Αναπληρωτές στην τηλεκπαίδευση: «Βρήκαμε παπά, να θάψουμε πέντε-έξι…»
Οι αναπληρωτές ενημερώνονται ξαφνικά πως ο μισθός τους συνδέεται με τις ώρες εργασίας, και ενώ τα προγράμματα στην τηλεκπαίδευση συμπτύχθηκαν, οι αναπληρωτές θα πρέπει να συνεχίσουν να κάνουν το σύνολο των διδακτικών ωρών τους αναλαμβάνοντας την πλειοψηφία των διδακτικών ωρών στο σχολείο

«Οι αναπληρωτές δεν είναι εργαζόμενοι β’ κατηγορίας» τονίζει η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών - Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών περιγράφοντας τη νέα κατάσταση που έχουν αντιμετωπίσουν οι αναπληρωτές στην εποχή της πανδημίας και της τηλεκπαίδευσης.

«Βρήκαμε παπά, να θάψουμε πέντε-έξι…! Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τους αναπληρωτές την εποχή της τηλεκπαίδευσης..! Αφού έχουν κάνει τη ζωή μας μια ατελείωτη μετακόμιση και παράλληλα μας απαγορεύουν να βρισκόμαστε κοντά στις οικογένειες μας… Αφού μας πετάνε τη μία στα ψηλά και την άλλη στα χαμηλά του πίνακα, για να μας κυριεύει η ανασφάλεια για τη δουλειά και τη ζωή μας... Αφού μας έκαναν 9μηνίτες, 3μηνίτες, ωρομίσθιους, μειωμένου ωραρίου κλπ, τώρα κάποιοι θέλουν να φορτώσουν όλη την τηλεκπαίδευση των σχολείων στις πλάτες μας» τονίζει σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών - Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών και εξηγεί:

«Εδώ και πολλά χρόνια έχουμε καλύψει κενά σε όλη την Ελλάδα, έχουμε περάσει από τη δουλειά στην ανεργία και αντίστροφα, έχουμε δώσει τα μέγιστα στη Δημόσια εκπαίδευση.  Παρ’ όλα αυτά το βαρέλι της εκμετάλλευσης δεν έχει πάτο! Σε πολλά σχολεία αυτές τις ημέρες, οι αναπληρωτές ενημερώνονται ξαφνικά πως ο μισθός τους συνδέεται με τις ώρες εργασίας, και παρά το ότι τα προγράμματα στην τηλεκπαίδευση συμπτύχθηκαν, οι αναπληρωτές θα πρέπει να συνεχίσουν να κάνουν το σύνολο των διδακτικών ωρών τους αναλαμβάνοντας την πλειοψηφία των διδακτικών ωρών στη σχολική μονάδα.

Για τον λόγο αυτό, όπως ισχυρίζονται οι Διευθυντές σε πολλές περιοχές, οι αναπληρωτές οφείλουν να συμπληρώνουν όλο το ωράριό τους σε διδακτικές τηλε-ώρες, γιατί σε διαφορετική περίπτωση δε θα πληρωθούν τον μισθό στο σύνολό του.

Επιπλέον, κάποιοι χρησιμοποιούν το πρόσχημα ότι κάποια μαθήματα ειδικοτήτων είναι μονόωρα και δεν πρέπει να χαθούν, λες και φταίνε οι αναπληρωτές για τις ώρες μαθημάτων που χάνονται.  Αποκλειστική ευθύνη για το χάσιμο διδακτικών ωρών και το κλείσιμο των σχολείων είναι η κυβέρνηση, όπως με ευθύνη της αυτά κατάντησαν εστίες υπερμετάδοσης. Φυσικά, στην πρακτική αυτή μπαίνουν μπροστάρηδες διάφοροι διευθυντές και οι «καλοθελητές» τους, με την ανοχή των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αλλά και φυσικά του ίδιου του Υπουργείου, από τη στιγμή που δεν έχει δώσει σαφείς οδηγίες για τη διεξαγωγή της τηλεκπαίδευσης, παρά μόνο γενικές αοριστολογίες…

Στόχος τους είναι η διάσπαση των εργαζομένων στην εκπαίδευση σε μόνιμους και αναπληρωτές και ο ανταγωνισμός μεταξύ μας! Η δημιουργία εργαζομένων πολλών ταχυτήτων! Στον αγώνα για την προστασία της υγείας και για μόρφωση αντάξια του 21ου αιώνα είμαστε ένα!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συνταξιούχοι
Σύνταξη πριν τα 60: Το μεγάλο παράθυρο του 2025 και ποιοι προλαβαίνουν
Το μεγάλο «σταυροδρόμι» του 2025 για τους ασφαλισμένους – Ποιοι κερδίζουν πρόωρη έξοδο και ποιοι κινδυνεύουν με εγκλωβισμό από το 2026
Σύνταξη πριν τα 60: Το μεγάλο παράθυρο του 2025 και ποιοι προλαβαίνουν
πολυγλωσσία
Η εποχή της πολυγλωσσίας: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη ξαναγράφει τους κανόνες
Γλώσσες, κουλτούρες και τεχνολογία συνδιαμορφώνουν ένα νέο εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο που απαιτεί εξειδίκευση
Η εποχή της πολυγλωσσίας: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη ξαναγράφει τους κανόνες
Α. Σπυριδάκης
Σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προτεινόμενες Αλλαγές της Κ.Υ.Α. 102791/ΓΔ4/10-09-2024 (ΦΕΚ 5130Β) του Α. Σπυριδάκη, Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Δ/ντών Σχολ. Μον. Δ/θμιας Εκπ/σης
Σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης