Θεατρολόγοι: Πόσο ακόμα αναπληρωτές και ωρομίσθιοι;
Επιστολή διαμαρτυρίας Θεατρολόγων Κρήτης

«Πόσο ακόμα αναπληρωτές και ωρομίσθιοι;» διερωτώνται σε επιστολή διαμαρτυρίας θεατρολόγοι εκπαιδευτικοί σε σχολεία της Κρήτης.

«Μετά από τόσα χρόνια περιπλάνησης, διαφαίνεται η πιθανότητα μονιμοποίησης για κάποιους από μας. Δυστυχώς όμως, ακούμε τώρα για κατανομή διορισμών με λογικές 'σημαντικών" και "δευτερευόντων" μαθημάτων!», σημειώνουν σχετικά.

Αναλυτικά:

Είμαστε Θεατρολόγοι. Δουλεύουμε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση 5, 8, 19 χρόνια ως αναπληρωτές τριες, αναπληρώνουμε δηλαδή τον εαυτό μας! Υπηρετούμε Πανελλαδικά﮲ από περιοχή σε περιοχή, σε πόλεις και χωριά, μετακινούμαστε σε 3, 4, 5 σχολεία μες στην εβδομάδα, που συναντάμε 200, 300, 400 παιδιά. Κάθε χρόνο απολυόμαστε. Κάθε χρόνο βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την ανασφάλεια της ανεργίας και τον ανύπαρκτο προγραμματισμό της ζωής μας. Είμαστε θεατρολόγοι σε συνθήκες που απέχουν μακράν από το ιδανικό κι όμως στήνουμε παραστάσεις και δρώμενα, για τη χαρά των παιδιών και τη δημιουργικότητά τους. Έχουμε διδάξει Θεατρική Αγωγή σε μικροσκοπικές αίθουσες ή παλεύοντας να στήσουμε θεατρικές παραστάσεις στα κενά μας, είτε ανάμεσα στις μετακινήσεις μας.

Σας υπενθυμίζουμε ότι η Θεατρική Αγωγή εντάσσεται στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής και αποτελεί δυναμικό μέσο για την ενεργοποίηση του ατόμου, την απελευθέρωση της φαντασίας του, την καλλιέργεια της ψυχοκινητικής του έκφρασης και της κοινωνικοποίησης του. Η Θεατρική Αγωγή αποτελεί ψυχαγωγία: ως μια «λυτρωτική» εμπειρία, όπως συμβαίνει σε οποιαδήποτε μορφή παιχνιδιού. Στεκόμαστε – μαζί με τις υπόλοιπες ειδικότητες – δίπλα στα παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, στα παιδιά που μιλάνε διαφορετική γλώσσα, πολλές φορές μέσα από εξωλεκτικές δραστηριότητες, στα παιδιά που έχουν παράλληλη στήριξη, σε όλα τα παιδιά. Η καλλιτεχνική παιδεία οφείλει να είναι προσβάσιμη σε όλους και ιδιαίτερα στους μαθητές όλων των ηλικιών μέσα από το Δημόσιο Σχολείο.  

Είμαστε οι λεγόμενοι «εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων», αυτοί που εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες το Υπουργείο θεώρησε ορθώς ότι έχουμε θέση στο σχολείο ώστε να παρέχεται ολόπλευρη εκπαίδευση στους μαθητές, από ανθρώπους ειδικά καταρτισμένους. Βρισκόμαστε όμως στην περίοδο της απόλυτης υποβάθμισης του Δημόσιου σχολείου: μετά την κατάργηση ωρών του μαθήματός μας από την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού από την προηγούμενη κυβέρνηση, τώρα το Υπουργείο περνά σε μία έκδηλη, μη πολιτισμένη «εκπαιδευτική» μεταρρύθμιση καταργώντας από την Α' Λυκείου τα καλλιτεχνικά μαθήματα, ανάμεσά τους και τα «Στοιχεία Θεατρολογίας». Ο εξευτελισμός και η υποβάθμιση του κλάδου μας (και όχι μόνο του δικού μας) δε σταματάει εδώ, κορυφώνεται με τις ανύπαρκτες οργανικές θέσεις!  

Μετά από τόσα χρόνια περιπλάνησης, διαφαίνεται η πιθανότητα μονιμοποίησης για κάποιους από μας. Δυστυχώς όμως, ακούμε τώρα για κατανομή διορισμών με λογικές «σημαντικών» και «δευτερευόντων» μαθημάτων! 

Ζητάμε το λογικό. Το αυτονόητο. Το δίκαιο: Δημιουργία οργανικών θέσεων για τους κλάδους που τις στερούνται και δίκαιη κατανομή για όλους. Ζητάμε μόνιμους διορισμούς ανάλογους με τις ανάγκες της εκπαίδευσης. Διορισμούς ανάλογους με τις προσλήψεις αναπληρωτών που γίνονται εδώ και τόσα χρόνια, καλύπτοντας πάγιες ανάγκες και αποτελούν το μόνο αντικειμενικό κριτήριο. Τίποτα λιγότερο δεν θα είναι αρκετό, ούτε για μας αλλά ούτε και για τους μαθητές μας. 

Διαψεύστε τις φήμες για διορισμούς ως χάρη σε ημέτερους. Το Δημόσιο Σχολείο χρειάζεται όλους τους εκπαιδευτικούς του. Οι μαθητές και οι μαθήτριες χρειάζονται σύγχρονη και καλλιτεχνική μόρφωση, ανάπτυξη όλων των δεξιοτήτων τους, σε ένα Δημόσιο Σχολείο στελεχωμένο σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές ανάγκες. Για παιδιά που θα ξέρουν να ηγούνται του εαυτού τους, ενώ ταυτόχρονα θα τοποθετούνται ως αναπόσπαστο κομμάτι της ομάδας και κατ΄ επέκταση της κοινωνίας.

Αναπληρώτριες-Αναπληρωτές Θεατρολόγοι Κρήτης 

1. Αρμύρα Χαρίκλεια, Ρέθυμνο, 2018-2020  

2. Βακιρτζή Μελισάνθη Ρέθυμνο, 2020-2021 

3. Βαρδιάμπαση Γεωργία, Λασίθι, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, 2016-2021 4. Βασσάρα Χριστίνα, Χανιά, 2013-2014 και 2015-2021 

5. Δάγκα Ελένη, Ρέθυμνο 

6. Δάφνου Νικολέτα 

7. Ηλία-Δημοπουλου Κωνσταντίνα 

8. Ιντζιρτζή Βασιλική 

9. Καβακίδου Δόμνα, Χανιά, 2016-2017 

10. Καλογήρου Αλκμήνη 

11. Κανατέλια Έρη 2018-2021 Λασίθι 

12. Κάσσαρη Σοφία, (3 χρόνια ωρομίσθια και 11 χρόνια αναπληρώτρια) 13. Κασωτακη Βαρβάρα, Ρέθυμνο, 2002-2021  

14. Κολέζη Εριόλα Χανιά, 2018-2019, Ρέθυμνο, 2020-2021  15. Κοντολέων Άννα, Χανιά 2011-2012, 2014-2015, 2016-2017, 2018-2021 16. Κοντορούση Αγαθή (Ανθή), Ηράκλειο, 2010-2011 

17. Κουβαρά Μαρία, Ηράκλειο, 2020-2021 

18. Κουγιεντή Μαριγιάννα, Ηράκλειο και Λασίθι, 2007-2021 19. Λιοδακη Δημητρα, Χανιά, 2018-2020 

20. Λιόλιου Θεοχαρία (Χαρά), Λασίθι, 2019-2021 

21. Λουκάκη Ειρήνη, 2011-2021 

22. Μαμάση Ειρήνη 

23. Μανιώρου Καλλιοπη, 2008-2020 

24. Μαστορίδη Ευφροσύνη, Ηράκλειο, 2006-2021 

25. Μεντηλίδου Ελευθερία, Ηράκλειο, 2020-2021 

26. Μιμιλίδου Ελπινίκη, Ηράκλειο, 2017-2018 

27. Μιχαηλίδου Αναστασία, Λασίθι, Ηράκλειο, Χανιά, Ρέθυμνο, 2013-2021 28. Μπάμη Ίριδα 

29. Μπινικου Μαρία, Ηράκλειο, 2020-21 

30. Μωραϊτης Γιάννης 

31. Νάκα Αγλαΐα 

32. Οικονόμου Δανάη 

33. Πανακούλια Ιωάννα, Ηράκλειο και Χανιά, 2011-2020 

34. Πανουτσοπούλου Ευτυχία, Ρέθυμνο, 2019-2020 

35. Παπαεμμανουήλ Χάρης 

36. Παπαζαρκαδα Νικολέτα-Αφροδίτη 

37. Παπανικολοπουλου Ελεάννα, 2012-2021 

38. Παπαχρήστου Ελεάνα, Ρέθυμνο, 2016-2017 

39. Παρασκευοπούλου Αλεξάνδρα 

40. Παυλοπούλου Παναγιώτα, Ν. Ηρακλείου, 2018-2020  

41. Πολοπετράκη Γεωργία, Ρέθυμνο, 2020-2021  

42. Πριντζη Αθηνά, Χανιά (2013-2021) 

43. Πρωίου Ισμήνη, 2019-2020 

44. Ρέππα Μαρία (2009-2021) 

45. Ρούσσου Ισμήνη 

46. Σπιταδάκη Ευαγγελία, Χανιά, 2017-2021 

47. Σπυριδοπούλου Δέσποινα, Ηράκλειο, 2012-2016

48. Στεμπιλη Γιώτα, Χανιά, 2013-2015 κ 2017- 2020  

49. Σωμαρά Ευγενία, Ρέθυμνο, 2015-2016 

50. Σωμαράκη Αλεξάνδρα, Ηράκλειο (2005 έως 2010 ωρομίσθια και 2010-2021 αναπληρώτρια) 51. Τέλη Αγαθή 

52. Τουκμενίδου Κατερίνα 

53. Τσαγκαρακη Ελεάνα, 2008-2020 

54. Φλαμπούτογλου Χρυσούλα 

55. Φραγκάκη Κλειώ, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Λασίθι, 2017-2021  

56. Φύκαρη Καλλιόπη, Ηράκλειο, 2010-2011 

57. Ψαλλιδακη Θεοδώρα 

58. Ψαρουδάκη Αγάπη 

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Οι δύο ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ για τις κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης

Κυρώσεις σε εκπαιδευτικούς που δεν κάνουν self test

Άνοιγμα σχολείων: Τι πρέπει να γνωρίζουν μαθητές και εκπαιδευτικοί

Μόρια για Προσλήψεις - ΑΣΕΠ - Μεταπτυχιακά με ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ LTE του GoLearn - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening

ΜΑΘΗΜΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: Η νέα 7μηνη ή 9μηνη Μοριοδοτούμενη ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ εκπαιδευτικών ΜΟΝΟ 240 ή 220 ΕΥΡΩ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Πανελλήνιες 2021: Οι βάσεις για τις Πολυτεχνικές Σχολές
Σύγκλητος ΕΜΠ: Λήψη μέτρων για την ασφαλή επανέναρξη της ακαδημαϊκής λειτουργίας
Συνεδρίαση για την εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο εαρινό εξάμηνο, πραγματοποίησε την Τετάρτη η  Σύγκλητος του ΕΜΠ
Σύγκλητος ΕΜΠ: Λήψη μέτρων για την ασφαλή επανέναρξη της ακαδημαϊκής λειτουργίας
Κορονοϊός: Η καρδιακή ανεπάρκεια ως επιπλοκή της λοίμωξης
Η συσχέτιση μεταξύ της ύπαρξης παραγόντων κινδύνου ή προϋπάρχουσας καρδιαγγεακής νόσου με αυξημένο κίνδυνο επιπλοκών και θνητότητας σε ασθενείς με...
Κορονοϊός: Η καρδιακή ανεπάρκεια ως επιπλοκή της λοίμωξης
Αναπληρωτές: Σύσταση οργανικών θέσεων για όλους τους κλάδους
Επιστολή αναπληρωτών εκπαιδευτικών Θεατρικής Αγωγής (ΠΕ91), Εικαστικών (ΠΕ08) και Μουσικής (ΠΕ79) που φέτος εργάζονται στο νομό Μεσσηνίας προς το...
Αναπληρωτές: Σύσταση οργανικών θέσεων για όλους τους κλάδους
Αγρίνιο: Σύλληψη 20χρονου επιδειξία έπειτα από καταγγελία δυο κοριτσιών
O 20χρονος, σύμφωνα με καταγγελία δυο ανήλικων κοριτσιών, ηλικίας 16 και 14 ετών, προέβη με άσεμνες χειρονομίες, σε προσβολή της γενετήσιας...
Αγρίνιο: Σύλληψη 20χρονου επιδειξία έπειτα από καταγγελία δυο κοριτσιών