλάδου μας στα σχολεία αποδεδειγμένα έχει δείξει ότι το Θέατρο ως παιδαγωγικό μέσο διδασκαλίας έχει ουσιαστικές επιδράσεις στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού μέσα και έξω από το σχολείο, καθώς το παιδί μέσω της Θεατρικής Αγωγής :

  • Ανακαλύπτει τον εαυτό του και τον κόσμο
  • Καλλιεργεί σχέσεις με τους συμμαθητές του και την εκπαιδευτική κοινότητα μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον δημιουργικότητας
  • Αναπτύσσει κοινωνικές δεξιότητες (επικοινωνία, κριτική σκέψη, συνεργασία)
  • Αποκτά  αυτοεκτίμηση και καλύπτει τις ψυχολογικές ανάγκες του μέσα από την αυτοπραγμάτωση του

Έτσι, λοιπόν, με την παρούσα επιστολή μας :

Ευελπιστούμε στην συμπόρευση σας με τα αιτήματα του κλάδου μας και προσδοκούμε τη στήριξη σας.

Οι Αναπληρώτριες Θεατρολόγοι Πέλλας

  • Ειρήνη Ζώη ΠΕ 91.01
  • Ελισάβετ Καρακασίδου  ΠΕ 91.01
  • Αλεξάνδρα Λιούρτα ΠΕ 91.01
  • Γεωργία Μπλάγκου ΠΕ 91.01
  • Γαρυφαλλιά Σκορδή ΠΕ 91.01
  • Δανάη Τανίδου ΠΕ 91.01
  • Μαρία Φράγκου ΠΕ 91.01
  • Αναστασία Χατζηλιάδου ΠΕ 91.01

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Self tests: Κρούσματα σε 359 μαθητές και 254 εκπαιδευτικούς

Λύκεια - Λινού: Μοριακά τεστ στους μαθητές που βγήκαν αρνητικοί

Ευτράπελες ιστορίες από το μάθημα με webex

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
"...άνοιξαν τα λύκεια με τη διεξαγωγή των self tests, μεταφέροντας για μια ακόμα φορά την ευθύνη στους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς"...
Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
Εκτοξεύονται τα κενά τη νέα σχολική χρονιά μετά τις 8.000 παραιτήσεις
Εκτοξεύονται τα κενά τη νέα σχολική χρονιά μετά τις παραιτήσεις εκπαιδευτικών
Η φετινή αύξηση των παραιτήσεων εκπαιδευτικών απογειώνει τα εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία - Σταγόνα στον ωκεανό οι μόνιμοι διορισμοί
Εκτοξεύονται τα κενά τη νέα σχολική χρονιά μετά τις 8.000 παραιτήσεις
Τροχαίο στη Γαύδο: «Η κοπέλα έμεινε αβοήθητη τουλάχιστον 5 ώρες»
Τροχαίο στη Γαύδο: «Η κοπέλα έμεινε αβοήθητη τουλάχιστον 5 ώρες»
«Για περίπου 5 ώρες δεν φάνηκε καμία βοήθεια» σημειώνει κάτοικος της Γαύδου για το τροχαίο που στοίχισε τη ζωή σε φοιτήτρια του Πολυτεχνείου Κρήτης -...
Τροχαίο στη Γαύδο: «Η κοπέλα έμεινε αβοήθητη τουλάχιστον 5 ώρες»
ΣΕΠΕ Κερατσινίου - Περάματος: Κάλεσμα στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο
ΣΕΠΕ Κερατσινίου - Περάματος: Κάλεσμα στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο
Ο Σύλλογος Π.Ε Κερατσινίου Περάματος Νίκος Πλουμπίδης συμμετέχει στην Πανελλαδική ημέρα δράσης για τα σχολεία στις 14 Απριλίου
ΣΕΠΕ Κερατσινίου - Περάματος: Κάλεσμα στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο