Τηλεκπαίδευση: Μετά το «Βατερλώ» του Σαββάτου… νέα «νίκη» της Νίκης
Μετά τις εκλογές των εκπαιδευτικών, νέο φιάσκο για το υπουργείο Παιδείας εξελίχθηκε η πρώτη ημέρα εφαρμογής της «τηλεκπαίδευσης»

«Σε νέο φιάσκο για το ΥΠΑΙΘ εξελίχθηκε η 1η ημέρα εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης! Από τη 2η κιόλας ώρα το πολυδιαφημισμένο σύστημα της Cisco Webex κατάρρευσε πλήρως, πετώντας έξω μαθητές και καθηγητές, ακυρώνοντας την προπαγάνδα του Υπουργείου και της Κεραμέως που πάσχιζε ανερυθρίαστα να πείσει όλη την κοινωνία δηλώνοντας: ''Είμαστε καθ’ όλα έτοιμοι για τη μεταφορά της μαθησιακής διαδικασίας στην εξ αποστάσεως μορφή της, στηρίζουμε με κάθε μέσο τους μαθητές μας και τις οικογένειές τους, τους εκπαιδευτικούς μας, τα στελέχη μας, και είμαστε αισιόδοξοι ότι σε λίγο καιρό θα επανέλθουμε στην κανονικότητα''».

Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσαν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ και προσθέτουν:

Βροχή πέφτουν από το πρωί στα κεφάλια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου οι διαμαρτυρίες και οι καταγγελίες των λαϊκών οικογενειών, τους οποίους υποχρέωσε με την απειλή των απουσιών να σπεύσουν να αγοράσουν από το πενιχρό τους εισόδημα τεχνολογικά μέσα. Από κάτι τέτοια όμως δεν υδρώνει το αφτί των στελεχών του ΥΠΑΙΘ, που κινούνται στο γνωστό ύφος «κι αν η πραγματικότητα δε συμφωνεί μαζί μας τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα». Ως οπαδός αυτού του δόγματος και η Γ.Γ. Αναστασία Γκίκα δηλώνει στον τυπο: «Οι αριθμοί είναι ασύλληπτοι. Μιλάμε για 600.000 μαθητές σε όλη τη χώρα. Είναι τεράστια επιτυχία του υπουργείου η εφαρμογή του συστήματος ωστόσο ακόμη, δεν είμαστε Εσθονία. Δεν μπορεί από τη μία ημέρα στην άλλη το σύστημα να λειτουργήσει άψογα. Χρειάζεται να επιδείξουμε υπομονή. Είναι μόλις η πρώτη ημέρα εφαρμογής του. Είναι σίγουρο ότι τις επόμενες ημέρες η κατάσταση θα εξομαλυνθεί».

Το γεγονός ότι τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση είναι δεδομένο για την εκπαιδευτική κοινότητα. Η σημερινή παρωδία όμως φέρνει στην επιφάνεια πολλά και αμείλικτα ερωτήματα:

  • Μπορούμε στ’ αλήθεια να μιλάμε για υποχρεωτικότητα και απουσίες; Μπορούμε στα σοβαρά να μιλάμε για προχώρημα ύλης και τράπεζα θεμάτων;
  • Τι προβλέπει η σύμβαση που υπέγραψε το ελληνικό δημόσιο με τη Cisco; Γιατί ποτέ δεν είδε το φως της δημοσιότητας; Τι είδους συνεργασία προβλέπει με το ΠΣΔ και τι συνεπάγεται αυτό για τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών;

Αιδώς Αργείοι!

Η μόνη λύση είναι να υποχρεώσει το εκπαιδευτικό κίνημα την κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της και να ανοίξει τα σχολεία τώρα, υιοθετώντας άνευ όρων τα αιτήματα εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών για ασφαλή λειτουργία των σχολείων

  • με 15 το πολύ μαθητές
  • με μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών,
  • με αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των κανόνων υγιεινής καθαριότητας και ασφάλειας
  • με μαζικά και δωρεάν τεστ,
  • με ευρύχωρες τάξεις,
  • με θωρακισμένο σύστημα υγείας με μόνιμους διορισμούς ειδικού προσωπικού (σχολιάτρων, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών, προσωπικό καθαρισμού, φύλαξης κλπ)
  • αύξηση προσωπικού και δρομολογίων στα ΜΜΜ.

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις

Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αφρικανικη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ
Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο στη χώρα μας, όμως τα στοιχεία δείχνουν πως η παρουσία της αφρικανικής σκόνης τα τελευταία χρόνια είναι πιο έντονη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ
εκπαιδευτικός
Αυταρχισμός δίχως τέλος από διευθυντή εκπαίδευσης προς εκπαιδευτικούς για τον αγώνα υπέρ του Δημόσιου Σχολείου
«Οι εκπαιδευτικοί θα υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας να αγωνιζόμαστε με κάθε συλλογική μορφή που επιλέγουμε, για τη διάσωση του δημόσιου σχολείου, για...
Αυταρχισμός δίχως τέλος από διευθυντή εκπαίδευσης προς εκπαιδευτικούς για τον αγώνα υπέρ του Δημόσιου Σχολείου