Thumbnail
Ανοικτή επιστολή του μαθητή με asperger Γιώργου Τριανταφύλλου προς τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη σχετικά με την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών με asperger

Ανοικτή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στέλνει ο μαθητής με asperger, του 1ου ΓΕΛ Κοζάνης, Γιώργου Τριανταφύλλου σχετικά με την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών με asperger. Να συμπεριληφθούν τα άτομα με asperger, στις λίστες εισαγωγής στα ΑΕΙ άνευ πανελληνίων εξετάσεων είναι το βασικό αίτημα του μαθητή Γιώργου Τριανταφύλλου.

Η επιστολή

Αξιότιμε πρωθυπουργέ της Ελληνικής Δημοκρατίας,

πρόσφατα σας επισήμανα πως αντιμετωπίζω ζήτημα εισαγωγής στο ΑΕΙ, καθώς είμαι άτομο με το σύνδρομο asperger, το έχω δουλέψει και έχω καταφέρει να φτάσω στο σημείο να αντιλαμβάνομαι τα κοινωνικά πράγματα και να είμαι παραγωγικός.

Το χαρακτηριστικό του asperger, το οποίο προσδίδει υψηλή νοημοσύνη αλλά και κάποιες επιλύσιμες κοινωνικές και αναπτυξιακές δυσκολίες, προσδίδει παράλληλα και κρίσεις άγχους, μη αποδοτικότητα σε συνθήκες πίεσης και ζητήματα σωματικής υγείας, καθώς όταν βιώνουμε  δύσκολες και επίφοβες καταστάσεις το αισθητηριακό μας κέντρο, δουλεύει πολύ πιο έντονα απ' των υπολοίπων ( πάντα) με αποτέλεσμα να λαμβάνουμε την υπερπολλαπλάσια πίεση από έναν νευροτυπικό άνθρωπο και αυτό να έχει ραγδαίες εξελίξεις στην συγκέντρωση μας και στην αυτοπεποίθηση μας.

Έτσι μας προκαλούνται έντονοι πόνοι στο στήθος ή και στην κοιλιακή χώρα απ' το στρες και την αγωνία. Αυτό ζω εγώ εδώ και έναν χρόνο και εσείς, που λάβατε απανωτές επιστολές μου το αγνοείτε επιδεικτικά ενώ εγώ σας είχα υποστηρίξει απ' το 2015 όταν ήμουν ακόμα δεκατριών.

Σας ζήτησα σε προσωπικές επιστολές, να συμπεριληφθούν τα άτομα με asperger, στις λίστες εισαγωγής στα ΑΕΙ άνευ εξετάσεων καθώς ΔΕΝ υπάρχουν ΕΙΔΙΚΟΙ που να μπορούν να γνωρίζουν τις απαιτήσεις μας και τον τρόπο σκέψης μας στην χώρα, σε αντίθεση με το εξωτερικό που άτομα σαν εμάς είναι πολυπόθητα στα πανεπιστήμια.

Θα σας παρακαλέσω για μια ακόμα φορά, να σεβαστείτε το αίτημα μου και να μου επιτρέψετε να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα, γιατί θέλω να προσφέρω και όχι να εργάζομαι σαν το σκυλί για 400 ευρώ τον μήνα ενώ αγαπάω την γνώση και έχω ενέργεια να συνεισφέρω!

Καλώ εδώ και μέρες στο υπουργείο παιδείας για να μάθω λεπτομέρειες σχετικά με το ζήτημα μου, μα υπάρχει τόσο φόρτο εργασίας που οι αρμόδιοι δεν μου απάντησαν ποτέ στο τηλέφωνο!

Θα ήθελα να μάθετε τι σημαίνει άσπεργκερ και πως μπορείτε να μας βοηθήσετε γιατί όσο εγώ περιμένω από εσάς, όπως απαντήσατε σε προηγούμενη επιστολή την συζήτηση σας με το υπουργείο παιδείας, δεν θα καταφέρω ποτέ να συγκεντρωθώ και να διαβάσω απ' την αγωνία και το άγχος που με έχουν "ΣΚΟΤΩΣΕΙ" όπως στην ιδέα του ότι θα δώσω πανελλήνιες.

Δυστυχώς,  δεν φταίει το ότι έχω άσπεργκερ (που είναι ευλογία) , αλλά το ότι μεγαλώνω σε ένα κράτος που τα μέσα που το απαρτίζουν δεν έχουν καμία ισορροπία και καλούμαι αντί να εκπαιδευτώ να παπαγαλίζω μια ύλη, πράγμα που δεν μπορώ να κάνω και να ευνουχίζω την φαντασία μου στον τρόπο μάθησης, αποτρέποντας απ' τον εγκέφαλο μου να απορροφήσει την γνώση ( πράγμα που έχω καταφέρει διαβάζοντας πολλά βιβλία) !

Εξηγώ λοιπόν το λόγο που δεν μπορώ να δώσω πανελλήνιες, έχω πολλά ταλέντα, γράφω, οργανώνω δράσεις, έχω δουλέψει πολύ, αλλά δυστυχώς δεν έχω τον ίδιο τρόπο λήψης της γνώσης με τα υπόλοιπα παιδιά ( ούτε αυτά μπορούν αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα, απλά μπορούν να το ανεχτούν, εγώ όχι) μπορώ να μάθω, έχω άπειρες γνώσεις, αλλά δυστυχώς όχι με τον τρόπο που το κάνει το σύγχρονο σχολείο, μόνο 2 φορές έχω συναντήσει καθηγητές οι οποίοι μπορούσαν να με κάνουν να μάθω ολόκληρα μαθήματα μέσα σε μία ώρα επειδή απλά είχαν τον τρόπο, χωρίς να με αγχώνουν και επιβάλλουν κάτι, δεν μπορώ να συγκεντρωθώ πάνω από ένα βιβλίο μόνος μου και να ξέρω κατά λέξη 3 σελίδες κάθε μέρα, πράγμα που μου παίρνει μέχρι και 8 ώρες την ημέρα και νιώθω ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ!

Νιώθω άχρηστος, αλλά ξέρω ότι δεν φταίω εγώ και έτσι παρηγορούμαι, και δεν φταίω γιατί υπήρξαν εκπαιδευτικοί (Ειδικής αγωγής) που κατάφεραν να μου τα εμφυσήσουν με απλό τρόπο σε πολύ λίγο διάστημα! Αν πάλι δεν θέλετε να με μπορείτε έτσι, αλλάξτε το εκπαιδευτικό σύστημα για όλους μας ή δώστε μου τα χρήματα για να σπουδάσω στο εξωτερικό!

Συγγνώμη για την ψυχική πίεση που βγάζω, αλλά οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτό είναι προφανείς

ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΡΕΙΤΕ.

Επίσης, έχω συγκεντρώσει 400 υπογραφές από γονείς ατόμων με άσπεργκερ και άλλα άτομα με άσπεργκερ που υποστηρίζουν το αίτημα μας! 

Γιώργος Τριανταφύλλου, 18 (κλειστά ενήλικας) μαθητής του 1ου ΓΕΛ Κοζάνης και υπεύθυνος του πυρήνα ελεύθερης έκφρασης μαθητών change the world gr.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ολτεε
ΕΠΑΛ: Επανεξετάζεται ο τρόπος των εγγραφών - Πιστοποίηση αποφοίτων μαθητείας δυό φορές το χρόνο
Τι συζήτησε το ΔΣ της ΟΛΤΕΕ με την υφυπουργό Παιδείας κ.I.Λυτρίβη
ΕΠΑΛ: Επανεξετάζεται ο τρόπος των εγγραφών - Πιστοποίηση αποφοίτων μαθητείας δυό φορές το χρόνο
τεχν
Ανάγκη για αντιμετώπιση των 300.000 κενών θέσεων εργασίας σε τεχνικές ειδικότητες
Ο Υφυπουργός Εργασίας, Κωνσταντίνος Καραγκούνης, ανέφερε ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πάνω από 300.000 κενές θέσεις σε τεχνικές ειδικότητες,...
Ανάγκη για αντιμετώπιση των 300.000 κενών θέσεων εργασίας σε τεχνικές ειδικότητες