Θεατρολόγοι Εύβοιας: Να μη γίνουμε κλάδος «φάντασμα»
Επιστολή διαμαρτυρίας Θεατρολόγων Εύβοιας: «Στην Εύβοια16 θεατρολόγοι διδάσκουν θεατρική αγωγή και ενώ δεν υπάρχει ούτε ένα μόνιμος υπάρχουν ΜΗΔΕΝ οργανικά κενά»

 

Ανοικτή επιστολή διαμαρτυρίας στέλνουν οι Θεατρολόγοι που διδάσκουν στην Εύβοια διεκδικώντας δικαιοσύνη και διαφάνεια στους διορισμούς και του κλάδου τους. Όπως καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί ο κλάδος τους έχει γίνει κλάδος φάντασμα, αφού στην Εύβοια αν και διδάσκουν 16 αναπληρωτές θεατρολόγοι, δεν υπάρχει ούτε ένα οργανικό κενό στο μάθημα αυτό.

Οι θεατρολόγοι ζητούν το αυτονόητο, δηλαδή να συμπεριληφθούν στους μόνιμους διορισμούς που έχει προαναγγήλει το υπουργείο Παιδείας και να απεγκλωβιστούν από την ανασφάλεια της απόλυσης και την επαναπρόσληψης, από την ανασφάλεια της γεωγραφικής τοποθέτησής τους, από την ανασφάλεια της αναζήτησης στέγης κάθε Σεπτέμβρη ή αργότερα, ανάλογα με την ημερομηνία πρόσληψής τους

Η επιστολή

Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες,

Στις 5/2 έκανε τον γύρο του διαδικτύου η επιστολή των συναδέλφων μας που εργάστηκαν ως αναπληρωτές, -τριες όλα αυτά τα χρόνια στην Κρήτη.

Προσυπογράφουμε κάθε λέξη τους για τα οφέλη των τεχνών (Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Μουσική) στα σχολεία μας αλλά νιώθουμε και την ίδια αγωνία για το εργασιακό μας μέλλον. Νιώθουμε αγανάκτηση και μόνο στην ιδέα ότι δεν θα αντιμετώπισετε με δικαιοσύνη όλους τους κλάδους.

Αναρωτιόμαστε γιατί δεν έχουν συσταθεί ακόμη οργανικές θέσεις στα δημοτικά σχολεία στις κοινές ειδικότητες (Θεατρολόγοι, Εικαστικοί, Καθηγητές Γαλλικών και Γερμανικών και Πληροφορικοί).

Σας θυμίζουμε πως αποκλείσατε τους εκπαιδευτικούς ειδικότητας από τους διορισμούς στα ειδικά δημοτικά σχολεία.

Είμαστε υπέρ της δικαιοσύνης, της διαφάνειας, κατά των αποκλεισμών αλλά και των διαχωρισμών: κύριες και δευτερεύουσες ειδικότητες ή κλάδοι που έχουν οργανικά κενά και κλάδοι «φαντάματα».

Ποιοι είναι αυτοί; Αυτοί που προσλαμβάνονται κατά εκατοντάδες στις προσλήψεις αναπληρωτών, δεν έχουν ούτε έναν υπεράριθμο, σε πολλούς νομούς δεν υπάρχει ούτε ένας μόνιμος αλλά έχουν μηδέν ή ελάχιστα οργανικά κενά.

Είναι και οι θεατρολόγοι ένας κλάδος- «φάντασμα». 16 θεατρολόγοι διδάσκουν θεατρική αγωγή στην Εύβοια, δεν υπάρχει ούτε ένα μόνιμος αλλά έχουμε ΜΗΔΕΝ οργανικά κενά.

Παρακαλούμε να δείτε το θέμα με ευαισθησία και ενσυναίσθηση.

Οι διορισμοί που έχουν εξαγγελθεί και αναμένεται να γίνουν πράξη, όπως ήδη έγιναν στην ειδική αγωγή, με κανέναν τρόπο δε θέλουμε να είναι ένα δεύτερο, απανωτό πλήγμα για τον κλάδο μας.

Ζητούμε το αυτονόητο: οι εκπαιδευτικοί μας, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται σχεδόν 20 χρόνια πια μέσα στα σχολεία μας, που συμπληρώνουν θέσεις σε όλο τον Νομό, σε ένα δύσκολο επαρχιακό οδικό δίκτυο, επιτέλους να απεγκλωβιστούν από την ανασφάλεια της απόλυσης και την επαναπρόσληψης, από την ανασφάλεια της γεωγραφικής τοποθέτησής τους, από την ανασφάλεια της αναζήτησης στέγης κάθε Σεπτέμβρη ή αργότερα, ανάλογα με την ημερομηνία πρόσληψής τους.

Αναπληρώτριες-Αναπληρωτές Θεατρολόγοι Εύβοιας:

  1. Αρουσαλίδου Νίκη (Προϋπηρεσία στην Εύβοια: 2018-19, 2019-2020)
  2. Βαρδουλάκη Ιφιγένεια (Προϋπηρεσία στην Εύβοια: 2015-16)
  3. Κακαρά Γεωργία (Προϋπηρεσία στην Εύβοια: 2002-2021)
  4. Λάμπρου Κορνηλία (Προϋπηρεσία στην Εύβοια: 2007-2021)
  5. Μάστορη Γαρυφαλλιά (Προϋπηρεσία στην Εύβοια: 2011-12, 2012-13,2015-16,2016-17)
  6. Μητρούτσικου Ηρώ (Προϋπηρεσία στην Εύβοια: 2019-20)
  7. Μιχελή Παγώνα (Προϋπηρεσία στην Εύβοια: 2019-20, 2020-21)
  8. Νικολαΐδου Άννα (Προϋπηρεσία στην Εύβοια: 2017-18, 2019-20, 2020-21)
  9. Οικονομοπούλου Μαίρη (Προϋπηρεσία στην Εύβοια: 2012-13, 2013-14, 2014-15, 2015-16, 2017-18,  2018-19, 2019-20, 2020-21)
  10. Σουλιωτάκη Αγγελική (Προϋπηρεσία στην Εύβοια: 2008-09, 2009-10, 2010-11, 2011-12, 2013-14, 2014-15, 2015-16, 2017-18, 2020-21)
  11. Σταθοπούλου Ελεάννα (Προϋπηρεσία στην Εύβοια: 2010-11, 2014-15)
  12. Σταματίου Ιωάννα (Προϋπηρεσία στην Εύβοια: 2010-11, 2011-12, 2015-16, 2019-20, 2021-21)

*Πηγή για την αφίσα: Ομάδα «Αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ στο fb»

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Self tests: Κρούσματα σε 359 μαθητές και 254 εκπαιδευτικούς

Λύκεια - Λινού: Μοριακά τεστ στους μαθητές που βγήκαν αρνητικοί

Ευτράπελες ιστορίες από το μάθημα με webex

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
"...άνοιξαν τα λύκεια με τη διεξαγωγή των self tests, μεταφέροντας για μια ακόμα φορά την ευθύνη στους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς"...
Γονείς: Φτάνει με τη συνεχή εναλλαγή «άνοιξε – κλείσε» των σχολείων
Εκτοξεύονται τα κενά τη νέα σχολική χρονιά μετά τις 8.000 παραιτήσεις
Εκτοξεύονται τα κενά τη νέα σχολική χρονιά μετά τις παραιτήσεις εκπαιδευτικών
Η φετινή αύξηση των παραιτήσεων εκπαιδευτικών απογειώνει τα εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία - Σταγόνα στον ωκεανό οι μόνιμοι διορισμοί
Εκτοξεύονται τα κενά τη νέα σχολική χρονιά μετά τις 8.000 παραιτήσεις
Τροχαίο στη Γαύδο: «Η κοπέλα έμεινε αβοήθητη τουλάχιστον 5 ώρες»
Τροχαίο στη Γαύδο: «Η κοπέλα έμεινε αβοήθητη τουλάχιστον 5 ώρες»
«Για περίπου 5 ώρες δεν φάνηκε καμία βοήθεια» σημειώνει κάτοικος της Γαύδου για το τροχαίο που στοίχισε τη ζωή σε φοιτήτρια του Πολυτεχνείου Κρήτης -...
Τροχαίο στη Γαύδο: «Η κοπέλα έμεινε αβοήθητη τουλάχιστον 5 ώρες»