Εκπαιδευτικοί-Τηλεκπαίδευση: Ανοιχτά σχολεία με υγεία και ασφάλεια για όλα τα παιδιά
Όχι στην υποχρεωτικότήτα της τηλε-εκπαίδευσης.

Οι εκπαιδευτικοί της Αγωνιστικής Ριζοσπαστικής Ενότητας για την τηλεκπαίδευση στα σχολεία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η επικίνδυνη κυβέρνηση της Ν.Δ. τελικά δεν απέφυγε το lockdown και το κλείσιμο των δομών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτή και μόνο η απόφαση την εκθέτει στα μάτια όλης της ελληνικής κοινωνίας , καθώς αποτελεί παραδοχή ότι είχαν δίκιο όλους αυτούς τους μήνες και οι εκπαιδευτικοί που διεκδικούσαν ασφαλείς όρους λειτουργίας των σχολείων (15αρια τμήματα, πρόσληψη εκπ/κού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας, δωρεάν τεστ για όλους κ.λπ) αλλά και οι μαθητές και οι μαθήτριες, που λοιδωρήθηκαν , συκοφαντήθηκαν από τα καλοταϊσμένα ΜΜΕ και σύρθηκαν στα κρατητήρια και τα δικαστήρια, επειδή διεκδίκησαν το αυτονόητο. Τώρα που οι αριθμοί εκτοξεύονται, τώρα που το ανοχύρωτο δημόσιο σύστημα υγείας φτάνει στα όριά του , γιατί δεν ενισχύθηκε όταν έπρεπε, η κυβέρνηση πανικόβλητη κλείνει τα σχολεία και ενεργοποιεί την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.  

  Για μας αυτή είναι μια εξέλιξη ακόμη χειρότερη και πιο επικίνδυνη ακόμη κι από την ίδια την πανδημία. Για όλους εμάς που ζούμε και αναπνέουμε στον χώρο του σχολείου, για όλους εμάς που νοιαζόμαστε για τη δημόσια εκπαίδευση, για όλους εμάς τα κλειστά σχολεία και η τηλεκπαίδευση είναι το μαύρο και δυστοπικό μέλλον που μπορούμε ως κοινωνία να εξασφαλίσουμε στη νέα γενιά. 

  Το σχολείο είναι μια τεράστια αγκαλιά για όλα τα παιδιά, χωρίς διαχωρισμούς και διακρίσεις, που εξομαλύνει αντιθέσεις και γεφυρώνει κοινωνικές αδικίες και δεν υποκαθίσταται από την σύγχρονη τηλε-εκπαίδευση.

   Η ασφυκτική πίεση που ασκείται στους εκπαιδευτικούς από το υπουργείο για να μετατραπεί η τηλε-εκπαίδευση από προαιρετική σε υποχρεωτική (χωρίς τα απαραίτητα τεχνικά μέσα για μαθητές και εκπαιδευτικούς) δείχνει ότι «ήρθε για να μείνει», με αφορμή την πανδημία, και να χρησιμοποιηθεί α) για να μεταλλάξει το έργο του εκπαιδευτικού σε ένα ηλεκτρονικό «προϊόν», β) για να χρησιμοποιηθεί σαν «μπαμπούλας» και «χαφιές» στην περίπτωση των καταλήψεων, γ) για να κάνει άνω-κάτω τη λειτουργία του σχολείου με μαθήματα «πάση θυσία», «ζωντανά», «σύγχρονα» ή «ασύγχρονα» δ) περιθωριοποιώντας τα παιδιά που δεν διαθέτουν τον εξοπλισμό για να συμμετάσχουν.

Απαιτούμε ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΣΧΟΛΕΙΑ

Άδειες ειδικού σκοπού σε όλους τους συναδέλφους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Επαναλαμβανόμενα τεστ στα σχολεία,

Μείωση μαθητών στις τάξεις, είτε με δύο βάρδιες την ίδια ημέρα στα ήδη υπάρχοντα σχολεία, είτε με δήμευση χώρων.

Μείωση της διδακτέας ύλης τουλάχιστον στο μισό και κατάργηση της τράπεζας θεμάτων.

Τρόποι να παραμείνουν τα σχολεία ασφαλή και ανοιχτά υπήρχαν και υπάρχουν. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να κατανοήσει ότι δεν υπήρχε διάθεση από την κυβέρνηση, να προστατεύσει όχι μόνο την δημόσια υγεία, αλλά και δικαίωμα της κοινωνίας στην εκπαίδευση και την εργασία.

Συνεχίζουμε να παλεύουμε για την δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά μας σε ανοιχτά ασφαλή σχολεία! Δεν συναινούμε στον ευτελισμό της εκπαίδευσης από το υπουργείο παιδείας.

  Προστατεύουμε τα παιδιά μας,που δεν είναι υποχρεωμένα να έχουν εξοπλισμό και συνδέσεις στο διαδίκτυο για να μετέχουν της εκπαιδευτικής διαδικασίας και πόσο περισσότερο δεν μπορούν να «τιμωρηθούν» με απουσίες επειδή δεν μπορούν να μετέχουν όποιας τηλεκπαίδευσης.

  Προστατεύουμε τους εαυτούς μας και τις οικογένειες μας. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε εξοπλισμό και συνδέσεις στα σπίτια σας για να καλύψουμε τις ανάγκες τηλεκπαίδευσης που επιβάλλει το υπουργείο. Είναι ευθύνη του υπουργείου παιδείας να εξοπλίσει εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Γι αυτό , ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 9/11 ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ «ακολουθώντας» κατά γράμμα την υπουργική απόφαση.

  Προστατεύουμε την δημόσια εκπαίδευση, που δεν είναι πακέτα πληροφορίας, που ανάλογα την σύνδεση έχουμε και τα αποτελέσματά της. Δεν επιτρέπεται να προχωρήσουμε την ύλη των μαθημάτων όταν δεν μπορούν όλα τα παιδιά με βάση τις δεξιότητες και τις ιδιαιτερότητές τους, να μετέχουν ενεργά της διαδικασίας.

Όχι στην υποχρεωτικότητα της τηλε-εκπαίδευσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Arxaia-Athina
Αρχαία Αθήνα: Δολοφονίες και ξύλο για πόρνες - Η παρανομία και ο υπόκοσμος της Κλασικής Περιόδου
Αν ρίξουμε μία ματιά στους δικανικούς λόγους της εποχής, αυτοί είναι γεμάτοι από δολοφονίες, ξυλοδαρμούς και ένα σωρό άλλα εγκλήματα και απατεωνιές
Αρχαία Αθήνα: Δολοφονίες και ξύλο για πόρνες - Η παρανομία και ο υπόκοσμος της Κλασικής Περιόδου
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη με τα πόδια: Έκανε 19 ώρες να φτάσει στα Σφακιά!
Περπάτησε 92,5 χιλιόμετρα σε μια διαδρομή με δύσκολα κομμάτια και έφτασε στον προορισμό του μετά από σχεδόν 19 ώρες.
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη με τα πόδια: Έκανε 19 ώρες να φτάσει στα Σφακιά!