Thumbnail
 Δεν είμαστε αναλώσιμοι!  Μόνιμοι Μαζικοί διορισμοί ΤΩΡΑ!

ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ!

 Μέχρι 15 μαθητές στο τμήμα!

Καθαριότητα, δωρεάν μαζικά τεστ, ενίσχυση του συστήματος υγείας!

Με μια πρωτοφανή αιφνίδια κίνηση η κυβέρνηση της ΝΔ και η υπουργός παιδείας επιδιώκει να εισάγει νέες εργασιακές σχέσεις γαλέρας στην εκπαίδευση –τον θεσμό του προσωρινού αναπληρωτή- καθώς και να εγκαθιδρύσει το σχολείο της τηλεκπαίδευσης, με εκπαιδευτικούς της τηλεκπαίδευσης και με τα παιδιά της τηλεκπαίδευσης.

 Συγκεκριμένα, το κατάπτυστο άρθρο 24 που αφορά την εκπαίδευση και συμπεριλήφθηκε στο νομοσχέδιο για την υγεία αναφέρει: «… Η διάταξη του άρθρου 24 με την οποία παρέχεται η δυνατότητα να προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ή μέλη Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π., πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου τρίμηνης κατ’ ελάχιστον διάρκειας… …για να παρέχουν διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο, κατά περίπτωση, δια ζώσης… …ή της ανάγκης παροχής τηλεκπαίδευσης που πιθανολογείται ότι θα προκύψουν, λόγω της πανδημίας.» 

Μάλιστα, για να εκβιάσει σε αποδοχή αυτών των εξευτελιστικών συμβάσεων για τους εκπαιδευτικούς αλλά και για την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία και τα μορφωτικά δικαιώματα δίνει στο άρθρο 24 παρ.4 «…μοριοδότηση προσαυξημένη κατά μισό έκαστης περίπτωσης». 

Και για να μην έχουμε αμφιβολία ότι καταπατούνται όλα τα κατοχυρωμένα δικαιώματα στο άρθρο 24 παρ.12 «…Κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του παρόντος, όπως το ωράριο των εκπαιδευτικών που προσλαμβάνονται καθορίζεται με απόφαση του υπουργού Παιδείας…» 

Κατάφορη επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα στην εκπαίδευση, ακόμα και σε αυτά του αναπληρωτή αποτελεί το συγκεκριμένο άρθρο 24. Είναι εξοργιστική η προσπάθεια της κυβέρνησης να εμπεδώσει τις πιο άθλιες σχέσεις εργασίας, αυτές των ολιγόμηνων συμβάσεων χωρίς δικαιώματα και προστασία στο όνομα του covid19. Να κρατήσει όμηρους χιλιάδες συμβασιούχους να τους μετατρέψει σε δια βίου απόκληρους! 

Με το άρθρο 24 παρ.9 ξεκαθαρίζει ότι όποιος προσληφθεί ως προσωρινός αναπληρωτής (νέος όρος εργασίας στην εκπαίδευση) δεν είναι διαθέσιμος πια για άλλη πρόσληψη και άρα δεν δικαιούται να προσληφθεί ως αναπληρωτής ορισμένου χρόνου ακόμα κι αν έρθει η σειρά του! Εν ολίγοις θα τον διαγράψουν από τους πίνακες των προσλήψεων αναπληρωτών. 

Και για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία ότι θεσμοθετείται το σχολείο της τηλεκπαίδευσης, στο άρθρο 24 παρ.3 αναφέρει ότι «…Κάθε θέμα σχετικό με την τηλεκπαίδευση όπως το ωράριο διδασκαλίας, ο ανώτατος αριθμός μαθητών κατά διαδικτυακό τμήμα και η τοποθεσία από την οποία θα παρέχεται καθορίζονται με απόφαση του υπουργού παιδείας…». 

Είναι εμπαιγμός για το σύνολο της εκπαίδευσης και της κοινωνίας να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με τρίμηνες συμβάσεις που μάλιστα θα παίρνουν το κόκκαλο της προσαυξημένης μοριοδότησης για να δεχτούν τις συνθήκες εργασίας της γαλέρας, των δούλων του 21ου αιώνα. 

Είναι εξοργιστικό, μετά από 10 χρόνια αδιοριστίας, η κυβέρνηση, όπως και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις αντί να προχωρά σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς ώστε να στελεχώσει τα σχολεία με το αναγκαίο προσωπικό και να καλύψει τις ανάγκες των παιδιών της φτωχολογιάς, βρίσκει την ευκαιρία να δημιουργήσει γενιές δούλων. 

Όμως το πιο εξοργιστικό, αντιεκπαιδευτικό και αντιλαϊκό απ’ όλα είναι ότι ιδρύει το σχολείο της τηλεκπαίδευσης αντί να παίρνει τώρα μέτρα ώστε τα σχολεία και όλες οι δομές της εκπαίδευσης να ανοίξουν κανονικά με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας! 

Το άρθρο 24 με όλες τις παραγράφους του αλλάζει συνολικά το τοπίο! 

Θα έχουμε αόρατους εκπαιδευτικούς κυριολεκτικά, το ωράριο διδασκαλίας, ο αριθμός των μαθητών ανά διαδικτυακό μάθημα και ο τόπος αναμετάδοσης θα οριζονται με υπουργική απόφαση. Αυτό αλλάζει συνολικά το τοπίο στη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Για πρώτη φορά θα έχουμε εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ποτέ καμιά επαφή με τους μαθητές τους, αλλά και μαθητές που δεν θα έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους, καθώς οι διευθύνσεις θα ομαδοποιούν τους μαθητές όλου του ΠΥΣΔΕ τους. Εξαιρετικά επικίνδυνες εξελίξεις σε όλα τα επίπεδα, βραχυχρόνιες συμβάσεις εργασίας με χρονικό διάστημα που θα κρίνει το υπουργείο, άρα θα έχουμε κυριολεκτικά call workers στην εκπαίδευση (σε θέλω τόσο, τώρα φύγε, μπορεί και να σε ξαναχρειαστώ κ.ο.κ), πλήρης αποτυποποίηση του εκπαιδευτικού έργου (ωράριο, αριθμός μαθητών, χωρικός προσδιορισμός της παιδαγωγικής πρακτικής), όλα θα είναι ασαφή και ρευστά, παράκαμψη κατοχυρωμένων θεσμικών διαδικασιών για τη ρύθμιση των εργασιακών σχέσεων καθώς όλα συγκεντρώνονται στο υπουργείο χωρίς αντίστοιχη νομοθετική ρύθμιση, με μια απλή υπουργική απόφαση τα πάντα. 

Να αντιδράσουμε τώρα μαχητικά κι αποφασιστικά! 

  • Δε θα παραδώσουμε τη ζωή μας και τη μόρφωση των παιδιών στο βωμό των οικονομικών συμφερόντων! 
  • Η ζωή μας, η μόρφωση, η υγεία πάνω από τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών, των μεγαλοεργολάβων, των βαρόνων των ΜΜΕ! 
  • Δώστε λεφτά για την παιδεία, την υγεία, για την ενίσχυση των πληττόμενων τμημάτων των εργαζομένων και των ανέργων και όχι για τους εξοπλισμούς, τα θαλάσσια οικόπεδα του πολέμου και τα κέρδη  του τουριστικού κεφαλαίου .

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Νετανιάχου
Ο Νετανιάχου αναγνώρισε δημόσια τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου
Η δημόσια αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων, Ασσυρίων και Ελλήνων του Πόντου από τον Ισραηλινό πρωθυπουργό προκαλεί διπλωματικές εντάσεις,...
Ο Νετανιάχου αναγνώρισε δημόσια τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου
fisiki.jpg
Θεσσαλονίκη: Βαλκανικό Θερινό Σχολείο Κβαντικής Φυσικής φέρνει μαθητές κοντά στην επιστήμη του μέλλοντος
100 μαθητές συμμετέχουν σε διαλέξεις και εργαστήρια Κβαντικής Φυσικής στη Θεσσαλονίκη, με στόχο τη σύνδεση θεωρίας και πειράματος και την προώθηση...
Θεσσαλονίκη: Βαλκανικό Θερινό Σχολείο Κβαντικής Φυσικής φέρνει μαθητές κοντά στην επιστήμη του μέλλοντος
ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ
Επαγγελματικές Σχολές ΔΥΠΑ: Ανάρτηση μητρώου προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
Διαθέσιμη η ένταξη και η σειρά κατάταξης των εκπαιδευτικών για ΕΠΑΣ, ΠΕΠΑΣ, ΣΑΕΚ, ΚΔΒΜ και ΕΚΕΚ ΑμεΑ
Επαγγελματικές Σχολές ΔΥΠΑ: Ανάρτηση μητρώου προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
Σοφία Ζαχαράκη
Σοφία Ζαχαράκη: Επίσημη αναγνώριση του Τμήματος Ελληνικής Γλώσσας (Τ.Ε.Γ.) «The Greek School of Wales – Ελληνικό Σχολείο Ουαλίας»
Η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, προχώρησε στην επίσημη αναγνώριση του Τμήματος Ελληνικής Γλώσσας (Τ.Ε.Γ.) «The...
Σοφία Ζαχαράκη: Επίσημη αναγνώριση του Τμήματος Ελληνικής Γλώσσας (Τ.Ε.Γ.) «The Greek School of Wales – Ελληνικό Σχολείο Ουαλίας»