Οι αναπληρωτές θεατρολόγοι του Νομού Πέλλας στέλνουν ανοικτή επιστολή προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, διεκδικώντας να συμπεριληφθεί και ο κλάδος τους στις μόνιμες προσλήψεις και τους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Η τελευταία εξέλιξη, όσον αφορά τον κλάδο των θεατρολόγων, είναι ο αποκλεισμός τους από τις μόνιμες προσλήψεις / σύσταση οργανικών θέσεων στην Ειδική Αγωγή τη στιγμή μάλιστα που οι ίδιοι εργάζονται ως Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί.
Οι θεατρολόγοι τονίζουν πως αποδεδειγμένα το Θέατρο ως παιδαγωγικό μέσο διδασκαλίας έχει ουσιαστικές επιδράσεις στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού μέσα και έξω από το σχολείο και διεκδικούν άμεση θέσπιση οργανικών θέσεων για τον κλάδου τους.
Η επιστολή των θεατρολόγων Πέλλας
«Γιατί έχουμε μόνο μια φορά την εβδομάδα Θεατρική Αγωγή;»
«Γιατί φέτος δεν έχουμε Θεατρική Αγωγή;»
Το παρόν κείμενο συντάσσεται και υπογράφεται από Αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής της Α/θμιας Διεύθυνσης Πέλλας . Το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής διδάσκεται στα σχολεία εδώ και 20 χρόνια. Έως και το σχολικό έτος 2015 – 2016 διδασκόταν σε όλες τις τάξεις της Α / θμιας Εκπαίδευσης, καθώς και στη Β/θμια Εκπαίδευση. Την τελευταία πενταετία «εκδιώχθηκε» από την Ε’ και Στ’ Δημοτικού και πέρυσι από τη Β/θμια χωρίς καμία επιστημονική / παιδαγωγική αιτιολόγηση.
Η τελευταία εξέλιξη που προκαλεί μεγάλα ερωτήματα ήταν ο αποκλεισμός του κλάδου από τις μόνιμες προσλήψεις / σύσταση οργανικών θέσεων στην Ειδική Αγωγή τη στιγμή που μέχρι και την ώρα που συντάσσεται αυτό το κείμενο στα σχολεία Ειδικής Αγωγής εργάζονται συνάδελφοι ΠΕ 91 ως Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί (;) .
Και τα ερωτήματα συνεχίζονται :
- Ποια είναι η θέση του Θεάτρου στο ελληνικό σχολείο του 21ου αιώνα;
- Ποια είναι η θέση των Τεχνών στο ελληνικό σχολείο του 21ου αιώνα;
- Ποιο είναι το όραμα (αν υπάρχει) για το ελληνικό σχολείο του μέλλοντος;
Η εικοσαετή εμπειρία του κλάδου μας στα σχολεία αποδεδειγμένα έχει δείξει ότι το Θέατρο ως παιδαγωγικό μέσο διδασκαλίας έχει ουσιαστικές επιδράσεις στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού μέσα και έξω από το σχολείο, καθώς το παιδί μέσω της Θεατρικής Αγωγής :
- Ανακαλύπτει τον εαυτό του και τον κόσμο
- Καλλιεργεί σχέσεις με τους συμμαθητές του και την εκπαιδευτική κοινότητα μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον δημιουργικότητας
- Αναπτύσσει κοινωνικές δεξιότητες (επικοινωνία, κριτική σκέψη, συνεργασία)
- Αποκτά αυτοεκτίμηση και καλύπτει τις ψυχολογικές ανάγκες του μέσα από την αυτοπραγμάτωση του
Έτσι, λοιπόν, με την παρούσα επιστολή μας :
- Αιτούμαστε την άμεση θέσπιση οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας.
- Ζητάμε ισοκατανομή των θέσεων στις αναμενόμενες μόνιμες προσλήψεις για όλους τους κλάδους.
Ευελπιστούμε στην συμπόρευση σας με τα αιτήματα του κλάδου μας και προσδοκούμε τη στήριξη σας.
Οι Αναπληρώτριες Θεατρολόγοι Πέλλας
- Ειρήνη Ζώη ΠΕ 91.01
- Ελισάβετ Καρακασίδου ΠΕ 91.01
- Αλεξάνδρα Λιούρτα ΠΕ 91.01
- Γεωργία Μπλάγκου ΠΕ 91.01
- Γαρυφαλλιά Σκορδή ΠΕ 91.01
- Δανάη Τανίδου ΠΕ 91.01
- Μαρία Φράγκου ΠΕ 91.01
- Αναστασία Χατζηλιάδου ΠΕ 91.01
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη